Die ook bij Vitesse heeft gespeeld?quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:58 schreef Elan het volgende:
Gerucht gaat dat Feyenoord bezig zou zijn met Kalas. Onduidelijk of het om een koop of huurconstructie zou gaan.
Ja.quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ook bij Vitesse heeft gespeeld?
Jepquote:Op donderdag 6 juni 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ook bij Vitesse heeft gespeeld?
Jaar contract nog volgens mij.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:06 schreef Tarado het volgende:
Hoe zit het met Clasie, is die al transfervrij of nog steeds onder contract bij Southampton?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:14 schreef HetDonkertAan het volgende:
Sander Van De Streek heeft volgens mij ook wel eens aangegeven graag voor Feyenoord te willen voetballen. Evenals El Khayati, zijn dit versterkingen in jullie ogen?
Ik zelf denk niet direct.
Jij herinnert je alleen de blunders, ik herinner me ook het prima opbouwen, de crosspasses en de tacklesquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:38 schreef PIETR het volgende:
Houd toch eens op over TapiaMaakte de ene na de andere blunder toentie nog bij ons speelde. Hij heeft echt volop kansen gehad hoor. Lijden jullie allemaal aan amnesia ofzo?
Ik heb bij Cambuur niet een speler zien voetballen dit seizoen die iets aan Feyenoord toevoegt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:45 schreef HetDonkertAan het volgende:
Bij Cambuur voetbalt een leuke donkere buitenspeler, kan ook een back zijn maar viel me zeer positief op.
Tapia en Kokcu op t middenveld zie ik ook wel zitten. Ik kom er ook steeds meer achter dat Toornstra in een voetballend team veel beter fungeert als in een lange halen team.
Jij kijkt vrijwillig naar Cambuur?quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb bij Cambuur niet een speler zien voetballen dit seizoen die iets aan Feyenoord toevoegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kijkt vrijwillig naar Cambuur?Support your local hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kijkt vrijwillig naar Cambuur?Ik kijk zelfs weleens vrijwillig naar RKC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beleving daar is 0, maar ze spelen momenteel best leuk voetbal.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Dat was Tonny. Tapia speelde niet toen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tapia is aangewezen als aanstichter van het mislukken van de Championsleague-campagne.
Tot zijn balverlies was het nog altijd 0-0 tegen City.
Dat wordt altijd gigantisch overdreven, van Beek maakt er een stuk meer. Hij ging tegen Napoli en VVV de fout in, daarnaast speelde hij een grafpot tegen Utrecht.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:38 schreef PIETR het volgende:
Houd toch eens op over TapiaMaakte de ene na de andere blunder toentie nog bij ons speelde. Hij heeft echt volop kansen gehad hoor. Lijden jullie allemaal aan amnesia ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |