Laf hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja heb al 2 x verzoek ingediend maar duurt lang doe iets verkeerd denk?
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
Ga nu gewoon elke paar maanden kloontje maken net als aber.
Ja hallo ik ken deze personen niet meer dan van gezicht. Weet ik veel wat voor leipen ze zijn en hoe ver ze terug gaan lezen.quote:
Moet nog drie jaar vijf dagen per week met deze mensen in lokalen zitten ksstksst wil graag anoniem over ze roddelen.quote:
Zo instabiel ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wel saai worden zonder instabiele hysterische Foksters, dadelijk hebben we alleen nog die ene aarsdomme en die verzuurde over.
😱 Wat een lef!!quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben vannacht naar buiten gegaan om te kijken.
Cronometer post hier nog hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wel saai worden zonder instabiele hysterische Foksters, dadelijk hebben we alleen nog die ene aarsdomme en die verzuurde over.
Nee tenzij je in Cartagena bentquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou veel plezier als het de bui van hier was. Tijd zat om rustig aan je spullen te pakken en voor te bereiden om te gaan kijken.
Is niet te hopen dat je het zo ver laat komenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
Ga nu gewoon elke paar maanden kloontje maken net als aber.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik heb ooit eens een jaartje of twee met een cokeverslaafde Playmate samengewoond, ik weet waar Abraham zijn potje mosterd verstopt heeftquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo instabiel ben ik nou ook weer niet hoor![]()
heb best prima mijn leven voor elkaar. Moet alleen niet teveel drinken dan komen de boemannen van vroeger naar boven.
Ben gewoon een kalm en persoon verder.
Cokeverslaafd que?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik heb ooit eens een jaartje of twee met een cokeverslaafde Playmate samengewoond, ik weet waar Abraham zijn potje mosterd verstopt heeft
Wees blij dat je nog niet bent ontvoerd, in alle kieren en gaten bent uitgescheurd en voor dood bent achtergelatenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Maar echt hallooo weergoden ik heb een strak schema omdat ik over twee weken al naar huis moet ik kan deze dag niet missen rrrrreeeee
Wat een vooroordelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog niet bent ontvoerd, in alle kieren en gaten bent uitgescheurd en voor dood bent achtergelaten
Dit vind ik best veelzeggendquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb net zoveel met haar als met mijn scrotumbegroeiing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |