Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderlingquote:
Hun dikke hoerenmoedersquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderling
Dus ewaja.
Ja, behalve van degene die dm'dequote:
Heh?quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderling
Dus ewaja.
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderlingquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus ewaja.
Uh ja ok.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus ewaja.
Roland zocht jou.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Heb crack ook vaak besproken in de teamvergadering
Ja waarschijnlijk zo'n groepje in mn klas ga ik even vanuit. Vind best kut.quote:
Expose ze danquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zo'n groepje in mn klas ga ik even vanuit. Vind best kut.Gaat ze geen moer aan.
Gr grquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:05 schreef Myrr het volgende:
Euthanasie van Myrr duurt even (of ik doe iets verkeerd), maar ik ga alvast. Gegroet mensen.
Pak ander account dan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zo'n groepje in mn klas ga ik even vanuit. Vind best kut.Gaat ze geen moer aan.
Ah ok.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Leukquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg net een "leuk"compliment, eindelijk ontmoet ik je eens in het echt, veel bizarre verhalen over je gehoord zeg en weet je wat het ergste is, negen van de tien kloppen die verhalen ook nog weet ik inmiddels
welkom op deze beperkte wereldquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |