Dat is al vaker gebeurd. Toen speelde Raya altijd ipv Klaasen. MvG wil niet met Jelle spelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vraag mij af wat er gebeurd als Klaassen een opmars gaat maken op de order or merit. Zou hij dit toernooi dan gaan spelen met MVG?
Nee, gaat nooit gebeuren. Die afspraak staat gewoon.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vraag mij af wat er gebeurd als Klaassen een opmars gaat maken op de order or merit. Zou hij dit toernooi dan gaan spelen met MVG?
Beetje afgezaagd onderwerp niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Is er ook gewoon een afspraak bij RTL dat ze het nooit over Jelle's verleden hebben?
RTL heeft geen reet in te brengen qua programmeringquote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:04 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom is Belgie-Duitsland niet in het avond programama? Zeker ook omdat het toernooi in Hamburg is. Rare keuze van RTL imo.
Ik wou PDC/Sky zeggen, my bad.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RTL heeft geen reet in te brengen qua programmering
Misschien hebben ze nog middagkaarten over die verkocht moetenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:04 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom is Belgie-Duitsland niet in het avond programama? Zeker ook omdat het toernooi in Hamburg is. Rare keuze van PDC imo.
Er zijn een paar Graafschapkneuzen die het na een jaar nog niet los kunnen laten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi is dat? Echt schitterend, allemaal mannetjes van middelbare leeftijd die uit hun kot worden gelokt door een autistsch joch. Het blijft een merkwaardig medium, dat twitter. @:wimderon
Dat zie je overal. Kijk naar het voetbal of het wielrennen. Daar zijn ook mensen die over iedereen die twee keer bal kan hooghouden of die een keer vierde worden in het rondje om de kerk allerlei losse flodders de wereld in slingeren. Allemaal om als het een keer uitkomt te kunnen roepen dat ze het altijd al gezegd hadden en om eigenlijk te zeggen dat ze het toch wel heel erg goed volgen allemaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom heeft Zjak toch een ziekelijke drang om elke speler die meer dan een triple in een wedstrijd gooit op te hemelen?
Ook maar net aan in de Pro Tour unseeded 32 voor het WK virtueel. Alcinas staat daar ver van af met 4.000 pond onder de magische grens. Redelijk bizar allemaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:44 schreef borisz het volgende:
Reyes dit jaar
[ afbeelding ]
UK Open dan nog aardig. Maar op de vloer is het niet veel.
Duzza en Wit #durftedromenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Het Engelse team is tegenwoordig ook ieder jaar stuivertje wisselen. Er is nog best een kans dat Cross er volgend jaar niet bij is.
Beetje kinderachtig om daar op terug te komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Is er ook gewoon een afspraak bij RTL dat ze het nooit over Jelle's verleden hebben?
In het geval van Duzza is dat wel heel erg dromen. Ik durf Aspinall wel aan te dragen gezien het feit dat hij nu 1,5 jaar door kan bouwen op 200.000 pond aan TV-gelden. Smith heeft een voorsprong op de rest maar overtuigt by far niet.quote:
20 juli, ja. Daarvoor zijn nog vier events (2xET en 2xPC) om te kwalificeren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Wanneer begint er weer een echte major? De Matchplay.
Doet al vrij lang commentaar, die is steeds verder weg aan het zakken inderdaad. Een stuk beter en een stuk beter te verdragen dan Pol.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:31 schreef spleeh het volgende:
Bij sky zit Mark Webster in het commentaarhok.
De nieuwe Paul Nicholson?
Einde carriere voor hem
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:38 schreef wimderon het volgende:
Devvun noteert 102 gemiddeld @:El-Stinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Stuk beter dan, ik noem eens iemand, de vervelende Koltsov.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft wel doodvermoeiend en lachwekkend dat dit soort figuren als een stel gehandicapten over de Pro Tour struinen, via een laffe qualifier op het WK belanden en dan de pannen van het dak schroeien. Dat moet gewoon verboden worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stuk beter dan, ik noem eens iemand, de vervelende Koltsov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |