abonnement Unibet Coolblue
pi_187325971
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_187326205
Heb al even Tinder niet aangraakt, iedereen die ik ken (en die single is) blijkt ook Tinder moe te zijn :{
pi_187326298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:13 schreef Halimede het volgende:
Heb al even Tinder niet aangraakt, iedereen die ik ken (en die single is) blijkt ook Tinder moe te zijn :{
Betekent dat ook niet-singles ermee gestopt zijn? :P
  zaterdag 8 juni 2019 @ 21:19:55 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187326381
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je moet wel genoeg likes en goede gesprekken krijgen om er meerdere te kunnen daten. Dat advies is van jou is goed bedoeld, maar misschien niet vanzelfsprekend voor hem.

Ik richt mijzelf liefst op één meid. Maar daar schiet ik nooit wat mee op. :')
Het ligt er natuurlijk aan of je date/matcht voor ons/fwb of dat je serieus iemand zoekt voor langere tijd/een relatie. Likes heb ik geen probleem mee eigenlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:13 schreef Halimede het volgende:
Heb al even Tinder niet aangraakt, iedereen die ik ken (en die single is) blijkt ook Tinder moe te zijn :{
Zijn er vast nog zat die je niet kent toch ;)
pi_187326646
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk aan of je date/matcht voor ons/fwb of dat je serieus iemand zoekt voor langere tijd/een relatie. Likes heb ik geen probleem mee eigenlijk.
[..]

Zijn er vast nog zat die je niet kent toch ;)
ONS/FWB is niks voor mij, evenals de meiden die dat doen.

Tinder heb ik dan ook niet meer. Maar OKCupid is even erg met al die niet monogame hookup mensen. Zo blijven er weinig apps over.

Overal ook steeds meer "Life love laugh" en andere onzin. :')
pi_187326991
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

ONS/FWB is niks voor mij, evenals de meiden die dat doen.

Tinder heb ik dan ook niet meer. Maar OKCupid is even erg met al die niet monogame hookup mensen. Zo blijven er weinig apps over.

Overal ook steeds meer "Life love laugh" en andere onzin. :')
Betere foto's geprobeerd op Tinder? Goede foto's zijn 90% van je succes op Tinder.
pi_187327057
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:13 schreef Halimede het volgende:
Heb al even Tinder niet aangraakt, iedereen die ik ken (en die single is) blijkt ook Tinder moe te zijn :{
Geloof dat iedereen zon moment heeft om vervolgens er toch weer op terug te keren :P
pi_187327579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Betere foto's geprobeerd op Tinder? Goede foto's zijn 90% van je succes op Tinder.
Bij mij zijn goede foto's voor 99% het probleem. Ik heb wel zelf wat foto's proberen te schieten rekening houdend met houding, belichting, enz (wat jij al eerder adviseerde) maar ik ben niet zo'n talent in zelf fotografie. :') Moet maar eens naar iemand op zoek die dit kan.

Zal zeker niet de knapste zijn maar lelijk ook weer niet. Ik heb wel gemerkt dat voornamelijk vrouwen er op de foto's (erg) goed kunnen uitzien, maar het in real life allemaal wel meevalt. Tenminste de vrouwen die ik op beide manieren heb gezien. Bij mij is dat andersom en dat leent zich niet goed voor apps. _O-

Zelfs al zou ik succes hebben op bvb Tinder en dan nog steeds geen ONS/FWB voor mij.
pi_187327854
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 22:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bij mij zijn goede foto's voor 99% het probleem. Ik heb wel zelf wat foto's proberen te schieten rekening houdend met houding, belichting, enz (wat jij al eerder adviseerde) maar ik ben niet zo'n talent in zelf fotografie. :') Moet maar eens naar iemand op zoek die dit kan.

Zal zeker niet de knapste zijn maar lelijk ook weer niet. Ik heb wel gemerkt dat voornamelijk vrouwen er op de foto's (erg) goed kunnen uitzien, maar het in real life allemaal wel meevalt. Tenminste de vrouwen die ik op beide manieren heb gezien. Bij mij is dat andersom en dat leent zich niet goed voor apps. _O-

Zelfs al zou ik succes hebben op bvb Tinder en dan nog steeds geen ONS/FWB voor mij.
Zelf iemand zoeken voor een goede foto!

Daarnaast kunnen vrouwen goede foto's maken inderdaad. Maar dat zijn vaak foto's door anderen gemaakt.
pi_187335314
Laatste tijd niet heel actief met de apps bezig behalve af en toe swipen, maar op die 3 matches per week na komt er gewoon geen gesprek uit naar voren... Hooguit een paar zinnen en dan hoor je niks meer. Moet echt eens aan mijn offline skills werken aangezien ik buiten de deur ook niet echt meer in contact kom met leeftijdsgenoten. Terwijl het enkele jaren geleden zo gemakkelijk ging online.

Met welke leeftijd matchen jullie? Ik ben 28 en dat is blijkbaar te oud voor de 21/22-jarige? Rond mijn eigen leeftijd is echt een heel andere selectie aan de gang vanuit de vrouw merk ik, veel serieuzer, die willen gelijk de ware..
pi_187335348
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Laatste tijd niet heel actief met de apps bezig behalve af en toe swipen, maar op die 3 matches per week na komt er gewoon geen gesprek uit naar voren... Hooguit een paar zinnen en dan hoor je niks meer. Moet echt eens aan mijn offline skills werken aangezien ik buiten de deur ook niet echt meer in contact kom met leeftijdsgenoten. Terwijl het enkele jaren geleden zo gemakkelijk ging online.

Met welke leeftijd matchen jullie? Ik ben 28 en dat is blijkbaar te oud voor de 21/22-jarige? Rond mijn eigen leeftijd is echt een heel andere selectie aan de gang vanuit de vrouw merk ik, veel serieuzer, die willen gelijk de ware..
Wat zoek jij dan?
pi_187335971
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Laatste tijd niet heel actief met de apps bezig behalve af en toe swipen, maar op die 3 matches per week na komt er gewoon geen gesprek uit naar voren... Hooguit een paar zinnen en dan hoor je niks meer. Moet echt eens aan mijn offline skills werken aangezien ik buiten de deur ook niet echt meer in contact kom met leeftijdsgenoten. Terwijl het enkele jaren geleden zo gemakkelijk ging online.

Met welke leeftijd matchen jullie? Ik ben 28 en dat is blijkbaar te oud voor de 21/22-jarige? Rond mijn eigen leeftijd is echt een heel andere selectie aan de gang vanuit de vrouw merk ik, veel serieuzer, die willen gelijk de ware..
Nee, 28 is zeker niet te oud voor 22 jarigen. Dus houd het uit je hoofd om te denken dat 22 jarige vrouwen niet op je vallen. Vrouwen van die leeftijd vallen meestal op oudere mannen. Heeft met volwassenheid te maken als ik mijn dates mocht geloven ;)

En ja, vrouwen van 25 tot 30 selecteren anders. Die willen graag settlen en kinderen krijgen. Die vrouwen selecteren meer op stabiliteit en zekerheid voor de lange termijn. Bij dergelijke vrouwen tikt de tijd ook voor eventuele kinderen. Vrouwen van 22 is dat veel minder. Dat is nog redelijk ver van hun bed show. Maar voor vrouwen van 25-30 is dat al anders. Die hebben even gechargeerd gezegd niet 10 jaar meer. Vrouwen van 21/22 hebben dat nog wel.
pi_187336043
Kan er geen app komen voor al die polyidioten? Zo irritant dat gepronk met vreemdgaan.
  zondag 9 juni 2019 @ 15:39:50 #14
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187336173
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Laatste tijd niet heel actief met de apps bezig behalve af en toe swipen, maar op die 3 matches per week na komt er gewoon geen gesprek uit naar voren... Hooguit een paar zinnen en dan hoor je niks meer. Moet echt eens aan mijn offline skills werken aangezien ik buiten de deur ook niet echt meer in contact kom met leeftijdsgenoten. Terwijl het enkele jaren geleden zo gemakkelijk ging online.

Met welke leeftijd matchen jullie? Ik ben 28 en dat is blijkbaar te oud voor de 21/22-jarige? Rond mijn eigen leeftijd is echt een heel andere selectie aan de gang vanuit de vrouw merk ik, veel serieuzer, die willen gelijk de ware..
Hier heb ik m'n range op max 10 jaar jonger en een paar jaar ouder. Maar uiteindelijk ligt het er vooral aan hoe iemand in het leven staat en of diegene toe is aan iets serieus.

quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Kan er geen app komen voor al die polyidioten? Zo irritant dat gepronk met vreemdgaan.
Gewoon opheffen de match als het niet je ding is, zo moeilijk is dat toch niet?

Poly is geen vreemdgaan verder, dan is het besproken met zijn/haar partner.
pi_187336288
Ja er is altijd een die toestemt maar eigenlijk niet wil. Ik wil er niet mee geconfronteerd worden. Bumble zou die optie ook in moeten stellen.
pi_187336356
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:48 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja er is altijd een die toestemt maar eigenlijk niet wil. Ik wil er niet mee geconfronteerd worden. Bumble zou die optie ook in moeten stellen.
BO heb jij ergens een foto staan hier?
Vakman pur sang
pi_187336480
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, 28 is zeker niet te oud voor 22 jarigen. Dus houd het uit je hoofd om te denken dat 22 jarige vrouwen niet op je vallen. Vrouwen van die leeftijd vallen meestal op oudere mannen. Heeft met volwassenheid te maken als ik mijn dates mocht geloven ;)

En ja, vrouwen van 25 tot 30 selecteren anders. Die willen graag settlen en kinderen krijgen. Die vrouwen selecteren meer op stabiliteit en zekerheid voor de lange termijn. Bij dergelijke vrouwen tikt de tijd ook voor eventuele kinderen. Vrouwen van 22 is dat veel minder. Dat is nog redelijk ver van hun bed show. Maar voor vrouwen van 25-30 is dat al anders. Die hebben even gechargeerd gezegd niet 10 jaar meer. Vrouwen van 21/22 hebben dat nog wel.
Als man moet je dan wel in je achterhoofd hebben dat wanneer 22 jarige dames klaar zijn met studeren, ze meer verder zijn ontwikkeld. En dus al anders zijn dan voorheen waar de man op afging. Afhankelijk van factoren wil de vrouw dan andere man. Tegen die tijd is de man 35 ofzo, iemand vinden duurt ook een tijdje. Laten we 37 nemen. Uiteraard is het waarschijnlijk dat het niet in 1x goed gaat. Dan zijn ze 40 ofzo.

Ik zal je zeggen, zelfs vriendinnen rond die leeftijd willen ze niet. Ze vinden zulke mannen al niet strak meer. En op eventuele stiefkinderen zitten ze helemaal niet op te wachten.

Dat mannen rijpen als wijnen, zie je bijna niet terug op Tinder. Dan heb je bij wijze 10 jaar verspilt bovenop je geld en energie, omdat je als man een 22 jarige wou. Als ze voor eigen leeftijd vrouwen waren gegaan, waren ze waarschijnlijk beter af geweest. Als je verliefd bent, word ook een serieuze vrouw net een tienermeisje. Een serieuze vrouw doet ook leuke dingen, doet ook aan ontspanningsactiviteiten e.d. Je moet er gewoon doorheen prikken.
  zondag 9 juni 2019 @ 16:02:27 #18
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187336496
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:48 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja er is altijd een die toestemt maar eigenlijk niet wil. Ik wil er niet mee geconfronteerd worden. Bumble zou die optie ook in moeten stellen.
Dat slaat natuurlijk nergens op, en al helemaal vanuit een dating app kan je daar niet over oordelen.

Een vinkje houdt zulke dingen ook niet echt tegen.

quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

BO heb jij ergens een foto staan hier?
Alsof ze dat gaat doen.

[ Bericht 14% gewijzigd door S95Sedan op 09-06-2019 16:08:00 ]
pi_187336635
Nou ik vul opleidingsniveau- en lengtefilters in. En wil geen kinderen dus daar filter ik ook op.
pi_187336655
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Als man moet je dan wel in je achterhoofd hebben dat wanneer 22 jarige dames klaar zijn met studeren, ze meer verder zijn ontwikkeld. En dus al anders zijn dan voorheen waar de man op afging. Afhankelijk van factoren wil de vrouw dan andere man. Tegen die tijd is de man 35 ofzo, iemand vinden duurt ook een tijdje. Laten we 37 nemen. Uiteraard is het waarschijnlijk dat het niet in 1x goed gaat. Dan zijn ze 40 ofzo.

Ik zal je zeggen, zelfs vriendinnen rond die leeftijd willen ze niet. Ze vinden zulke mannen al niet strak meer. En op eventuele stiefkinderen zitten ze helemaal niet op te wachten.

Dat mannen rijpen als wijnen, zie je bijna niet terug op Tinder. Dan heb je bij wijze 10 jaar verspilt bovenop je geld en energie, omdat je als man een 22 jarige wou. Als ze voor eigen leeftijd vrouwen waren gegaan, waren ze waarschijnlijk beter af geweest. Als je verliefd bent, word ook een serieuze vrouw net een tienermeisje. Een serieuze vrouw doet ook leuke dingen, doet ook aan ontspanningsactiviteiten e.d. Je moet er gewoon doorheen prikken.
Ik wil best een man van 40 mits niet kalend en kinderloos.
pi_187336736
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Als man moet je dan wel in je achterhoofd hebben dat wanneer 22 jarige dames klaar zijn met studeren, ze meer verder zijn ontwikkeld. En dus al anders zijn dan voorheen waar de man op afging. Afhankelijk van factoren wil de vrouw dan andere man. Tegen die tijd is de man 35 ofzo, iemand vinden duurt ook een tijdje. Laten we 37 nemen. Uiteraard is het waarschijnlijk dat het niet in 1x goed gaat. Dan zijn ze 40 ofzo.

Ik zal je zeggen, zelfs vriendinnen rond die leeftijd willen ze niet. Ze vinden zulke mannen al niet strak meer. En op eventuele stiefkinderen zitten ze helemaal niet op te wachten.

Dat mannen rijpen als wijnen, zie je bijna niet terug op Tinder. Dan heb je bij wijze 10 jaar verspilt bovenop je geld en energie, omdat je als man een 22 jarige wou. Als ze voor eigen leeftijd vrouwen waren gegaan, waren ze waarschijnlijk beter af geweest. Als je verliefd bent, word ook een serieuze vrouw net een tienermeisje. Een serieuze vrouw doet ook leuke dingen, doet ook aan ontspanningsactiviteiten e.d. Je moet er gewoon doorheen prikken.
Ik ben met je eens dat het beste is om een vrouw te vinden van dezelfde leeftijd (paar jaar verschil lijkt mij oké). Een 28 jarige met een 24 jarige of 25 jarige ligt ook dicht bij elkaar.

Een vrouw zoekt als ze klaar is met studeren (24 of 25) een man die wat verder is in zijn leven. Die is vaak ook wat volwassener en stabieler dan haar eigen leeftijdsgenoten. Niet altijd natuurlijk. Er zijn uitzonderingen.

Een vrouw van 21 of 22 zitten nog heel erg in hun losbandige fase. Die zoeken dan ook op hun 21 of 22e een andere man. Als ze willen settlen selecteren ze weer anders.

Trouwens, een man van midden 30 kan echt nog wel goed strak zijn hoor. Gewoon blijven sporten.

[ Bericht 2% gewijzigd door black-soldier op 09-06-2019 16:24:35 ]
  zondag 9 juni 2019 @ 16:35:44 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187336957
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:10 schreef BoTheParakeet het volgende:
Nou ik vul opleidingsniveau- en lengtefilters in. En wil geen kinderen dus daar filter ik ook op.
Dat doe ik hier ook, maar alsnog krijg ik zelf matches met alleenstaande moeders.
Dus een vinkje ergens is leuk maar als niemand er iets mee doet dan werkt dat alsnog niet.

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat het beste is om een vrouw te vinden van dezelfde leeftijd (paar jaar verschil lijkt mij oké). Een 28 jarige met een 24 jarige of 25 jarige ligt ook dicht bij elkaar.

Een vrouw zoekt als ze klaar is met studeren (24 of 25) een man die wat verder is in zijn leven. Die is vaak ook wat volwassener en stabieler dan haar eigen leeftijdsgenoten. Niet altijd natuurlijk. Er zijn uitzonderingen.

Een vrouw van 21 of 22 zitten nog heel erg in hun losbandige fase. Die zoeken dan ook op hun 21 of 22e een andere man. Als ze willen settlen selecteren ze weer anders.

Trouwens, een man van midden 30 kan echt nog wel goed strak zijn hoor. Gewoon blijven sporten.
Een paar jaar verschil naar boven is ook niet echt altijd succes helaas, vaak dan zijn het toch vrouwen die hun leven al ingericht hebben en qua karakter vast zitten of niet meer te vormen zijn. (Niet allemaal)

Helemaal als je boven de 35 gaat.
  zondag 9 juni 2019 @ 16:41:57 #23
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187337060
‘Ik houd van gezelligheid’. Wat een kansloze zin is dat toch in veel profielen.
pi_187337104
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:41 schreef SugeLucky het volgende:
‘Ik houd van gezelligheid’. Wat een kansloze zin is dat toch in veel profielen.
:D
pi_187337121
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
Een paar jaar verschil naar boven is ook niet echt altijd succes helaas, vaak dan zijn het toch vrouwen die hun leven al ingericht hebben en qua karakter vast zitten of niet meer te vormen zijn. (Niet allemaal)

Helemaal als je boven de 35 gaat.
Wat bedoel je? Vrouwen die boven de 35 gaan?

Maar wat zou je aan een vrouw willen vormen of kneden?
pi_187337161
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:41 schreef SugeLucky het volgende:
‘Ik houd van gezelligheid’. Wat een kansloze zin is dat toch in veel profielen.
Lekker eten en Netflix. Live laugh love. Festivals en 30 landen bezocht. Veganist.
pi_187337176
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:48 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Lekker eten en Netflix. Live laugh love. Festivals en 30 landen bezocht. Veganist.
Je vergeet work hard play hard :P
pi_187337180
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je vergeet work hard play hard :P
Bah
pi_187337191
Is het slim om ik wil geen kinderen op Bumble in te vullen? Of kan ik het beter houden op ooit?
pi_187337197
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:49 schreef BoTheParakeet het volgende:
Is het slim om ik wil geen kinderen op Bumble in te vullen? Of kan ik het beter houden op ooit?
Lekker zeggen geen kinderen.

Weet iedereen waar die aan toe is ;)

Een man die tijd investeert in iemand die geen kinderen wil en hij wel, is verloren tijd en niet eerlijk tegenover hem. Als hij ook geen kinderen wil, zullen jullie wel matchen. Tenzij hij andere plannen heeft met je _O- En dan bedoel ik niet horrorplannen.

Maar ONS of FWB.
pi_187337208
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Lekker zeggen geen kinderen.

Weet iedereen waar die aan toe is ;)

Een man die tijd investeert in iemand die geen kinderen wil en hij wel, is verloren tijd en niet eerlijk tegenover hem.
Joh ik weet dus niet of ik met de juiste man wel een kind wil. Er staat geen weet ik nog niet optie.
pi_187337219
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:51 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Joh ik weet dus niet of ik met de juiste man wel een kind wil. Er staat geen weet ik nog niet optie.
Is toch duidelijk dan dat je geen kinderen wil? Als je niet weet of je met de juiste man kinderen wil, dan kan je beter zeggen: geen kinderen. Want als je niet met de juiste man weet of je kinderen wil, dan moet je helemaal geen kinderen krijgen.
pi_187337222
Kunnen al die sukkels 'ik houd van woordgrappen/dadjokes' weghalen? Ik hoef geen matige comedy aan te horen op een date.
pi_187337228
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:52 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is toch duidelijk dan dat je geen kinderen wil? Als je niet weet of je met de juiste man kinderen wil, dan kan je beter zeggen: geen kinderen. Want als je niet met de juiste man weet of je kinderen wil, dan moet je helemaal geen kinderen krijgen.
Nee je leest verkeerd. Met mr perfect wil ik kinderen, anders niet.
  zondag 9 juni 2019 @ 16:54:35 #35
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187337242
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Vrouwen die boven de 35 gaan?

Maar wat zou je aan een vrouw willen vormen of kneden?
Klopt ja, meerdere relaties gehad en toch gemerkt dat ze dan vast zitten in een bepaald patroon. (Dus kneden in dat opzicht)

quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:51 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Joh ik weet dus niet of ik met de juiste man wel een kind wil. Er staat geen weet ik nog niet optie.
Dan kan je beter erin zetten dat je ze niet wil, ik sta er zelf ook zo in want met iemand die perfect bij je past en blijft is zoiets altijd een optie natuurlijk.
pi_187337258
Ik heb staan dat ik het niet wil mannen die mij daarom weg swipen die wel kinderen willen matchen dus niet met mij :P
pi_187337262
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt ja, meerdere relaties gehad en toch gemerkt dat ze dan vast zitten in een bepaald patroon. (Dus kneden in dat opzicht)
[..]

Dan kan je beter erin zetten dat je ze niet wil, ik sta er zelf ook zo in want met iemand die perfect bij je past en blijft is zoiets altijd een optie natuurlijk.
Niet perse, veel mensen willen ze niet omdat ze ze niet leuk vinden.
  zondag 9 juni 2019 @ 16:58:25 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187337309
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:55 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Niet perse, veel mensen willen ze niet omdat ze ze niet leuk vinden.
Neerzetten dat je ze wel wil is ook geen optie, want dan krijg je iemand die je op een gegeven moment wil overhalen.
pi_187337312
Ik heb bumble gerefresht kreeg opeens allemaal rare voorstellen ver uit mijn woonplaats.
pi_187337318
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Neerzetten dat je ze wel wil is ook geen optie, want dan krijg je iemand die je op een gegeven moment wil overhalen.
Je kan wil ik ooit en wil ik niet kiezen. Ooit is ver weg.
pi_187337346
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
Klopt ja, meerdere relaties gehad en toch gemerkt dat ze dan vast zitten in een bepaald patroon. (Dus kneden in dat opzicht)

Klopt wel inderdaad. Maar dat is ook bij hun niet zomaar de een op de andere dag ontstaan. Dat is ook gevormd door ervaringen enzo bij haar. Maar waarom kneden? Als het klikt valt toch niet te kneden?
  zondag 9 juni 2019 @ 17:01:09 #42
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187337347
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:59 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Je kan wil ik ooit en wil ik niet kiezen. Ooit is ver weg.
Als je er niet wakker van ligt dat je nooit kinderen krijgt zou ik de laatste aanhouden. :)

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 17:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Klopt wel inderdaad. Maar dat is ook bij hun niet zomaar de een op de andere dag ontstaan. Dat is ook gevormd door ervaringen enzo bij haar. Maar waarom kneden? Als het klikt valt toch niet te kneden?
Tuurlijk moet er een klik zijn maar wat je al zegt naar mate je ouder wordt draagt iemand wel baggage met zich mee. Dat kan ook tegen gaan werken.

Beide kanten op jonger/ouder doe je concessies.

[ Bericht 38% gewijzigd door S95Sedan op 09-06-2019 17:07:28 ]
pi_187337578
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2019 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Tuurlijk moet er een klik zijn maar wat je al zegt naar mate je ouder wordt draagt iemand wel baggage met zich mee. Dat kan ook tegen gaan werken.

Beide kanten op jonger/ouder doe je concessies.
Mee eens. Dat kan inderdaad tegen je gaan werken.

Maar het is ook aan jouzelf om met die bagage om te gaan. Iedereen heeft bagage midden 20. Alle vrouwen hierdoor op afrekenen vind ik ook niet eerlijk. Maar je zegt wel terecht: concessies.
pi_187338397
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:51 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Joh ik weet dus niet of ik met de juiste man wel een kind wil. Er staat geen weet ik nog niet optie.
Dan sla je die vraag over als dat kan en vermeld je dit in je profieltekst.
pi_187338419
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 17:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Mee eens. Dat kan inderdaad tegen je gaan werken.

Maar het is ook aan jouzelf om met die bagage om te gaan. Iedereen heeft bagage midden 20. Alle vrouwen hierdoor op afrekenen vind ik ook niet eerlijk. Maar je zegt wel terecht: concessies.
Ik ben 30 en heb exen, geen kinderen. Dat zie ik niet als baggage maar als rrvaring
pi_187338483
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Als man moet je dan wel in je achterhoofd hebben dat wanneer 22 jarige dames klaar zijn met studeren, ze meer verder zijn ontwikkeld. En dus al anders zijn dan voorheen waar de man op afging. Afhankelijk van factoren wil de vrouw dan andere man. Tegen die tijd is de man 35 ofzo, iemand vinden duurt ook een tijdje. Laten we 37 nemen. Uiteraard is het waarschijnlijk dat het niet in 1x goed gaat. Dan zijn ze 40 ofzo.

Ik zal je zeggen, zelfs vriendinnen rond die leeftijd willen ze niet. Ze vinden zulke mannen al niet strak meer. En op eventuele stiefkinderen zitten ze helemaal niet op te wachten.

Dat mannen rijpen als wijnen, zie je bijna niet terug op Tinder. Dan heb je bij wijze 10 jaar verspilt bovenop je geld en energie, omdat je als man een 22 jarige wou. Als ze voor eigen leeftijd vrouwen waren gegaan, waren ze waarschijnlijk beter af geweest. Als je verliefd bent, word ook een serieuze vrouw net een tienermeisje. Een serieuze vrouw doet ook leuke dingen, doet ook aan ontspanningsactiviteiten e.d. Je moet er gewoon doorheen prikken.
Een vrouw van 20 is voor een man die 10 jaar ouder is gewoon een risico. Misschien is het voor de vrouw leuk voor 3 jaar of zo en daarna zal ze wel wat anders willen. Resultaat: weggegooide tijd voor de man die dan nog ouder is en alweer op zoek moet naar een nieuwe vrouw waarmee hij alles kan en wil.

5 of 6 jaar verschil kan nog wel denk ik.
pi_187338574
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Een vrouw van 20 is voor een man die 10 jaar ouder is gewoon een risico. Misschien is het voor de vrouw leuk voor 3 jaar of zo en daarna zal ze wel wat anders willen. Resultaat: weggegooide tijd voor de man die dan nog ouder is en alweer op zoek moet naar een nieuwe vrouw waarmee hij alles kan en wil.

5 of 6 jaar verschil kan nog wel denk ik.
Uiteraard. Ligt aan het leeftijdsverschil. 10 jaar is wel heel groot vind ik. Tot 5 jaar denk ik acceptabel. Maar ik denk dat als het verschil meer is dan 5 jaar, dat niet zo houdbaar is.
pi_187338774
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:41 schreef SugeLucky het volgende:
‘Ik houd van gezelligheid’. Wat een kansloze zin is dat toch in veel profielen.
Die staat wel op mijn top3 lijstje irritante opmerkingen denk ik.

Samen met:
- ik hou van lekker eten
- ik hou van leuke dingen doen.

Echt seriously?
Ik wacht nog steeds op het eerste profiel met de tekst: “ik hou van vies eten” of “ik doe graag stomme dingen”.
pi_187338801
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die staat wel op mijn top3 lijstje irritante opmerkingen denk ik.

Samen met:
- ik hou van lekker eten
- ik hou van leuke dingen doen.

Echt seriously?
Ik wacht nog steeds op het eerste profiel met de tekst: “ik hou van vies eten” of “ik doe graag stomme dingen”.
Ik hou van stom eten en doe graag vieze dingen
pi_187338863
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die staat wel op mijn top3 lijstje irritante opmerkingen denk ik.

Samen met:
- ik hou van lekker eten
- ik hou van leuke dingen doen.

Echt seriously?
Ik wacht nog steeds op het eerste profiel met de tekst: “ik hou van vies eten” of “ik doe graag stomme dingen”.
Ik hou van ademhalen en dooddoeners. O+
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')