SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier was het ook erg gezellig vannacht. Paar keer toch echt het idee gehad dat mijn dakramen kapot gingen door de hagelstenen
Maar verder prima stormpje!
quote:
Vlakbij je vorige woonplaats er een windhoos..quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier was het ook erg gezellig vannacht. Paar keer toch echt het idee gehad dat mijn dakramen kapot gingen door de hagelstenen
Maar verder prima stormpje!
Ik zat soms met de tranen in mijn ogen te kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow, indrukwekkend, die herdenking etc op de BBC. Nu leggen de veteranen hun kransen
Ik ook hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat soms met de tranen in mijn ogen te kijken
Ik zit ook soms met tranen in mijn ogen. Maar dat is dan omdat ik nog geen weekend heb.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat soms met de tranen in mijn ogen te kijken
quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit ook soms met tranen in mijn ogen. Maar dat is dan omdat ik nog geen weekend heb.
Ik ook.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit ook soms met tranen in mijn ogen. Maar dat is dan omdat ik nog geen weekend heb.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:34 schreef livelink het volgende:
Ik koop trouwens elke week wel een bloemetje voor mezelf. Zo ook (toevallig) op Valentijnsdag. Achteraf vond ik dat ook wel zielig overkomen; iemand die op Valentijnsdag voor zichzelf bloemen koopt, maar ik ben nooit zo bezig met dat soort dagen.
Komt mijn dochter gisteren de vrouw van de bloemenzaak tegen die haar zegt dat ze het zo opvallend is dat ze na de scheiding bij haar vader is blijven wonen![]()
Kennelijk is het kopen van bloemen voor jezelf een teken dat je gescheiden bent
quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:34 schreef livelink het volgende:
Ik koop trouwens elke week wel een bloemetje voor mezelf. Zo ook (toevallig) op Valentijnsdag. Achteraf vond ik dat ook wel zielig overkomen; iemand die op Valentijnsdag voor zichzelf bloemen koopt, maar ik ben nooit zo bezig met dat soort dagen.
Komt mijn dochter gisteren de vrouw van de bloemenzaak tegen die haar zegt dat ze het zo opvallend vindt dat ze na de scheiding bij haar vader is blijven wonen![]()
Kennelijk is het kopen van bloemen voor jezelf een teken dat je gescheiden bent
Bijzonder altijd jaquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat mensen toch niet allemaal bij elkaar verzinnen...
Nu heb je er 1 toch?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ooit een collega die er vanuit ging dat ik drie kleine kinderen thuis had.
Doe, Deze & Maar?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ooit een collega die er vanuit ging dat ik drie kleine kinderen thuis had.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |