Demiral en Soyuncu?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is Turkije slecht. Ken ook maar 2 spelers.
Nee Demiral en Hakan.quote:
Zou die ooit goed genoeg voor oranje kunnen worden?quote:
Dat vind ik helegaar niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mexicanobakker vindt het leuk dat TRAPPED goed staat te keepen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik helegaar niet.
Dat werd het in 2016 alquote:Op donderdag 3 september 2020 22:39 schreef Slobeend het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Löw een opvolger krijgt?
Ze hielden te veel afstand van elkaar .. dat was hetquote:Op donderdag 3 september 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
Eigen schuld van Duitsland verder.
Geen eigen topic voor Oranje?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:29 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Volgens het AD wordt het dit:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Veltman een foutje is want een kabouter als CV is niet conform de moderne voetbalwetten.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:29 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Volgens het AD wordt het dit:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Veltman een foutje is want een kabouter als CV is niet conform de moderne voetbalwetten.
Veltman geselecteerd!!!!? Zijn we high geworden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:38 schreef mabo11 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier bevestigd met jawel VELTGOD in de basis!
Son-godenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:01 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
IJsland v Engeland, dat hebben we eerder gezien.
HOE HOE HOEquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:01 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Is Engeland zo diep gezonken dat je Dier opstelt als centrale verdediger. Wat een armoedequote:Op zaterdag 5 september 2020 17:01 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar staat Maguire normaal gesproken natuurlijk. Daarnaast speelt Dier ook op die positie nu voor de Spurs, gek is het dus niet, maar ik ben het met je eens dat hij er niet veel van kan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Engeland zo diep gezonken dat je Dier opstelt als centrale verdediger. Wat een armoede
@capuchonjongenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:04 schreef Generationalpha het volgende:
Engeland gewonnen, gunstig. Zie liever niet die kutbelgjes op plek 1.
1 overwinning in 164 wedstrijdenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer voor IJsland.
Ik zie dat San Marino weer verloren heeft. Zelfs tegen Gibraltar. Zullen ze ooit nog eens winnen?
Die hadden die nations league al in de prijzenkast bijgeschrevenquote:
Wij nemen dit tornooi niet serieusquote:
Doe eens niet zeggen, heb grofgeld op de duivels zittenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:32 schreef Belg het volgende:
hmmm Wij Belgen gaan verliezen![]()
geen goed gevoel hier zo
Arm Liechtenstein. Enige team dat van ze heeft verloren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
1 overwinning in 164 wedstrijden
Revanche in de thuiswedstrijd.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer voor IJsland.
Ik zie dat San Marino weer verloren heeft. Zelfs tegen Gibraltar. Zullen ze ooit nog eens winnen?
Ik denk dat ze 1 lijn willen trekken en in sommige landen zijn vast nog geen fans toegestaan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Belg het volgende:
Op de Bergen in de TDF mogen ze rijen dik staan maar geen volk in een voetbalstadion. Begrijpen wie begrijpen kan, want ik begrijp het niet
Ik zou ook zo gauw geen betere rechtsback kunnen noemen. Hoogstens Pavardquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:45 schreef -XOR- het volgende:
Dan heb je honderden goede Franse spelers, en dan staat die hele matige back van Lyon in de basis
Ja, ze waren toen voor mij beter dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Revanche in de thuiswedstrijd.
Overigens heeft Gibraltar 2 jaar geleden 4x gewonnen in de Nations League, dus die zijn misschien niet eens bij de top 3 slechtste teams van Europa.
Coman zou daar ook nog wingback kunnen spelen, niet dat dat een enorme verbetering is...quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou ook zo gauw geen betere rechtsback kunnen noemen. Hoogstens Pavard
Als IJsland een fatsoenlijk team op de benen kan brengen dan zou luxemburg met bijna twee keer zoveel inwoners waarvan de helft Portugese arbeiders toch ook wat moeten kunnen klaarspelen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze waren toen voor mij beter dan ik had verwacht.
Luxemburg is de laatste jaren ook beter geworden. Vooral door invloed van buitenaf, maar toch.
Filip Joos net zo hard klaargekomen als Michel Wuyts gisteren?quote:
Tis Joos niet. Het is op VTM, andere commentatorquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Filip Joos net zo hard klaargekomen als Michel Wuyts gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |