Hahaha, wat een niveauquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Groby het volgende:
“Een millimeter, dat is tegenwoordig buitenspel” dat was het altijd al Pi Air
Schandalig dat je niet binnen 90 minuten van dit Engeland kan winnen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Zien zij een andere wedstrijd dan ik ofzo
Ze vonden NL schijnbaar goed?
Ik kan die spanning niet aan en heb er geen vertrouwen in hahaquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Kunnen die Engelsen doorgaans ook geen klote van, al viel het mee op het WK vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom van hem dat hij zijn tshirt zo liet wapperen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Maareh engeland heeft dus gewonnen... als het tshirt van die ene gast iets minder naar rechts gewapperd was.
Maar wij hebben Cillesen. Daar moet je gewoon op goal schieten want die stopt toch nooit pingelsquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Kunnen die Engelsen doorgaans ook geen klote van, al viel het mee op het WK vorig jaar.
De goede verstaander begreep dat hij dat als grap zei als reactie op domme Tom.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Groby het volgende:
“Een millimeter, dat is tegenwoordig buitenspel” dat was het altijd al Pi Air
Ik ook niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan die spanning niet aan en heb er geen vertrouwen in haha
sta je weer op doel?quote:
Ik ben maar gewoon eerlijk. Een hele reeks users die spelers (in hun 72e wedstrijd van het seizoen) nog doodsimpel neerzetten als nietskunners en mentaal beperkten. De domheid schokt me.quote:
Ja. Alles waar Tom bij betrokken is, is cringe.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Worden jullie ook zo moe van Tom E. en Rafael V. ? Man man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |