De Roon speelt wel minder diep dan van de Beek, en met Wijnaldum heb je al één speler die constant diep gaat. Dat laat je denk ik veel te veel ruimtes open op het middenveld.quote:
Zowel Wijnaldum als v/d Beek kan ook controlerend spelen, ligt eraan welke instructies je geeft. Kunnen ook allemaal wel een bal veroveren.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:36 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
De Roon speelt wel minder diep dan van de Beek, en met Wijnaldum heb je al één speler die constant diep gaat. Dat laat je denk ik veel te veel ruimtes open op het middenveld.
Maar je zult hun volledige potentie niet gebruiken, en dat is zonde. (lijkt me)quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zowel Wijnaldum als v/d Beek kan ook controlerend spelen, ligt eraan welke instructies je geeft. Kunnen ook allemaal wel een bal veroveren.
Om de beurt diep laten gaan . Maakt alles opeens een stuk minder voorspelbaar.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:38 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Maar je zult hun volledige potentie niet gebruiken, en dat is zonde. (lijkt me)
Natuurlijk wel, ze kunnen ook afwisselend diep gaan. Is alleen een kwestie van blijven opletten om de balans te bepalen, maar dat kunnen ze wel denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:38 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Maar je zult hun volledige potentie niet gebruiken, en dat is zonde. (lijkt me)
Wie claimt dat dan?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:37 schreef Elan het volgende:
Dat mensen nog durven te claimen dat Oranje wereldtop zou zijn
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ze kunnen ook afwisselend diep gaan. Is alleen een kwestie van blijven opletten om de balans te bepalen, maar dat kunnen ze wel denk ik.
Kans is groot dat Koeman voor van de Beek kiest, we zullen het zien!quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om de beurt diep laten gaan . Maakt alles opeens een stuk minder voorspelbaar.
In het Nederlands Elftal is het gewoon 100% kut.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:30 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Voor zijn zware blessures was hij gewoon erg goed , en stond hij in de belangstelling van topclubs zoals Juve en Man Utd
Nee, De Vijverberg.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:40 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
De finale zal wel in Wembley komen neem ik aan?
lol.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:40 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
De finale zal wel in Wembley komen neem ik aan?
Ik mis ZML op zondagavond.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij die Nations League theme moet ik nu telkens denken aan dat filmpje van Lubach
Die van Ruslandquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zwitsers volkslied is niet heel bijzonder.
Las van de week een van de Engelse dat zeggen. Kan ook matige poging zijn geweest om underdog te forceren.quote:
*weerquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:37 schreef Elan het volgende:
Dat mensen nog durven te claimen dat Oranje wereldtop zou zijn
Dat geeft het opzich wel iets unieks en voelt daardoor heel open.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel apart dat die ene tribune achter het doel zo laag is, beetje zoals dat stadion in Dublin
Valt wel mee joh.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Engeland is zoveel beter op elke positie behalve centraal achterin.
Oh , ik neem die voetballers over hun tegenstanders nooit zo serieus eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Las van de week een van de Engelse dat zeggen. Kan ook matige poging zijn geweest om underdog te forceren.
Engeland is zoveel beter op elke positie behalve centraal achterin.
Infantino verkozen zonder tegenkandidaat genotquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Minuut stilte voor een corrupte bobo genot.
Die Infantino is zo'n vreselijke engnek bah.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Infantino verkozen zonder tegenkandidaat genot
Onderzoeken naar corruptie bij hem zijn stopgezet want hij heeft alle onderzoekers ontslagen.
Nul kritiek uiteraard want anders word je gestraft.
FIFAMAFFIA
De 'bedenker' van de huidige CL.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:47 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Aha, nooit van gehoord.
Hij is ook al wat jaartjes van het toneel af.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:47 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Aha, nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onderzoeken naar corruptie bij hem zijn stopgezet want hij heeft alle onderzoekers ontslagen.
FIFAMAFFIA
twitter:RobHarris twitterde op woensdag 05-06-2019 om 09:57:19FIFA President Gianni Infantino claims in congress speech: "We have transformed it into a new FIFA - an organisation which is synonymous with credibility, trust, integrity, equality, human rights" reageer retweet
Oh ik heb er sowieso niet zo'n moeite mee om dit toernooitje serieus te nemen hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon op die manier benaderen,dan lijkt het tenminste ergens op
Perfect hoe hij Blatter eruit heeft getrapt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FIFAMAFFIA
Ik zag dat hij ook moest huilen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]twitter:RobHarris twitterde op woensdag 05-06-2019 om 09:57:19FIFA President Gianni Infantino claims in congress speech: "We have transformed it into a new FIFA - an organisation which is synonymous with credibility, trust, integrity, equality, human rights" reageer retweet
Ben jij Krebster of InZanity?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:49 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Ik zag dat hij ook moest huilen.
Krokodillentranen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |