Proberen ze af en toe wel eens, maar heb het idee dat Olav dat niet zo cool vind.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:54 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Waarom is er geen sidekick bij Olav?
Hamersmiley...... hij mist zoveel, vind die gast van de vrije trainingen ook altijd goedquote:Op zondag 9 juni 2019 01:24 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Proberen ze af en toe wel eens, maar heb het idee dat Olav dat niet zo cool vind.
Misschien eens de moeite waard dan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vind zelf Christian Danner van RTL de beste sidekick van de F1-commentatoren.
Hij bemoeit zich weinig met wat er net live te zien is. Snapt het waarom van de keuzes die de teams maken en gaat niet roepen dat het spannend is bij de zoveelste optocht.
Als rijder vond ik Guido een arrogant mannetje, maar als commentator vind ik hem inderdaad wel prettig.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:12 schreef Red_85 het volgende:
Olav Mol samen met Guido van der Garde vond ik wel prettig. Olav wordt een beetje oud en heb iemand jongs nodig naast hem. Thats it.
Voor de rest krijgt hij op het circuit wel meer deuren open dan anderen met z'n 30 jaar meedraaien.
Hij kan wel goed kunstgebitten makenquote:Op zondag 9 juni 2019 19:35 schreef fetX het volgende:
Jack Plooi stelt altijd van die kansloze vragen
Beter voor en na de race ja. En de connecties zijn echt wel een plus. Maar qua commentaar is het niet heel veel beter als je kijkt naar hoeveel fouten ze maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 17:13 schreef opreis het volgende:
Ik vind Sky beter, hebben een groter team en ook beter connecties.
C4 was ook leuk wanneer het er was.
Ik had op Twitter eens een opmerking gemaakt over die droeftoeter, heeft ie mij gelijk geblokkeerd. En het was geen doodsverwensing oid, gewoon een opmerking over zijn "kwaliteits interviews"...quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:47 schreef Maanvis het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)jn-kant-op-heel-ver/
Waarom
Sky is veel beter als je door het Pro- engelse coureur gelul heen kan. Ze zijn erg pro- Hamilton, die kan bijna niks fout doen daar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:13 schreef THEFXR het volgende:
Het duo van ziggo, maar zijn er betere, sky, rtl+?
of zijn die juist slechter doordat ze coureurs van hun eigen land ophemelen?
Als ie niet arrogant zou zijn zou niemand een probleem met 'm hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:00 schreef MakkieR het volgende:
Fans vergeten wel eens wat voor Icoon Olav Mol is. Die ouwe knakker zit daar al zo lang dat generaties er mee zijn opgegroeid en iedereen op het circuit hem daar kent. Die knakker gaat echt niet vervangen worden. Hij deed al verslag toen de meeste van ons nog in de luiers zaten.
Zelfverzekerdheid wordt door onzekere mensen wel vaker verward met arrogantie.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ie niet arrogant zou zijn zou niemand een probleem met 'm hebben
Nouja, hij zegt vaak in TV programma's en interviews letterlijk dat ie het allemaal moet uitleggen omdat wij er anders niks van begrijpenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid wordt door onzekere mensen wel vaker verward met arrogantie.
Het probleem bij Jack is juist dat ie vaak niks vraagt. Ik ben er eens op gaan letten en je ziet echt dat ie een mening geeft en dan de microfoon in het gezicht van de coureur duwt.quote:
"Wij" zijn 20 nerds op een forum.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, hij zegt vaak in TV programma's en interviews letterlijk dat ie het allemaal moet uitleggen omdat wij er anders niks van begrijpen.
Alsof wij niet ook al 20 jaar F1 kijken...
Ik vraag me dan eigenlijk af wie in vredesnaam het dan wel zou moeten doen. Een betere Nederlandse F1 verslaggever als Olav Mol is er niet. Er zijn alleen maar Newbies beschikbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:30 schreef D.Licious het volgende:
Ik vind Olav geen slechte commentator, hij mist wel eens wat maar dat gebeurt iedereen wel eens. Alleszins beter dan bijv. Frank Snoeks bij het voetbal met z'n eindeloze gezwets over de vader van een voetballer die ooit met een bootje is aangespoeld op een strand aan de Middellandse Zee, of dat de veter van de ene schoen toch echt een andere kleur heeft dan de andere.
Wat betreft Jack kan het niveau van z'n vragen wel wat hoger. 'Seb, you missed pole on just one tenth, what's the plan for the start...? Vraag dan niets.
Olav kan het best, als ie werkt aan zijn tekortkomingen dan hoeft ie niet weg hoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vraag me dan eigenlijk af wie in vredesnaam het dan wel zou moeten doen. Een betere Nederlandse F1 verslaggever als Olav Mol is er niet. Er zijn alleen maar Newbies beschikbaar.
this net zoals met coureur, Olav is op zijn retourquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Olav kan het best, als ie werkt aan zijn tekortkomingen dan hoeft ie niet weg hoor!
hij is te oud om arrogant te mogen zijn. hij moet een toontje dimmen en alles komt goedquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
this net zoals met coureur, Olav is op zijn retour
Dit is een bijzondere gedachtegangquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij is te oud om arrogant te mogen zijn. hij moet een toontje dimmen en alles komt goed.
Ik bedoel, zijn vrouw is overleden aan kanker. En nog blijft ie zo arrogant. Doe dan wat rustiger zodat meer mensen je mogen. Dan krijg je ook leukere reacties omdat je vrouw overleden is.
Je bent iets op het spoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:30 schreef D.Licious het volgende:
Alleszins beter dan bijv. Frank Snoeks bij het voetbal met z'n eindeloze gezwets over de vader van een voetballer die ooit met een bootje is aangespoeld op een strand aan de Middellandse Zee,
Vraag het Snoeks, dan heeft-ie weer iets om een volgende wedstrijd mee vol te blaten.quote:Heeft Voeckler toevalig een voetballende broer?
Dit. En als hij nog op zijn oude niveau samen met Kalff zou zitten ook niet. Maar daar zit hij al heel lang niet meer. Kalff trouwens ook niet, wat een etter is dat geworden zeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ie niet arrogant zou zijn zou niemand een probleem met 'm hebben
hij heeft een te hoog Louis van Gaal gehalte.
Maar het is nog niet zoals bij Louis van Gaal dat het een typetje geworden is. Zodra het een grappig typetje wordt dan worden wij weer rustige Nederlanders die denken 'ach het is Olavje maar'
waarschijnlijk wil hij geen standaard vragen herhalen van zijn buitenlandse collega's, dan krijg van deze ongeinquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:30 schreef D.Licious het volgende:
Ik vind Olav geen slechte commentator, hij mist wel eens wat maar dat gebeurt iedereen wel eens. Alleszins beter dan bijv. Frank Snoeks bij het voetbal met z'n eindeloze gezwets over de vader van een voetballer die ooit met een bootje is aangespoeld op een strand aan de Middellandse Zee, of dat de veter van de ene schoen toch echt een andere kleur heeft dan de andere.
Wat betreft Jack kan het niveau van z'n vragen wel wat hoger. 'Seb, you missed pole on just one tenth, what's the plan for the start...? Vraag dan niets.
Dit doet Olav nog steeds iedere week...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:43 schreef JayHovah het volgende:
@:Donderkonijn Je ben niet de enigste met een nostalgische bril hoor, dit blijft terugverlangen naar die goede oude tijd:
Nou in die heeft hij vaak gelijk, gezien F1 een jurysport is geworden met al die ingewikkelde regels. Overigens de kijkers klagen hier niet alleen over, ook de fans en zelfs coureurs als Hamilton.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, hij zegt vaak in TV programma's en interviews letterlijk dat ie het allemaal moet uitleggen omdat wij er anders niks van begrijpen.
Alsof wij niet ook al 20 jaar F1 kijken...
Stelt plooij vragen dan? Nog nooit gehoord. Die vent maakt statements: “Seb, not a good quali Today”quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarschijnlijk wil hij geen standaard vragen herhalen van zijn buitenlandse collega's, dan krijg van deze ongein
Ja olaf takelt wel wat af maar hij heeft het gewoon verdient om nu met relatieve successen ook daar te mogen zitten. Jack Plooij...Tsjaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 03:28 schreef Stien_Struis het volgende:
Olav zit er verder steeds naast en die Jack is het lachertje in vierkantje.
Wat is dit nou weer dan?! Hoe krijg je het uit je vingers.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij is te oud om arrogant te mogen zijn. hij moet een toontje dimmen en alles komt goed.
Ik bedoel, zijn vrouw is overleden aan kanker. En nog blijft ie zo arrogant. Doe dan wat rustiger zodat meer mensen je mogen. Dan krijg je ook leukere reacties omdat je vrouw overleden is.
Als de coureurs het irritant vinden kunnen ze ook steevast vragen : Was there a question?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 03:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Stelt plooij vragen dan? Nog nooit gehoord. Die vent maakt statements: “Seb, not a good quali Today”
Net als corky bij days of our lives hoortquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |