quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:55 schreef KennyPowers het volgende:
Tijd voor Cad-
79.8 Frauenfelder, Levy 4 - 3 Cadby, Corey 78.2
nvm
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 20:02:12Ik vind het jammer dat mijn favoriete darter Kyle Anderson al in ronde 2 van de wcod heeft verloren. Doordat ik het Canada gun en Whitlock niet vind ik het niet heel vervelend voor Kyle Anderson. Ik hoop dat Kyle Anderson de aankomende World Matchplay gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
Moordenaarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:05 schreef T3hTommay het volgende:
Iedere wedstrijd die Kijl speelt hoop ik dat 'ie verliest, enkel en alleen door Yannick.
Maar Yannick zou toch naar de Brienenoord gaan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:03 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 20:02:12Ik vind het jammer dat mijn favoriete darter Kyle Anderson al in ronde 2 van de wcod heeft verloren. Doordat ik het Canada gun en Whitlock niet vind ik het niet heel vervelend voor Kyle Anderson. Ik hoop dat Kyle Anderson de aankomende World Matchplay gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
Elke keer als je denkt dat je hem door hebt, komt hij weer verrassend uit de hoek.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar Yannick zou toch naar de Brienenoord gaan?
@Wereldgozer had er nog speciaal een webcam voor opgehangen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar Yannick zou toch naar de Brienenoord gaan?
Ik heb het ook warm, ben ik nu dik?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:30 schreef Zipportal het volgende:
VdV moet zijn mouwen weer omhoog doen, want die vetzak heeft het weer eens warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |