abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187548131
@Claudia: dan heb je géen postzegeltuin in een vinexwijk en wél alle ruimte: dan kan een boom toch blijven staan? O-)
Dan kijk je er maar langs of vanuit een andere kamer de polder in.
Hierachter staat een knotwilg en een walnotenboom (van de buren) waartegen ik aankijk tot in oktober of zo.
Daarna kijk ik weer vrij 6 maanden de polder in.
(Knotwilg wordt netjes geknot om de 2 jaar)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187548436
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 18:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe stek je clematis?
Ik heb zo'n beetje dit filmpje gevolgd.
Alleen heb ik kleinere potjes gebruikt en ik heb de stekjes genomen van een bloeiende tak. Simpelweg omdat ik geen niet-bloeiende tak had.
De grond een beetje nat maken, niet te nat, en nu staan ze bij de voordeur. In de warmte, niet in de zon (en buiten bereik van nieuwgierige katten).
pi_187548496
@Claudia: sinds het plaatje van je tuin, heb ik alsmaar dit beeld voor ogen en eindelijk teruggevonden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 10:55:17 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187548537
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 10:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Wij hebben vorig jaar (in die droogte!) varens gezet op een erg beschaduwd randje, en die doen het geweldig. Foto van vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi sigme! Ik hou van varens O+ . Paar weken geleden via Facebook 2 woekerende varens gekregen, kom maar door! Wat bij mij gaat woekeren, zet ik zelf ook weer op facebook ^O^
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')