abonnement Unibet Coolblue
pi_187388930
KOM OP !!!!!!!!!!!!!!
pi_187388931
Dit zag je ook wel aankomen, bizar dat het peloton Van Schip zo gruwelijk onderschat.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:26:33 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187388933
Schipgod _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:26:49 #104
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_187388940
Achtervolging is ook helemaal weg nu.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:28:36 #105
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_187388993
Tijdwaarneming is wat royaal in de secondes.
pi_187388995
*O* *O* _O_ _O_ *O* *O*
pi_187389012
Mooie zege
pi_187389023
Tot nu toe moeizaam seizoen maar deze zege is prachtig.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:30:08 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187389028
SchipGod.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:30:32 #110
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187389038
w/
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:38:51 #111
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_187389201
Van Schip is wel een eindbaas O+

Misschien wel mijn favoriete renner op PCT-niveau. Hoewel Weening ook een held is.
pi_187390198
quote:
“Eerst de Midden-Brabant Poort Omloop en dan de ZLM Tour, waar ik wil proberen mee te sprinten. Het wordt heel lastig, maar vorig jaar heb ik ook een paar keer kort gesprint bij Roompot. Nu heb ik denk ik kwalitatief, maar zeker qua teamspirit een betere ploeg om mij heen. Daarna ga ik naar het NK om te knallen.”
Vermeltfoort geeft Roompot nog even een veeg uit de pan door te stellen dat zijn huidige continentale (!) team meer kwaliteit en teamspirit heeft :D
Demain, on roule
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 16:31:03 #113
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_187390216
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 16:30 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Vermeltfoort geeft Roompot nog even een veeg uit de pan door te stellen dat zijn huidige continentale (!) team meer kwaliteit en teamspirit heeft :D
Piet Rooijakkers _O_
Baby Dump _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_187391103
Volgens mij deden ze bij Roompot sowieso allemaal wat ze zelf wilden en was er van echte teamspirit nooit echt sprake.. qua kwaliteit is het wel onzin natuurlijk
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 17:33:27 #115
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_187391237
Even de Balwaaze Belgium Tour teruggekeken. Schipgod _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_187391854
(lol)
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:16:19 #117
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187391875
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:15 schreef wimderon het volgende:
(lol)
Ik vind dit niet maar zo om te lachen na wat er vandaag met Froome is gebeurd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:26:38 #118
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_187392015
quote:
Hij zit nog maar halfweg zijn eerste seizoen bij de profs, maar nu al heeft ­Remco Evenepoel (19) bewezen dat hij er meer dan thuishoort. Voor de Baloise Belgium Tour, waarin hij vandaag start als één van de schaduwfavorieten, ­vertelt het wielerfenomeen over zijn leerproces tussen de grote jongens. “Ik eet gezond, maar mijn eten afwegen, da’s pas voor later.”

• Leren om (niet) te winnen: “Ik heb toch al mooie dingen laten zien”

Vorig jaar bij de junioren won Evenepoel bijna elke koers waar hij aan de start kwam. Nu staat zijn zegeteller nog op nul. “Uiteraard hoop ik de komende dagen of weken eens te winnen, dat zou mooi meegenomen zijn”, zegt hij. “Maar het is geen must. Als het niet gebeurt dit jaar, zal ik niet ongelukkig zijn. Ik denk dat ik al mooie dingen heb laten zien. En neen, ik vind het niet jammer dat mijn prestatie vorige vrijdag in de Hammer Series niet telt als individuele zege. Dat zijn nu eenmaal de regels van die wedstrijd.”

“Ik start in de Baloise Belgium Tour met ambitie. We hebben er een sterke ploeg, ik ben niet de enige kopman. De jongens die recht uit de Giro komen, maken toch meer kans dan de renners die zoals ik de Ronde van Noorwegen reden. Daarna focus ik op het Belgisch kampioenschap tijdrijden in Middelkerke en het BK op de weg in Gent, waar ik start zoals altijd: zien hoe de wedstrijd verloopt en uit alle situaties proberen te leren.”

• Leren rijden als team: “Werken maakt je alleen maar sterker”

Vorig jaar moest Evenepoel amper rekening houden met ploegmaats, nu rijdt hij bij Deceuninck-Quick Step met een pak toppers. “Ik rij als negentienjarige in mijn debuutjaar bij de profs, dat is helemaal anders. Ik heb er geen probleem mee om te werken voor het team, dat maakt mij alleen maar sterker. Dat teamwork is ook onze troef. Als je je voor iemand kapot rijdt, zal die er later alles aan doen om iets terug te geven. Dat heb ik al veel ondervonden. In team rijden is tof. Als er iemand wint, viert heel het team. We praten na de koers ook over hoe het gegaan is, dan leer je bij. Ook de oudere profs.”

“De manier waarop er bij de profs gekoerst wordt, is niet altijd de juiste. Er wordt constant gezegd om krachten te sparen voor die ene grote inspanning in de finale. Maar ik vind dat de koersen zo veel te veel op slot zitten. In Noorwegen heb ik op 70 kilometer van de streep aangevallen en ik hield stand tot op drie kilometer van de finish. Je moet koersen op de manier waarmee je je het best voelt.”

• Leren omgaan met roem: “Ik stop geen energie in jaloezie”

Een snotaap die de beloftencategorie overslaat en meteen zijn streng trekt bij de profs: dat dwingt respect af, maar vaak ook jaloezie. “Ik begrijp dat er met argusogen naar mij wordt gekeken, maar ik heb toch al laten zien dat ik profwaardig ben, zoals vorige week in de Hammer Series. Ik kan het niveau aan. Het zou kunnen dat er wat jaloezie is, maar daar stop ik geen energie in. Ik luister naar de raad binnen het team.

Ik heb eigenlijk alleen nog maar positieve reacties gehad en ik heb met niemand al ruzie gehad. Dat tikje vorige week aan Greg Van Avermaet? Dat wou niks zeggen. Hij viel stevig aan en ik kan begrijpen dat hij dacht dat er niet direct iemand mee zou zijn. Ik wou hem gewoon even verwittigen dat ik mee was, zodat we met twee konden ronddraaien.”

“Ik probeer ook tijd te maken voor de fans. Maar voor de start moeten de mensen beseffen dat we in volle focus zijn op de wedstrijd en dat er dan niet altijd tijd is voor selfies. We moeten onze job doen. Na de wedstrijd is dat vaak geen enkel probleem en doe ik dat echt met plezier. Binnen een bepaalde tijd, want we moeten ook recupereren, eten en al bezig zijn met de dag erna. Sommigen mensen beseffen dat niet.”

• Leren leven als prof: “Rusten is even belangrijk als trainen”

Evenepoel is prof en wordt van ’s morgens tot ’s avonds begeleid door het team professionals van Deceuninck-Quick Step. “Dat is uiteraard een grote stap voor mij, maar ik heb enorm veel vertrouwen in het team. Ik volg de schema’s die ik krijg tot in de puntjes. Er wordt doelgericht gewerkt en de trainers weten waarmee ze bezig zijn. Ik heb vooral geleerd dat rusten het allerbelangrijkste is. Ik mag echt niet te veel trainen, recupereren is even belangrijk. Ja, de wedstrijden zijn nu veel langer dan vorig jaar, maar ze weten binnen de ploeg dat hoe langer de koers is, hoe beter dat voor mij is. Het is niet dat ik extra duurtrainingen moet doen.”

“Ik eet gezond, maar weeg mijn eten nog niet af op de weegschaal. Dit jaar moet ik vooral mijn lichaam laten evolueren. Ik zit nog een paar jaar in de ontwikkelingsfase. Pas als we echt doelen gaan stellen, mag het wel wat extremer worden.”

“De boog moet ook niet altijd gespannen staan. Na het BK plan ik een weekje zonder fiets, dan ga ik wat andere dingen doen. Eens gaan lopen of een andere sport beoefenen, maar vooral tijd maken voor vrienden en familie. Ik ga ook een weekendje weg, want daarna ga ik voor drie weken op hoogtestage. Ik zit straks met de ploeg samen om het programma voor de rest van het seizoen door te praten.”
Put these foolish ambitions to rest.
pi_187393259

Iemand ging iets harder dan Thijs :D
  woensdag 12 juni 2019 @ 20:26:04 #120
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_187394092
Voor velen is de Tour de l'Avenir de beloftenkoers bij uitstek, maar wat mij betreft is het die titel kwijt aan de prachtkoers die deze week weer verreden gaat worden: de Girobio. Wat dat betreft is het een beetje vergelijkbaar met de profs. Terwijl de casual uitkijkt naar Franse kastelen en nog van dat soort onzin, wordt de koers gereden in Italië. Hij is inmiddels al drie jaar terug van weggeweest en daar zijn we natuurlijk erg blij. De tweede week van juni, het heeft iets magisch. Want niet alleen de Girobio is op 13 juni weer een jaar ouder, ook ondergetekende mag een dag later een paar kaarsjes uitblazen. Laten we het vieren met een voorbeschouwing.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allereerst een compliment aan de mensen die het parcours in elkaar hebben gezet. Net als vorig jaar is het om te smullen. Paar keer sprinten, paar keer tijdrijden, paar keer klimmen. Doppio Mortirolo, sterrati en een achtervolging op de Fedaia. Daar waar Vegni er niet veel van heeft gebakken, doen ze dat hier wel. De achtervolging vorig jaar was unaniem een belachelijk groot succes. Het klonk wat vreemd, maar in de praktijk werkt het vrij aardig. De top van het klassement start op basis van hun tijden en de eerste over de streep wint de Girobio. Dat zal ook dit jaar weer gebeuren, met zoals gezegd de bekroningen op de mythische Fedaia.

Vorig jaar was het een absoluut gekkenhuis en de tickers waren voor geen meter te volgen. Chaos, chaos, chaos. De ene dag was die de beste, de dag erna die, en weer een dag later een ander. De eindwinnaar droeg uiteindelijk de naam Vlasov, die op dat moment al prof was bij Gazprom. Onder de ritwinnaars zien we ook de nodige jongens die inmiddels een mooi contract hebben. Van Affini tot Philipsen en van Osorio tot Stannard. Hier goed zijn levert je een plekje op bij de profs. Wie dat dit jaar zijn gaan we nu beleven. Voordat ik begin wil ik wel mijn ergernis uitspreken over de organisatie. Ik had het graag anders gedaan, maar het is een paar uur voor de start en er is nog geen startlijst. Mocht er iets ontbreken of er wel instaan terwijl ze niet meedoen, u weet waarom.



Of hij hier goed is of niet maakt voor hem waarschijnlijk allang niet meer uit, Andrea Bagioli heeft ongeacht de score de ploegen voor het uitkiezen. Dit is de topfavoriet. Andrea woont in ergens in een huis. Dat huis ligt op steenworp afstand van een berg. Die berg draagt een naam: Mortirolo. Ruim een jaar lang heeft hij hier naartoe gewerkt en hij is o-zo goed in orde. Het verhaal dat hij vorig jaar forfait moest geven vanwege schoolexamens zal inmiddels wel bekend zijn, maar sindsdien is er veel gebeurd en sindsdien heeft hij net zoveel gewonnen. In zijn laatste voorbereidingswedstrijd op de Girobio liet hij er geen gras over groeien en hij stuurde een duidelijk bericht naar de rest: bergop is er nauwelijks beginnen aan, hij is de beste. In l'Isard was het dagenlang koud, guur, glad en nat, maar dat deerde hem niet. Hoewel het uiteindelijke eindklassement zou spreken van 15 seconden, was het verschil tussen Bagioli en Leknessund veel groter dan dat. Zonder ongeluk of pech gaan ze goed moeten zijn om hem te verslaan.

Brengt Axeon de grootste uitdager van Bagioli? Nee, dat doen ze niet. Zoals u vermoedelijk al doorhad, had hier eigenlijk een stukje over Joăo Almeida moeten staan, de nummer twee van vorig jaar. Als Almeida draait is dat een heel vervelende tegenstander om tegen te spelen alleen het draait vaak niet. Nu Axeon het moet doen zonder jongens als Almeida en Bjerg zullen de ambities behoorlijk aangepast moeten worden. Ze brengen nu jongens als Vermaerke en Vacek. Grote, maar erg jonge talenten en het is afwachten wat zij kunnen als eerstejaars. Niets is onmogelijk en ongetwijfeld zullen er ritten zijn waar ze zich zullen tonen, maar een klassement lijkt me zonder Joăo uitgesloten.



Het Italiaanse circuit wordt al maandenlang gedomineerd door mensen op brommers uit Zuid-Afrika. Dimension Data is hier en als de trend van dit seizoen zich voortzet, gaan deze gasten heel veel etappes winnen. Battistella, Sobrero en Konychev, het is een heuse, niet te houden tridente. Vaak is het niet de vraag of ze winnen, maar wie deze keer de eer krijgt. Ook voor hen is dit het doel, want net als Bagioli stuurden ze hun kat naar Tsjechië voor de Vredeskoers. Battistella lijkt de man te zijn om een klassement neer te zetten en hij kan dat. Vorig jaar werd hij tweede in de Course de la Paix na een ontketende Pogacar en recent won hij nog een eindklassement in Zuid-Afrika. Nu was het niveau daar niet bijster hoog, maar you get the point. DiData is recent op trainingskamp geweest op de Fedaia en ze kennen elke meter. Ook de etappe naar Falcade staat aangestreept bij Battistella, zijn thuisrit. Aan Konychev en Sobrero om voor dagwinst te gaan. De rit naar Gaiole in Chianti, dat lijkt een mooie. Sobrero is immers regerend winaar van de Strade Bianche. Sinds eergisteren mag Sobrero tevens zeggen dat hij per 2020 prof wordt, want hij heeft een contract getekend bij het echte Dimension Data. De moraal is hoog, de vorm is hoog. Dat kan maar één ding betekenen: broem, broem.

De Colombiaanse selectie was vorig jaar als collectief de allerbeste. De ene na de andere bergrit werd gewonnen, met iedere keer andere renners. Osorio, Muńoz, Rubio, die andere Muńoz. De weg hoefde maar omhoog te lopen en ze fladderden er van weg. Dit jaar opnieuw? Dat zou kunnen. Allereerst is daar Camilo Ardila, een lichtgewicht van een meter twintig. Een paar weken geleden domineerde hij de Vuelta de la Juventud, de grootste en belangrijkste rittenkoers voor beloften in Zuid-Amerika. De eindzege greep hij daarmee niet, maar de rest werd bergop wel in de minuten gereden. Twintig lentes jong is hij pas, maar de kans bestaat dat hij hier definitief een contract in Europa bij elkaar gaat fietsen. Wie pakte die eindzege in de Juventud dan wel? Jesus David Peńa, een voormalig mountainbiker. Peńa is zowaar nog jonger (begin mei is hij 19 geworden) en daarmee pakte hij een historische zege. Die zege dankte hij wel aan de sterkte van zijn ploeg van Strongman, want in de tijdrit werd hij op drie minuten gezet door Ardila. Peńa heeft al wat ervaring in Europa. Hij deed mee tussen de profs in Sicilië en tussen de beloften in Palio del Recioto en Belvedere. De jongen die wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen is echter Juan Diego Alba. Alba is voor Colombiaanse begrippen een prof en heeft hier al een paar overwinningen geboekt en een aantal ereplaatsen gepakt. Alba werd bijvoorbeeld tweede in een etappe over La Linea, dat ver boven de 3000 meter gaat, dan kun je aardig omhoog fietsen. Ook Juan Fernando Calle, de afgelopen twee jaar aardig koersend voor de amateurtak van Caja, is een jongen om te volgen.



Mark Donovan, nog zo'n jongen met wie het dit seizoen nog niet zo gaat als gepland. Donovan rijdt voor Wiggins en was vorig jaar een openbaring. Als eerstejaars droeg hij heel even de roze trui en hij zou uiteindelijk vierde worden in het eindklassement, een fenomenaal resultaat. Een ritoverwinning in de Aosta en een 11e plek in l'Avenir later reed hij voor Sky als stagiair en mocht hij met Sunweb mee op trainingskamp. De topploegen stonden dus collectief in de rij. Hiermee zouden in principe de ingrediënten voor een topseizoen er moeten liggen, maar dat topseizoen is er nog niet en de vraag of het er nog gaat komen wordt steeds een beetje luider. Een schamele 14e plek in een tijdrit in Alentejo is zijn beste resultaat van het jaar en sinds Luik heeft hij geen koers meer gereden. Ook op sociale media blijft het stil. Komt dat nog goed voor de Giro? Het talent is er, maar de vorm lijkt er niet. Aan hem om het tegendeel te bewijzen.

Bij SEG eten ze ook iedere dag een brommer voor ontbijt en hiermee zijn we aangekomen bij mogelijk de beste beloftenploeg die er is. Het ligt in de lijn der verwachting dat ze hier ook weer gaan scoren want ze kunnen meedoen op allerlei fronten. Zoals gezegd, er is geen startlijst, dus zekerheid heb ik niet, maar tot mijn verbazing lijkt het erop dat Alberto Dainese zijn kat stuurt. Het is dus aan Groves om te sprinten. De dominantie van Dainese en Groves dit seizoen is bekend en als het op sprinten aankomt, is die laatste de vijfsterren favoriet. Als bij Arensman de benen weer in orde zijn en de wattages van de trainingen ook naar de wedstrijd komen, zit er een dik klassement er ook in. Berkhout zag dat het goed was.



De Lotto-Loterij is er weer eens, maar wees gerust, geen klassement dit keer. De jongens van Kurt Van de Wouwer willen hier voornamelijk etappes winnen en ze hebben daar een paar uitstekende renners voor. Ilan Van Wilder slaat een keertje over en zet alles op de Aosta, maar Julian Mertens is hier wel. Mertens is erg rap en komt wel een heuvel over. Hoewel hij in l'Isard niet best was, zijn dat wel kwaliteiten waarmee je kunt scoren. Viktor Verschaeve is er nog zo een. Verschaeve klimt best aardig en heeft zich na Luik specifiek voorbereid op de Giro. In de Isard was hij best goed en vanuit een ontsnapping is best wat mogelijk.

De beloftenploeg van FDJ is nog niet heel oud, maar ze leveren daar goed werk. Ze focussen zich niet alleen op Frankrijk, maar kijken ook rond in andere gebieden en Madiot kan daar langzaam van gaan profiteren, want als het goed is sturen ze er een paar die best wel een prof zouden kunnen worden. Théo Nonnez is er zo een en na een vijfde plek in l'Isard lijkt hij in goede vorm voor een sterk klassement hier. Ook Kevin Inkelaar, voorheen bij Contador, kan een klassement neerzetten in de tweede lijn. Vorig jaar won hij bijvoorbeeld een rit in - een weliswaar behoorlijk onthoofde - Aosta, waar hij ook tweede werd in het eindklassement. Verder is het gissen. Als Scaroni op pad mag, zou het zomaar kunnen dat er dagsucces in zit.

Het altijd sympathieke Tirol brengt een jongen om te volgen, een Duitser. Zijn naam is Georg Zimmerman. In het Italiaanse amateurcircuit is deze Duitser langzaam een fenomeen aan het worden. Veel wint hij niet, maar de keren dat hij wint is het spectaculair. Is het geen heuse solo in de Trofeo Piva, dan blijft hij het peloton wel met een haar voor in Sant'Ermete. Zimmerman heeft bovendien al de nodige ervaring tussen de profs. Zo eindigde hij vierde van de subtop in de Ain en liet hij zich een paar keer goed zien in Trentino. Tussen de grote jongens die volop in voorbereiding waren op de Giro en de Tour klinkt niet als een heel slechte aanloop. Voor de winst, dat lijkt me stug, maar Zimmerman zou zomaar eens mee kunnen dingen om een paar mooie klasseringen. Bora are you watching?



In de Vredeskoers ontbrak hij nog en daar sprak ik mijn verbazing en ongenoegen over uit, maar nu is duidelijk waarom: Ethan Hayter start hier, in de Giro. Hayter zal een van de bekendste namen aan de start zijn, want hij is succesvol geweest op de baan en op de weg en uiteindelijk leverde hem dat vorig jaar een stageplek op bij Sky. Hayter kan ongetwijfeld als een van de favorieten worden gezien, want in principe kan hij op alle terreinen mee. Tegen de klok is hij erg sterk, hij gaat goed omhoog en is ook nog vrij rap. Bovendien is hij nog goed in vorm ook, getuige zijn eindoverwinning in Travers les Hauts en een tweede plek in de koninginnenrit in Orlen. Hayter krijgt een hoop baanrenners met zich mee, onder andere Fred Wright, Matt Walls en Will Tidball. Dat is geen slecht clubje.

Omdat ik niet ALLE Italiaanse amateurploegen door ga nemen, wil ik het wat dat betreft slechts bij een paar individuen laten. Het altijd sympathieke Friuli is maar een kleine opleidingsploeg in verhouden tot Colpack en Zalf, maar ze leveren nog best aardig talent af. Giovanni Aleotti is er zo een. Heel veel ereplaatsen en twee overwinningen dit jaar, je zou voor minder. Net als Bagioli moest Aleotti vorig jaar nee zeggen tegen de Giro vanwege schoolexamens, maar nu is hij er bij. In principe potentieel ritwinnaar, maar Aleotti wil eerst voor een klassement gaan.



Francesco Di Felice is er nog zo een die de ene ereplaats na de andere opraapt. Net als Aleotti koerst hij voor een kleinere ploeg, namelijk General Store Essegibi. Winnen is hem nog niet heel vaak gelukt, maar over het algemeen is deze jongen een van de betere renners in het Italiaanse circuit. Hij is best rap, hij kan een beetje klimmen. Dan kom je al een heel eind. Zalf brengt ook normaal ook een sterke ploeg en een daarvan is Gregorio Ferri. Deze jongen heeft al meer dan eens tegen de profs gekoerst en is in Italië niet van het podium te slaan. 14 keer eindigde hij al in een top vijf. Niet slecht. Laten we dan afsluiten met wat moois: Einer Rubio. Rubio was hier vorig jaar namens de Colombiaanse nationale ploeg en won een rit. Nu is hier hier opnieuw, maar dan namens zijn echte ploeg: de tuinmannen uit Vejus. Het is me een raadsel waarom hij toentertijd niet is opgepikt om ergens prof te worden. Enfin, hij is hier weer en hij zou zomaar een heel sterk klassement kunnen rijden. Hij kreeg het vorig jaar immers al een keer voor elkaar om Pogacar te kloppen, dan kun je wat.

Prognose: 1. Andrea Bagioli, 2. Ethan Hayter, 3. Samuele Battistella

[ Bericht 0% gewijzigd door Koffieplanter op 12-06-2019 20:40:12 ]
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 20:41:51 #121
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_187394418
Geen eervolle vermelding voor de jongens van Lizarte? -O-

De enorm sympathieke Ińigo Elosegui denkt dat hij dit jaar een grotere rol kan spelen dan vorig jaar.
https://www.ciclo21.com/i(...)ncion-de-disputarlo/
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 20:59:40 #122
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_187394742
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen eervolle vermelding voor de jongens van Lizarte? -O-

De enorm sympathieke Ińigo Elosegui denkt dat hij dit jaar een grotere rol kan spelen dan vorig jaar.
https://www.ciclo21.com/i(...)ncion-de-disputarlo/
Schaamteloos juichen voor het vlaggetje. Misselijkmakend.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 juni 2019 @ 21:02:24 #123
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_187394800
Kees Jongkind zn interview met Froome kan nu natuurlijk de prullenbak in.
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 21:03:35 #124
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_187394824
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 20:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

Schaamteloos juichen voor het vlaggetje. Misselijkmakend.
Nee, niet echt een goede poging.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 21:11:34 #125
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187394974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nee, niet echt een goede poging.
Hij heeft gewoon gelijk Rellende_Hypocriet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 12 juni 2019 @ 21:14:22 #126
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_187395042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen eervolle vermelding voor de jongens van Lizarte? -O-

De enorm sympathieke Ińigo Elosegui denkt dat hij dit jaar een grotere rol kan spelen dan vorig jaar.
https://www.ciclo21.com/i(...)ncion-de-disputarlo/
Het werd me een beetje teveel. Einer stond niet eens in m’n eerste draft, moet je nagaan.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 12 juni 2019 @ 21:18:54 #127
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_187395115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nee, niet echt een goede poging.
We drinken allemaal wel eens op woensdag.
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 21:28:08 #128
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_187395262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:18 schreef VoMy het volgende:

[..]

We drinken allemaal wel eens op woensdag.
Dat klopt, ik trek zo een biertje open.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 21:31:28 #129
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_187395326
Dus jullie zijn drinkers?
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 21:32:30 #130
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_187395354
Wat? We zuipen!
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 21:43:42 #131
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187395598
Ik heb een Desperados Mojito.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_187395690
Duvel hier! Mooie voorbeschouwing trouwens, Koffieplanter.
pi_187395708
Gemeentepils
pi_187395805
Geen Schachmann op het DK tijdrijden! De altijd vervelende Tony Martin gaat dus voor de 345ste keer de titel pakken. :{

quote:
10. Juni 2019
Viele fragen sich sicher, warum ich beim Critérium du Dauphiné nicht am Start bin. Keine Sorge, mir geht’s gut! Aber nach dem langen Frühjahr, das mit der Kalifornien-Rundfahrt Mitte Mai endete, habe ich mich noch nicht ausreichend gut erholt gefühlt. Deshalb haben mein Team und ich entschieden, auf die Rundfahrt zu verzichten und die Zeit für eine längere und ruhigere Trainingsphase zu nutzen.

Das nächste Rennen werde ich zur Deutschen Meisterschaft am 30. Juni auf dem Sachsenring fahren. Bis dahin werde ich ein weiteres Trainingslager in Livigno (Italien) absolvieren, um an meiner Form zu feilen. Ich freue mich jetzt schon auf die Deutsche Meisterschaft und hoffe viele Fans am Straßenrand begrüßen zu dürfen. Euer Maximilian
pi_187395857
Het Duits kampioenschap tijdrijden is al jaren één van de meeste frustrerende wielerwedstrijden van het jaar voor mij.
pi_187395913
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
Vos gevallen en abandon in the womens tour.
Aardige smak.

thepuncheur twitterde op woensdag 12-06-2019 om 21:44:03 It was a massive crash which took @marianne_vos and a lot of others down just before the 2nd sprint #OVOWT https://t.co/SDmzlIEXfD reageer retweet
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:03:37 #137
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_187395936
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:58 schreef Columbiafan het volgende:
Het Duits kampioenschap tijdrijden is al jaren één van de meeste frustrerende wielerwedstrijden van het jaar voor mij.
Marco Brenner gaat alle zorgen wegnemen.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:03:45 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187395940
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Aardige smak.

thepuncheur twitterde op woensdag 12-06-2019 om 21:44:03 It was a massive crash which took @:marianne_vos and a lot of others down just before the 2nd sprint #OVOWT https://t.co/SDmzlIEXfD reageer retweet
Wow, daar breekt wat af ofzo?
pi_187396055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wow, daar breekt wat af ofzo?
pi_187396589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:54 schreef Columbiafan het volgende:
Geen Schachmann op het DK tijdrijden! De altijd vervelende Tony Martin gaat dus voor de 345ste keer de titel pakken. :{
[..]

Geen vertrouwen in Nils?
pi_187397052
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Geen vertrouwen in Nils?
Ik geloof er niet meer in. Jasha en Nils leken elk jaar dichter bij te komen, vorig jaar zou het dan eindelijk gaan gebeuren. Niets was minder waar.

quote:
2016

1 MARTIN Tony Etixx - Quick Step 30 15 49.966 49:14
2 SÜTTERLIN Jasha Movistar Team 25 7 48.346 1:39
3 POLITT Nils Team Katusha 20 2 47.659 2:23
4 GRETSCH Patrick AG2R La Mondiale 15 47.445 2:37
5 WESTMATTELMANN Daniel Team Kuota-Lotto 10 46.665 3:29
quote:
2017

1 MARTIN Tony Team Katusha Alpecin 30 15 53.071 54:16
2 SÜTTERLIN Jasha Movistar Team 25 7 52.828 0:15
3 POLITT Nils Team Katusha Alpecin 20 2 51.845 1:17
4 SCHACHMANN Maximilian Quick-Step Floors 15 51.034 2:10
5 WESTMATTELMANN Daniel Team Lotto - Kern Haus 10 50.453 2:49
quote:
2018

1 MARTIN Tony Team Katusha Alpecin 50 15 52.546 51:23
2 SÜTTERLIN Jasha Movistar Team 30 7 51.510 1:02
3 ARNDT Nikias Team Sunweb 20 2 51.040 1:31
4 SCHACHMANN Maximilian Quick-Step Floors 15 50.641 1:56
5 POLITT Nils Team Katusha Alpecin 10 50.483 2:06
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:58:35 #142
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_187397135
Op die Bianchi zal Tony ook niet veel langzamer gaan.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 12 juni 2019 @ 23:16:10 #143
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_187397519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Dus jullie zijn drinkers?
Judge Judy.
pi_187397525
Er was nog geen locatie te vinden voor het Duits kampioenschap tijdrijden wegens geldproblemen toch? Benieuwd waar het dan gehouden worden wordt..

Hij heeft het in dat stukje helemaal niet over de Tour trouwens en die staat ook niet op z’n programma op de site.. maar ga er vanuit dat hij daar wel start.
pi_187401739
ADSportwereld twitterde op donderdag 13-06-2019 om 09:45:11 Froome op intensive care nadat hij met 54 kilometer per uur tegen bakstenen muur klapte. Hij heeft zijn bovenbeen, heup, elleboog en ribben gebroken https://t.co/m50a4oAwZw https://t.co/wP5gl6PYNc reageer retweet
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 09:57:05 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:02:00 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_187401861
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:49 schreef Houtenbeen het volgende:
ADSportwereld twitterde op donderdag 13-06-2019 om 09:45:11 Froome op intensive care nadat hij met 54 kilometer per uur tegen bakstenen muur klapte. Hij heeft zijn bovenbeen, heup, elleboog en ribben gebroken https://t.co/m50a4oAwZw https://t.co/wP5gl6PYNc reageer retweet
Dit klinkt wel erg naar :{
pi_187402173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 23:16 schreef Marcoss het volgende:
Er was nog geen locatie te vinden voor het Duits kampioenschap tijdrijden wegens geldproblemen toch? Benieuwd waar het dan gehouden worden wordt..

Hij heeft het in dat stukje helemaal niet over de Tour trouwens en die staat ook niet op z’n programma op de site.. maar ga er vanuit dat hij daar wel start.
28 juni in Cottbus
pi_187402788
mihkelraim twitterde op donderdag 13-06-2019 om 10:02:04 How many times I need to say it that this guy deserves at least PCT contract ? Well, until if some team offers him contract ! https://t.co/WpDU10rkwT reageer retweet
Wie haalt topper in spé Laaasu uit de krochten van het profpeloton? @Mani89
pi_187402816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit klinkt wel erg naar :{
Ja, blegh. :{ Hopelijk herstelt hij snel en volledig, dit gunnen we zelfs de altijd doperende Chris F. niet.

Al denk ik wel dat zijn rol over gaat zijn in grote rondes? Met wat geluk kan hij de Giro rijden volgend jaar, maar hij begint ondertussen op Valverdiaanse leeftijd te komen...
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')