SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
SOONY
Zat gewoon wat characters te proberen via random en was er goed mee. Niet verrassend dat ze noob-friendly is volgens internetquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:27 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ow man alleen daarvoor zou ik al Tekken halen daaaaamnnn![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist voor 5 euro de Dragon Age Inquisition GOTY in de Store gekocht, geen geld.
Dacht dat het alleen een upgrade was?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist voor 5 euro de Dragon Age Inquisition GOTY in de Store gekocht, geen geld.
niet de moeite waardquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Nou prepare for the worstquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Nope, de volledige Goty met alles er op en er aan
Ik weet niet eens welke versie ik heb, geen idee of hij ooit uit het plastic is geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Nope, de volledige Goty met alles er op en er aan
Och, ik heb de normale versie destijds gespeeld en vond hem toch wel vermakelijk, en daar gaat het uiteindelijk om.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
Heb het best lang volgehouden met dat spel, maar toen ik bijna in slaap viel terwijl ik met een draak aan het vechten was in 1 of andere woestijn waarbij een gast vlakbij stond en zei dat hij al jaren op zoek was naar een bepaalde draak ofzo.
Slechtste party combat in een rpg ooit. En bagger menu's. En characters waar je niks om kan geven omdat ze zo saai zijn. De enige die tof was was die angry elf dude. En verschrikkelijk dat power systeem waarbij je toch die saaie sidequests moet doen
Maar jij vond Anthem ook tof.quote:
Ik ook, maar vooral omdat het één van de eerste games was die ik speelde op mijn fonkelnieuwe Xbox One ergens in 2013 (samen met Far Cry 4), dat was toen best indrukwekkend en "next-gen" qua graphics (was toen een tijdje uit de running geweest qua gaming, ook geen game-pc toen). Ben ergens halverwege afgehaakt, niet per se omdat ik het gigantisch kut vond al weet ik nog wel dat ik me ergerde aan het fetch-quest-fest.quote:
En bonuspunten voor eigen onderbouwde mening ipv YouTube-filmpje met andermans meningquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van die momenten dat je het eens bent met MMarsu.
[..]
Nog steeds, maar zoals ik al zo vaak gezegd heb 't is een toffe game met veel potentie waar ze helemaal niets uitgehaald hebbenquote:
Ja precies, lekker next gen RPG toen, beetje draken doodmaken en door gigantische landschappen heen rammenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral omdat het één van de eerste games was die ik speelde op mijn fonkelnieuwe Xbox One ergens in 2013 (samen met Far Cry 4), dat was toen best indrukwekkend en "next-gen" qua graphics (was toen een tijdje uit de running geweest qua gaming, ook geen game-pc toen). Ben ergens halverwege afgehaakt, niet per se omdat ik het gigantisch kut vond al weet ik nog wel dat ik me ergerde aan het fetch-quest-fest.
[..]
En bonuspunten voor eigen onderbouwde mening ipv YouTube-filmpje met andermans mening
(no flame intended, MMaRsu-mattie)
Deze man is een baasquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:17 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_the_history_of_ps4/
DIESES VIDEO IST NICHT VERFUGBAR; HERR OBERSTCOMMANDANTUBERSTAFFELFUHRER!quote:
Days Gone, niet DayZ...quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:46 schreef RickoKun het volgende:
StateofMind vindt dayZ en Dragon Age Inquisition prima games. Alle credz verspeeld die boy!
SCHADE!quote:Op donderdag 6 juni 2019 01:04 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
DIESES VIDEO IST NICHT VERFUGBAR; HERR OBERSTCOMMANDANTUBERSTAFFELFUHRER!
Dan heb je het zelf verkeerd gequote in het vorige topiek, aangezien je daar reageert op DayZ.quote:
Ja die zie je echt overal voorbij komen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:54 schreef 2dope het volgende:
Net wat gameplay bekeken van Trover saves the Universe, best wel hilaries als je Rick&Morty-humor kunt waarderen.
Yep, de gratis Borderlands 2 DLC (Borderlands 3 Prequel) is echt.twitter:RobotBrush twitterde op donderdag 06-06-2019 om 01:22:24Borderlands 2: Commander Lilith & The Fight For Sanctuary will get a store page soon (that's the new DLC bridging the story to Blands 3) https://t.co/2UGWDZZV7d https://t.co/14hxPAE6ic reageer retweet
quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Yep, de gratis Borderlands 2 DLC (Borderlands 3 Prequel) is echt.twitter:RobotBrush twitterde op donderdag 06-06-2019 om 01:22:24Borderlands 2: Commander Lilith & The Fight For Sanctuary will get a store page soon (that's the new DLC bridging the story to Blands 3) https://t.co/2UGWDZZV7d https://t.co/14hxPAE6ic reageer retweet
quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet je BL2 uitspelen voorj e die DLC kan pakken? Er staat me iets bij dat er een select DLC dign in het menu stond ofzo :/
Nope.quote:Description:
Return to the award winning shooter-looter for a new adventure that sets the stage for the upcoming Borderlands 3. Sanctuary is under siege, the Vault's map has been stolen and a toxic gas is poisoning Pandora. Fight new bosses, explore new zones, get new loot (including an entirely new tier beyond Legendary) and join up with Lilith and the Crimson Raiders to take on a deranged villain hell-bent on ruling the planet
Returning players can pursue an increased level cap of 80, while newcomers can automatically boost to level 30 and dive straight into the action.
Nee, DLC kan je altijd spelen (bereikbaar via fast travel stations). Deze DLC introduceert ook een level 30 boost voor nieuwe personages, zodat je direct de DLC inkan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet je BL2 uitspelen voorj e die DLC kan pakken? Er staat me iets bij dat er een select DLC dign in het menu stond ofzo :/
quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee, DLC kan je altijd spelen (bereikbaar via fast travel stations). Deze DLC introduceert ook een level 30 boost voor nieuwe personages, zodat je direct de DLC inkan.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:34 schreef DKUp het volgende:
Microsoft zal wel een klappertje worden denk ik.
EXCLUSIVEquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]WORLD PREMIERE [ afbeelding ]
Super nieuws inderdaad! Zoveel redenen voor players om de Handsome Jack collection aan te schaffen en weer in Borderlands te duiken. De replay value is overigens altijd al hoog geweest, dus dat is geen enkel probleem.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Nieuwe DLC voor BL2 is voor mij nu al het beste nieuws van de E3
Dat wordt weer flink looten vanaf 9 juni heb ik begrepen
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]WORLD PREMIERE [ afbeelding ]
Nu al weer zin inquote:
twitter:Nibellion twitterde op donderdag 06-06-2019 om 13:06:21Destiny 2 Shadowkeep to launch on September 17 according to early Microsoft Store listingDoes not require players to own previous D2 expansions- new missions- new quests- a new location- a new dungeon- a new raid- new gear/weaponsMore https://t.co/INzQDhVHgg https://t.co/sp6dnp1c9b reageer retweet
twitter:Nibellion twitterde op donderdag 06-06-2019 om 13:55:05According to Schreier, Ubisoft's cancelled peaceful sci-fi game Pioneer has been retooled into a co-op shooter (R6 engine) and will be revealed at E3Also coming: a new IP codenamed Orpheus, action-adventure, similar to BOTWvia Kotaku Splitscreen https://t.co/N7i0jfRf9Z https://t.co/tO92buKbtp reageer retweet
Volgens mij was er een gerucht dat Orpheus een Assassin's Creed spinoff zou worden, similar to BOTW lijkt er eigenlijk alleen maar meer op te hinten.twitter:Nibellion twitterde op donderdag 06-06-2019 om 14:21:23Update: my fellow partner-in-crime @ZhugeEX says that Pioneer is NOT a new IP, and not based on the old Pioneer project https://t.co/vkYCtzw66G https://t.co/2mnYme92Ci reageer retweet
Ook als moesten ps+ members wel betalen, had ik het graag gedaanquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:08 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Super nieuws inderdaad! Zoveel redenen voor players om de Handsome Jack collection aan te schaffen en weer in Borderlands te duiken. De replay value is overigens altijd al hoog geweest, dus dat is geen enkel probleem.
Super marketingEen DLC op het 'oude' spel releasen als trailer voor #3. Helden.
EDIT: Aanschaffen is dus nieteens nodig voor PS+ members. Bazenactie.
Mwah Denk datj e vooral games ziet die je al kent, die runnen op die stadiaquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:23 schreef DKUp het volgende:
Vanavond Google Stadia dus dan zien we misschien wel iets nieuws buiten die oude dingen om
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah Denk datj e vooral games ziet die je al kent, die runnen op die stadia
skatequote:Op donderdag 6 juni 2019 14:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor![]()
Maar misschien zit er wel iets leuks bij.
Aldi, Bol.com, Media Markt dezelfde prijs of in die buurt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ergens anders nog een goede aanbieding voor psplus buiten de gamemania morgen.?
De nieuwe Walmart van vorig jaar.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:49 schreef Pheno het volgende:
Lol, Amazon gaat lekker door met lekken: Darksiders Genesis
aldi ja?quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aldi, Bol.com, Media Markt dezelfde prijs of in die buurt.
De inhoud van de Destiny livestream vanavond ligt ook waarschijnlijk helemaal op straat.....quote:The core game will be renamed to Destiny 2: New Light
Once Shadowkeep launches on September 17th, the base game will go free-to-play and include "all year one content, including "foundational modes, activities and rewards.""
"This represents a change for the Destiny franchise as it seeks to lure gamers away from popular free titles like Fortnite. Previously, players paid upfront for the game and bought big expansions to gain access to new raids, missions and in-game items, either separately or as an annual pass subscription. Now, the core game will stay free, while additional content will be made available in the form of paid "ā la carte" offerings like Shadowkeep."
Going forward, no more content will be made exclusive to one platform over others. All platforms will have the same access to all content at the same time
Soon, the game will move from Battle.net to Steam on PC. Existing players will be able to migrate all characters and purchases over to the Steam version once this happens
https://www.reddit.com/r/(...)detail_plans_leaked/
quote:THQ Nordic and Airship Syndicate have announced Darksiders Genesis, a spin-off of the mainline Darksiders series. It will be released later this year for PS4, Xbox One (including Xbox One X), Nintendo Switch, PC, and Google Stadia. No pre-order information is available just yet. Genesis is a top-down action-RPG in the vein of Diablo, in which you'll dungeon-crawl your way to victory, killing monsters and collecting loot.
You'll get to play as a new Horseman of the Apocalypse, Strife. According to THQ, Strife "is called upon to save humankind from certain destruction at the hands of Lucifer" and Genesis will feature "intense combat, exploration, puzzle-solving, epic boss battles and serpent holes from heaven to hell." Check out the cinematic teaser trailer at the top of this page.
Hm. Tof dat het alsnog Strife is, maar ik had liever gewoon traditiegewijs een 3rd person hack-n-slash gehad ipv een isometrische ARPG. Nouja wordt vast wel dik.quote:
Morgen de aankondiging van een nieuwe game van de makers van Yooka-Laylee.twitter:PlaytonicGames twitterde op donderdag 06-06-2019 om 15:00:17Bee back tomorrow. 👀 https://t.co/tstlh3T92F reageer retweet
In de vacature van Infinity Ward ging het ook over next gen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:35 schreef Jimbo het volgende:
Jammer dat die nieuwe MW niet op de next gen komt
Ja dan moest je opnieuw iets aanschaffen toch (staat me iets van bij)quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
In de vacature van Infinity Ward ging het ook over next gen.
Black Ops 3 kreeg ook een patch voor de PS4 Pro een jaar later.
Dat zien we eind volgend jaar weer, in ieder geval kan je Modern Warfare (2019) spelen op de nieuwe console.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dan moest je opnieuw iets aanschaffen toch (staat me iets van bij)
of je kon hem upgraden ofzo :/
Denk dat ik daar niet op wil wachtenquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zien we eind volgend jaar weer, in ieder geval kan je Modern Warfare (2019) spelen op de nieuwe console.
Even de multiplayer afwachten, Battlefield V vond ik bijvoorbeeld te weinig maps hebben rond de release.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk dat ik daar niet op wil wachtenHoor veel goeds over die game man, huilende mensen, mensen in shock. Klink goed
Ja man, Microsoft moet echt met nieuwe IP's gaan komen komende jaren.quote:
Ze hebben de ruimte, ze zouden echt debiel zijn om nu lafjes weinig nieuwe dingen te tonen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja man, Microsoft moet echt met nieuwe IP's gaan komen komende jaren.
Halo en Gears kennen we onderhand wel.
Fable 4 zie ik dan wel weer graag komen.
Het is vandaag wel een goede dag jaquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal aankondigingen, geruchten en dingen! E3 season
Allemaal ongelovigen die niet het Woord van De E3 niet volgen. Pure blasfemie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is vandaag wel een goede dag jaVorige week had je nog het geluid dat E3 niets zou worden, want gebrek aan leaks/info.
quote:Not sure if I misspoke or if this was all poorly transcribed from my pod (haven't had time to re-listen), but just to be crystal clear:
- Pioneer is no longer a new IP - it's now almost certainly a Rainbow Six co-op PVE shooter
- I think Orpheus is more of an RPG than an action-adventure game - I believe the Zelda comparisons are more in terms of the art style. Pretty sure it's a Ubi Quebec game.
More to come on Monday, obv.
quote:Todd Howard: The Elder Scrolls VI is designed for people to play for a decade at least
https://www.gamesradar.co(...)ard-play-for-decade/
Die vlieger gaat wel op voor Skyrim (10.000 actieve spelers alleen al op pc as we speak) dus ik snap die uitspraak wel.quote:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNGquote:
Google Stadia Exclusivequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Noice. Had zelf liever D:OS3 gezien maar soitquote:
Dat 'ie naar Stadia komt? Dat is zojuist getoond in de Stadia stream, dus je mag het zeggenquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:12 schreef DKUp het volgende:
Ik wil iets over Ghost Recon Breakpoint zeggen maar dat mag niet.
Ja dat wel welquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat 'ie naar Stadia komt? Dat is zojuist getoond in de Stadia stream, dus je mag het zeggen
Wat waar?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Google Stadia ExclusiveIk snap niet wat dit betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neverwinter Nights 3.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Noice. Had zelf liever D:OS3 gezien maar soitEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Google Stadia is de gamestreamingdienst van Google, waar momenteel een livestream van is:quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dit betekent.
[..]
Zeg het maar in mijn dmquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:12 schreef DKUp het volgende:
Zondagavond bij Microsoft misschien, maar ik denk eerder maandagavond bij Ubisoft.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het dit weekend weten.
quote:Sources: Sony Agreed To Destiny 2 Cross-Save Just Yesterday
https://kotaku.com/source(...)ust-yeste-1835302017
quote:Days Gone Patch 1.10 16,9GB
Survival Difficulty Mode
Survival difficulty mode has been included in this latest patch
This mode includes an immersive HUD
Enemies will deal more damage
Fast Travel has been blocked in this mode
Survival Vision has been modified in this mode
Complete Survival difficulty mode for a new bike decal
Two new trophies have been added exclusive to this new difficulty mode
Progression Issues
Fixed the issue where players didn’t have access to the rock item during certain missions
Items that drop from Bounty jobs should now be acquirable after the target is taken out
Players should not be blocked from completing certain Bounty jobs (Mitch confirmed)
The mission cinematic for “ will properly trigger
Resolved the issue with the knife in the mission “Sherman's Camp Is Crawling”
General Fixes
Added a tutorial pop-up screen for recovering your bike
Audio improvements have been made for all the guns
Adjusted the reticle to be more visible when shooting
Fixed a player respawn issue in Old Farewell
Various bug fixes and stability improvements
Je mag toch wel zeggen of het bagger of leuk is?quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:12 schreef DKUp het volgende:
Nee, alleen de standaard riedeltjes “het is nog niet af, het uiteindelijke product zal afwijken etc.”quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen of het bagger of leuk is?
Dan kan het wel (eigenlijk), helemaal bij mensen die het niet op internet plaatsen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb wel eens een NDA verbroken. Nooit wat over gehoord. Maarja gewoon in person verteld aan mn matties dat wel
Dan zal ik het maar doen, de game zag er uitermate bedroevend uit en liep extreem bizar slecht. Zelfs met de wetenschap dat het een super early alpha build was (dat mag ik hopen iig) heb ik met verbazing zitten spelenquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, alleen de standaard riedeltjes “het is nog niet af, het uiteindelijke product zal afwijken etc.”
Ik ga het risico in ieder geval niet lopen.
Niet handig, nu gaat Ricko je sowieso snitchenquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar doen, de game zag er uitermate bedroevend uit en liep extreem bizar slecht. Zelfs met de wetenschap dat het een super early alpha build was (dat mag ik hopen iig) heb ik met verbazing zitten spelen
Het was een.... unieke ervaring laat ik het zo zeggen.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet handig, nu gaat Ricko je sowieso snitchen
Ik weet niet hoe het met jou was maar ik dacht echt 'wat is deze' toen ik de game opgestart hadquote:
Ik was redelijk pissig toen ik die trailer bij Stadia een stukje gameplay zag en wat ik had gespeeld.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou was maar ik dacht echt 'wat is deze' toen ik de game opgestart had
Ik ben blij dat ik Unity pas in januari dat volgende jaar ben gaan spelen. Toen was er eigenlijk weinig mis qua glitches en bugs.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Daar zat ik er ook een van voorbij komen tjidens de OTT.
Dat is echt geen geld voor die gamequote:Op donderdag 6 juni 2019 21:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Days of play sale in de usa, Detroit voor 8 euro
https://blog.us.playstati(...)t-playstation-store/
Voor dat geld zeker waard. Beter dan Heavy Rain.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is echt geen geld voor die gameOok maar even kopen
10x beterquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor dat geld zeker waard. Beter dan Heavy Rain.
Koop m eigenlijk voor mn chick voor als ik weer eens weg ben, die vind die games helemaal leuk en dan heeft ze wat te doenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor dat geld zeker waard. Beter dan Heavy Rain.
Game heeft best een goed verhaal.. En keuze's zijn echt lastigquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koop m eigenlijk voor mn chick voor als ik weer eens weg ben, die vind die games helemaal leuk en dan heeft ze wat te doen
Lastig? Gewoon op één van de vier knoppen rammenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Game heeft best een goed verhaal.. En keuze's zijn echt lastig
Nja om de goede keuze te makenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lastig? Gewoon op één van de vier knoppen rammen
Ik kan anders ook wel ff langsgaan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koop m eigenlijk voor mn chick voor als ik weer eens weg ben, die vind die games helemaal leuk en dan heeft ze wat te doen
Je overschat jezelf en je onderschat haarquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan anders ook wel ff langsgaan.
lag bij alexander nog in de winkel vandaagquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Verdomme. Zag dat God of War bij MediaMarkt voor 20 euro te koop was. Nu al uitverkocht.
Fysiek waarschijnlijk ook in de winkel en anders gewoon the whining bitch uithangen dat het niet eerlijk is.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Verdomme. Zag dat God of War bij MediaMarkt voor 20 euro te koop was. Nu al uitverkocht.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fysiek waarschijnlijk ook in de winkel en anders gewoon the whining bitch uithangen dat het niet eerlijk is.
Nioh Complete edition $20quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Days of play sale in de usa, Detroit voor 8 euro
https://blog.us.playstati(...)t-playstation-store/
Goed planquote:Op vrijdag 7 juni 2019 05:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nioh Complete edition $20
Die maar eens even halen.
Als het je bevalt heb je voorlopig geen andere game meer nodig.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 05:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nioh Complete edition $20
Die maar eens even halen.
In USA zijn ze een stuk beter dan hierquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:06 schreef KennyPowers het volgende:
kutdeals en days of play is een stomme naam
gelukkig hebben we allemaal usa accountsquote:
Ah nog een paar dagen dan kan je zelf spelenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah nog een paar dagen dan kan je zelf spelen
Dat is het domme: waarom nog verschil maken in de verschillende shops?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gelukkig hebben we allemaal usa accounts
Dit is een domme vraag pheno, dat weet jij ookquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het domme: waarom nog verschil maken in de verschillende shops?
Oke, VS heeft dollar, wij euroquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit is een domme vraag pheno, dat weet jij ook
JA en belastingen, andere rechtstaat, licenties en noem het maar opquote:
Ze moeten niet mauwen. gewoon dezelfde games aanbiedenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA en belastingen, andere rechtstaat, licenties en noem het maar op
Hier ben ik het mee eens, sowieso moeten ze gewoon eens dat IP e.d. rechttrekken wereldwijd. Het is toch bizar dat ze dat in China niet kennen. Denk je daar even leuk iets te kopen, zit je hier opeens dat je de rechten niet hebtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moeten niet mauwen. gewoon dezelfde games aanbieden
Helaas is 75% van de cast een karikatuur gewordenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:58 schreef KennyPowers het volgende:
Wanneer Tekken 7 ineens een 3rd person shooter wordt in de story mode
Sowieso zijn Heinachi, Kazuya en Jin allemaal irritante klootzakken dus who gives a fuck.
Antiklacht: HD Nina in Spandex
bijna klaar .. nu 3 keer of zo tegen Devil Kazuya ...quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Helaas is 75% van de cast een karikatuur geworden
Jammer dat deze personages zo weinig tot niks met het verhaal te maken hebben.
Kom maar op met Tekken 8 en Tekken Tag Tournament 3![]()
Oh ja fuck Akuma.
Oh ja de laatste paar gevechten in de Story Mode zijn echt fantastischquote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
bijna klaar .. nu 3 keer of zo tegen Devil Kazuya ...
FUCKING BULLSHIT RAAAA
Mehtwitter:geoffkeighley twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 01:52:25Tom Holland will star as Nathan Drake in Sony Pictures' Uncharted, releasing on December 20, 2020. https://t.co/FH4REP3R6H reageer retweet
bereid je vast voor op spoilersquote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:52 schreef DKUp het volgende:
Mehtwitter:geoffkeighley twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 01:52:25Tom Holland will star as Nathan Drake in Sony Pictures' Uncharted, releasing on December 20, 2020. https://t.co/FH4REP3R6H reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja de laatste paar gevechten in de Story Mode zijn echt fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu één battle story mode battles doen voor de rest van het roster jaaaYou're Fucking Out, I'm Fucking In
Spider-Man Homecoming was ook gespoilerd door hem en saaiquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bereid je vast voor op spoilersDie gozer kan nergens zn bek over houden
Leuk tochquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:52 schreef DKUp het volgende:
twitter:andyennis10 twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 02:01:45@geoffkeighley To clarify hes playing young nathan drake not adult https://t.co/nUsOW2B3Mb reageer retweet
Dat was het gerucht inderdaad al en schiet niemand neer. Action adventure.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]twitter:andyennis10 twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 02:01:45@:geoffkeighley To clarify hes playing young nathan drake not adult https://t.co/nUsOW2B3Mb reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
eerste game was zooo kutquote:
die game is elke euro waardquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch maar God of War en Detroit gekocht. Zijn nu mooi onder de 30 euro. Helaas gisteren net te laat geweest toen God of War 20 euro was, maar ja 30 euro is ook nog een top prijs voor die game.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Days of PlayStation dinges sales zijn best nice in Amerika. Last Guardian voor een tientje wil ik best spelen. Volgende week maar eens meenemen.
Misschien Horizon Complete edition (voor de dlc, die moet ik nog) en zelfs Nioh is een tientje. Maar die is vast te moeilijk
Oh, en Titan Quest ziet er gaaf uit
https://www.bestbuy.com/s(...)3521.p?skuId=6203521SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ziet er gewoon te kiddy en humorloos uit.quote:
sony contactenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:54 schreef Drankster het volgende:
Gisteravond Borderlands gekocht voor ¤29,99, nu ¤19,99.
heb op reddit wel eens verhalen gelezen van mensen die dan geld/het verschil terugkregen. Je kan het altijd proberenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Denk je?
Heb gisteravond al zo'n 1,5/2 uur gespeeld.
Afgelopen weekend een tablet gekocht voor 260, nu 240. Die dingen gebeuren. Wel een mailtje gestuurd trouwens. Is Amazon, dus ik verwacht een volle refund en een gratis PSVR.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:54 schreef Drankster het volgende:
Gisteravond Borderlands gekocht voor ¤29,99, nu ¤19,99.
Ja najah, ik ga ook een mail sturen. Verwacht geen teruggave maar iets met nee heb je. Ik ben niet zozeer boos maar het is wel jammer.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Afgelopen weekend een tablet gekocht voor 260, nu 240. Die dingen gebeuren. Wel een mailtje gestuurd trouwens. Is Amazon, dus ik verwacht een volle refund en een gratis PSVR.
Ik dacht dat het magische woord Skate 4 wasquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:18 schreef Jimbo het volgende:
Starcraft FPS canceled, developers shifted to Diablo 4 and Overwatch 2
https://kotaku.com/source(...)on-shoote-1835285125
het magische woord, diablo 4
Ooo eee ooo ah ah ting tang walla walla bing bangquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het magische woord Skate 4 was
ik geil gewoon op deel 4 van dingenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het magische woord Skate 4 was
Chillllll plat incoming op alle time trialsquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:59 schreef KennyPowers het volgende:
Geen online trophies voor CTR dus we hoeven niet gud te gitten
Gewoon nieuwe spyro en crash games dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:38 schreef DKUp het volgende:
Activision heeft aangegeven dat naast Call of Duty en Overwatch, Crash Bandicoot en Spyro grote en belangrijke IP’s/franchises zijn voor Activision.
Skylanders![]()
Spyro 1-3quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:38 schreef DKUp het volgende:
Activision heeft aangegeven dat naast Call of Duty en Overwatch, Crash Bandicoot en Spyro grote en belangrijke IP’s/franchises zijn voor Activision.
Skylanders![]()
Kom maar op, liever Spyro 4quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe spyro en crash games dus.
Logisch gezien de sales
Zelfs dan nietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:46 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
https://store.playstation(...)_00-NBA2K19000000000
https://psnprofiles.com/trophies/8152-nba-2k19quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:46 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
https://store.playstation(...)_00-NBA2K19000000000
Als dat een reden is om een game niet te kopen dan moet je echt een andere hobby zoeken manquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://psnprofiles.com/trophies/8152-nba-2k19
[ afbeelding ]
Ja, vond het ook een geweldig spel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
What remains of Edit Finchin 1 ruk uitgespeeld. Dat verhaal met die vissenkoppen
![]()
Wel lekker wijf trouwensquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://psnprofiles.com/trophies/8152-nba-2k19
[ afbeelding ]
Alt-account maken voor games die je niet gaat plattenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als dat een reden is om een game niet te kopen dan moet je echt een andere hobby zoeken man
Dat is niet gek, Presequel is erg matig.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:24 schreef Dopekoe het volgende:
Blijft gek dat ik gewoon echt niet door the pre sequel heen kom, elke keer als ik BL2 opstart dan is het binnen een paar minuten een uur verder.
Bij Tps ben ik 30 seconden bezig en heb ik al geen zin meer....
Hier juist het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:24 schreef Dopekoe het volgende:
Blijft gek dat ik gewoon echt niet door the pre sequel heen kom, elke keer als ik BL2 opstart dan is het binnen een paar minuten een uur verder.
Bij Tps ben ik 30 seconden bezig en heb ik al geen zin meer....
Voor iemand die 300 uur in Anthem gestoken heeft moet dat niet zo'n probleem zijn toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:11 schreef Jimbo het volgende:
zo niet ben ik bang dat de game vrij snel hééél eentonig wordt.
Ooit gaat hij flippen om deze grappenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Voor iemand die 300 uur in Anthem gestoken heeft moet dat niet zo'n probleem zijn toch?
Jimbo? Nee die kan het hebben, die neemt zichzelf niet zo serieus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ooit gaat hij flippen om deze grappen
[ afbeelding ]
mwah das anders.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Voor iemand die 300 uur in Anthem gestoken heeft moet dat niet zo'n probleem zijn toch?
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ooit gaat hij flippen om deze grappen
[ afbeelding ]
Dit, als je kan uitdelen moet je ook kunnen incasserenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:27 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Jimbo? Nee die kan het hebben, die neemt zichzelf niet zo serieus.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:11 schreef Jimbo het volgende:
Chaosbane is wel leuk trouwensAl mogen ze écht meer gaan uitleggen in die game en tot nu heb ik alleen nog maar kerkers gezien die je vanuit de hubstad benadert... Ben benieuwd of dit gaat veranderen, zo niet ben ik bang dat de game vrij snel hééél eentonig wordt.
@:poehao jij weet dit vast
hmm zo te zien veranderd er weinig dus. Hoe kan het toch dat ik de laatste tijd alleen mn geld uitgeef aan hele slechte gamequote:
twitter:Nibellion twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 09:19:36Update: Rainbow Six Quarantine is a co-op PVE shooter that will be announced at Ubisoft's E3 2019Re: Orpheushttps://t.co/bi2cNp6sEv reageer retweet
“He’s completely generic!”quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Another white male, REEEEEEEEEEEEEEEE
Ubisoft zit ook te traden met Raymanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:24 schreef Jimbo het volgende:
Met al die leaks is weer dadelijk eigenlijk niets meer aan
Lekker man lekker zuur en lekker vet!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:28 schreef RickoKun het volgende:
A.s. woensdag de release van Hollandse Nieuwe haring!
Beschrijf je nou mmarsuquote:
Maar alle leaks zijn al geplaatstquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
VIEZE STOKER KOM MAAR MET NIEUWE LEAKS IN PLAATS VAN DIT!
twitter:agentbizzle twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 02:06:45E3 is kind of like Christmas except instead of opening your gifts on Christmas a bunch of dudes from 4Chan break into your house on December 22nd to show you all of your parent's gift receipts. reageer retweet
GAM / [Xbox One #73] Rage IIquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:57 schreef dud0r het volgende:
Bleeding edge voor de Xbox. 4 player online vechten. Van ninja theory
Dat krijg je in een land met Fransen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:59 schreef KennyPowers het volgende:
Met elke Franse tegenstander op Tekken krijg ik een disconnect
Er komen meerdere hubsteden, meerdere locaties, Expedities, Boss Rushes etc etcquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:11 schreef Jimbo het volgende:
Chaosbane is wel leuk trouwensAl mogen ze écht meer gaan uitleggen in die game en tot nu heb ik alleen nog maar kerkers gezien die je vanuit de hubstad benadert... Ben benieuwd of dit gaat veranderen, zo niet ben ik bang dat de game vrij snel hééél eentonig wordt.
@:poehao jij weet dit vast
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Als het niet in de voorwaarden staat dan mag dat niet
Toch maar ff langs gegaan en gelukt!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er staat letterlijk dat ze altijd mogen weigeren.
Ze worden goed getest, met speciale software.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ga dat ook maar eens proberen, het vierkantje reageert heel soms niet meer. Hoe goed worden ze getest?
Wat is het verschil tussen V1 en V2 ? Dat lichtbalkje dat je nu ook aan de voorkant ziet?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze worden goed getest, met speciale software.
Mijn L2 (of R2, dat weet ik niet meer) was nog maar iets van 94% of zo en dat viel net buiten de marge, zodat ik hem niet in kon ruilen.
Overigens was dat een inruilactie van een paar maanden geleden, waarbij ook V1 versie ingeleverd konden worden voor een V2 versie.
Het lichtbalkje dat van kleur kan veranderen naar gelang je game state in sommige games (reageert b.v. op je health niveau: groen/geel/rood), andere kleur van de buttons D-pad en triggers (grijs ipv zwart) , de batterij gaat iets langer mee, de buttons reageren iets beter en de analog sticks hebben een andere coating (deze heeft meer grip en slijt minder snel).quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen V1 en V2 ? Dat lichtbalkje dat je nu ook aan de voorkant ziet?
oh hmm ik heb beide, maar je kan de V1 dus niet inruilen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:42 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Het lichtbalkje dat van kleur kan veranderen naar gelang je game state in sommige games (reageert b.v. op je health niveau: groen/geel/rood), andere kleur van de buttons D-pad en triggers (grijs ipv zwart) , de batterij gaat iets langer mee, de buttons reageren iets beter en de analog sticks hebben een andere coating (deze heeft meer grip en slijt minder snel).
Zover ik begrepen heb gaat het alleen om de V2quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
oh hmm ik heb beide, maar je kan de V1 dus niet inruilen?
Een paar maanden geleden, bij een vorige actie, waren V1 controllers iig wel welkom, mits ze door de test heen kwamen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
oh hmm ik heb beide, maar je kan de V1 dus niet inruilen?
Funquote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:21 schreef PoeHao het volgende:
[..]
Er komen meerdere hubsteden, meerdere locaties, Expedities, Boss Rushes etc etc
Multiplayer is leuk, maar er is geen scaling. Boss fight met 4 man is dus in een paar tellen voorbij.
Erg toffe game!
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:28 schreef RickoKun het volgende:
A.s. woensdag de release van Hollandse Nieuwe haring!
Ik moest lachenquote:
Klopt die geven zich altijd over nog voor de strijd begonnen isquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:59 schreef KennyPowers het volgende:
Met elke Franse tegenstander op Tekken krijg ik een disconnect
Ik ook net toen ik tegen iemand met 2900 wins moest in ronde 1 van een tournament.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Klopt die geven zich altijd over nog voor de strijd begonnen is
https://gematsu.com/2019/(...)i-no-kuni-remasteredquote:Elden Ring, developed by FromSoftware, Inc. and Bandai Namco Entertainment Inc., is a fantasy action-RPG adventure set within a world created by Hidetaka Miyazaki—creator of the influential Dark Souls video game series; and George R.R. Martin—author of The New York Times best-selling fantasy series, A Song of Ice and Fire. Danger and discovery lurk around every corner in FromSoftware’s largest game to-date.
Hidetaka Miyazaki, President and Game Director of FromSoftware Inc. known for directing critically-acclaimed games in beloved franchises including Armored Core, Dark Souls, and Sekiro: Shadows Die Twice.
George R.R. Martin is the #1 New York Times bestselling author of many novels, including the acclaimed series A Song of Ice and Fire – A Game of Thrones, A Clash of Kings, A Storm of Swords, A Feast For Crows, and A Dance with Dragons. As a writer-producer, he has worked on The Twilight Zone, Beauty and the Beast, and various feature films and pilots that were never made.
Zou best FIFA willen kopen als ik mensen niet voortdurend zag klagen over scriptingquote:
Als het goed is uitgewerkt kan het leuk worden inderdaad, maar EAquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dus ze brengen Fifa Street terug als een mode in Fifa? Dat zou me wellicht overhalen om weer terug te komen naar Fifa mits goed uitgevoerd
Kan me nog herinneren van de vorige fifa street dat mensen die quitten als ze achter stonden geen penalty kregen. Beter hebben ze dat gefixt.quote:
Valt me die even tegen. Ziet er echt 13 in een dozijn uit tot dusver.quote:
Leuke DLC.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:06 schreef DKUp het volgende:
Als EA zo doorgaat worden ze over een paar jaar opgekocht als ze qua waarde flink dalen en dan gaan andere wel aan de haal met die IP’s
quote:
Die negerin van Ubi moet terugquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:00 schreef DKUp het volgende:
Oh die blonde chick van Microsoft is overgestapt naar EA, hoe dom....
Battlefield V komt vanaf de launch van EA Access op de PS4 uit, vandaag al voor de Xbox One en PC (Origin Access).
Klinkt als een goed spelquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:06 schreef Jimbo het volgende:
Man man man dat chaosbane heeft even input lag op de eerste bossniet normaal dit
![]()
Moet je dingen ontwijken, ik hoor fysiek het tikken op mn knopje en nog raakt ie je![]()
Heb ik na een ~40min de boss dood, heb ik poison waardoor ik zelf doodga, mag ik opnieuw beginnen
Vind het best vermakelijk, maar deze boss neukt me zonder glijmiddel, romantisch diner of enige alcoholische versnaperingen om de pijn te verzachten loeihard in mn ongeschoren anus.quote:
ligt aan jouquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:53 schreef dud0r het volgende:
Psn down? Zat midden in een match sniper Elite 3 en ineens disconnected van PSN. Vriend met wie ik speel ook. Status pagina geeft aan dat alles het doet.
Ligt aan sniper Elitequote:
maar ik vind dat het aan jou ligtquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt aan sniper Elite
Rest doet het inderdaad wel.
Rare rode stipquote:
Jammer voor je.quote:
Ja lelijk met die rode stip.quote:
Op basis van 15 minuten? Dat kun je ook van God of War en Uncharted zeggen op basis van 15 minuten gameplay.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja lelijk met die rode stip.
Ik ben totaal niet weggeblazen, ik vind dit er generiek uitzien![]()
Het is tyfus lineair en niet heel boeiend allemaal
Uncharted vond ik ook helemaal bout de laatste delenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:43 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Op basis van 15 minuten? Dat kun je ook van God of War en Uncharted zeggen op basis van 15 minuten gameplay.
Had ik rond dezelfde tijd met Borderlands 2 coop...quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:53 schreef dud0r het volgende:
Psn down? Zat midden in een match sniper Elite 3 en ineens disconnected van PSN. Vriend met wie ik speel ook. Status pagina geeft aan dat alles het doet.
Daarom; offline co-opquote:Op zondag 9 juni 2019 00:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Had ik rond dezelfde tijd met Borderlands 2 coop...
Kon opeens de sessie niet meer in...
The force unleashed zag er ook vloeiender uit dan ditquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja lelijk met die rode stip.
Ik ben totaal niet weggeblazen, ik vind dit er generiek uitzien![]()
Het is tyfus lineair en niet heel boeiend allemaal
Of ik word te oud voor gamen of deze gameplay ziet er gewoon hartstikke saai uit.quote:
Moest ff Googlen. Lekker wijf. Zou geven.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begrijp dat EA een miljoen dollar doneert aan non-profit organisaties die online pesten tegen moeten gaan?
Heb hier zelf nooit iets van meegekregen, maar alleen al het feit dat Anita Sarkeesian hier boos om is, is goed genoeg voor mij
Hup EA!
Het heeft iets lafjes, geen idee wat precies (ik denk dat extreme lineaire gebeuren met vermoedelijk een kut verhaal). Grafisch ziet het er mooi uit, maar ik mis iets.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of ik word te oud voor gamen of deze gameplay ziet er gewoon hartstikke saai uit.
Overigens; niet eens ledematen eraf kunnen hakken in een SW-game
quote:Op zondag 9 juni 2019 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begrijp dat EA een miljoen dollar doneert aan non-profit organisaties die online pesten tegen moeten gaan?
Heb hier zelf nooit iets van meegekregen, maar alleen al het feit dat Anita Sarkeesian hier boos om is, is goed genoeg voor mij
Hup EA!
twitter:tylerthecreator twitterde op maandag 31-12-2012 om 09:56:46Hahahahahahahaha How The Fuck Is Cyber Bullying Real Hahahaha Nigga Just Walk Away From The Screen Like Nigga Close Your Eyes Haha reageer retweet
Ubi weten we alles toch zo'n beetje wel?quote:Op zondag 9 juni 2019 11:45 schreef DKUp het volgende:
Iets van 10 uurtjes en we gaan echt beginnen
Morgen Ubisoft met hopelijk wat knallertjes![]()
Ja, Watch Dogs, Rainbow Six Co-op, Codename Orpheus, rollerskate shit en eventueel Rayman.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ubi weten we alles toch zo'n beetje wel?
Ik weet nou niet precies in hoeveel lagen ironie deze opmerking verpakt is.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moest ff Googlen. Lekker wijf. Zou geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |