Al vaker gehoord met sambal maar het is niet mijn smaak. Met honing ook niet trouwens. Wel pindakaas met kaasquote:Op zondag 16 juni 2019 20:12 schreef Nadinarama het volgende:
Pindakaas met sambal al genoemd? Pindakaas met honing is ook schandalig lekker.
Met kaas, het lijkt me echt niet lekker, maar ik ga het wel een keertje proberen.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Al vaker gehoord met sambal maar het is niet mijn smaak. Met honing ook niet trouwens. Wel pindakaas met kaas
Ja is echt lekker.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:43 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Met kaas, het lijkt me echt niet lekker, maar ik ga het wel een keertje proberen.
Hier in Belgie noemen we dat een broodje martino. Pistolet met filet american (préparé), bbq saus, of hot saus, uitjes, augurk maar zonder ei. Meestal haal ik die bij de slager, harde grote pisolet, rijkelijk belegdquote:Op zondag 16 juni 2019 20:57 schreef Zwansen het volgende:
Zoveel dingen, maar nu schiet me te binnen:
filet americain, beetje sambal, gekookt ei, uitjes en zout/peper.
quote:Op zondag 16 juni 2019 15:08 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
[..]
Die duitse van de ah heb ik hier nu voor mij liggen. Zeker geen teleurstelling! Valt goed te combineren met een tripel. Misschien wel beter dan met thee
Ik heb vanmorgen ook die Duitse theeworst van AH gehaald; het smeert voor geen meter, en ik vind de smaak ook niet geweldig .....quote:Op zondag 16 juni 2019 19:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha dat is leuk om te horen. Officieel hoort het ook niet bij theedrinken maar is het verzonnen bij het theedrinken. Maar top dat het goed smaakt.
Ja, misschien had ik duidelijker moeten zijn. Maar ik heb het in plakjes op, als borrelhapje bij mn bier. Met een mooie kruidige tripel erbij was ik erg tevreden. Niet als brood of toastjesbeleg gebruikt dusquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmorgen ook die Duitse theeworst van AH gehaald; het smeert voor geen meter, en ik vind de smaak ook niet geweldig .....
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:33 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik duidelijker moeten zijn. Maar ik heb het in plakjes op, als borrelhapje bij mn bier. Met een mooie kruidige tripel erbij was ik erg tevreden. Niet als brood of toastjesbeleg gebruikt dus
Ha ik ook vanmorgen. De smaak kwam wel veel dichter in de buurt van die van vroeger maar inderdaad, als je het smeren vergelijkt met Kips dan smeert het wat zwaarder maar dat was ik al gewend van vroeger. Maar qua smaak dus wel veel meer naar de ouderwetse al vind ik deze ook niet echt hmmm.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmorgen ook die Duitse theeworst van AH gehaald; het smeert voor geen meter, en ik vind de smaak ook niet geweldig .....
Ja, zo kan het inderdaad ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:33 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik duidelijker moeten zijn. Maar ik heb het in plakjes op, als borrelhapje bij mn bier. Met een mooie kruidige tripel erbij was ik erg tevreden. Niet als brood of toastjesbeleg gebruikt dus
Ik vind die wel heel lekker ja. Ik denk wel dat ik dat wasquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:17 schreef praadje het volgende:
Ik heb trouwens ook de pindakaas van de AH meegenomen en die is inderdaad veel smeuiger dan de Calve van tegenwoordig. Ik weet niet meer wie die tip gaf. @:maily soms?
Nou thanks voor de tip. Die is zeker goed en vooral smeuig.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind die wel heel lekker ja. Ik denk wel dat ik dat was
Oude kaas 30+quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:45 schreef roos94 het volgende:
Wat vind jij echt het allerlekkerste broodbeleg?
13 bedoel je?quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben niet meer zo van de ingewikkelde broodjes. Goeie romige jong belegen boerenkaas, bij voorkeur van zo'n 60 kilo wiel, op grof volkoren is moeilijk te overtreffen.
Nee, zo'n extra groot wiel, bijna dubbel zo hoog en in doorsnee, formaat hele parmezaan ongeveer. Misschien geen 60 kg maar het lijkt me sterk dat ze onder de 40 kg zijn. Hoe lekker ik het ook vind ik koop altijd een stukje dus ik heb nooit gevoeld hoe zwaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |