Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderlingquote:
Hun dikke hoerenmoedersquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderling
Dus ewaja.
Ja, behalve van degene die dm'dequote:
Heh?quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderling
Dus ewaja.
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderlingquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus ewaja.
Uh ja ok.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus ewaja.
Roland zocht jou.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Heb crack ook vaak besproken in de teamvergadering
Ja waarschijnlijk zo'n groepje in mn klas ga ik even vanuit. Vind best kut.quote:
Expose ze danquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zo'n groepje in mn klas ga ik even vanuit. Vind best kut.Gaat ze geen moer aan.
Gr grquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:05 schreef Myrr het volgende:
Euthanasie van Myrr duurt even (of ik doe iets verkeerd), maar ik ga alvast. Gegroet mensen.
Pak ander account dan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zo'n groepje in mn klas ga ik even vanuit. Vind best kut.Gaat ze geen moer aan.
Ah ok.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Leukquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg net een "leuk"compliment, eindelijk ontmoet ik je eens in het echt, veel bizarre verhalen over je gehoord zeg en weet je wat het ergste is, negen van de tien kloppen die verhalen ook nog weet ik inmiddels
welkom op deze beperkte wereldquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die kan je inlijstenquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg net een "leuk"compliment, eindelijk ontmoet ik je eens in het echt, veel bizarre verhalen over je gehoord zeg en weet je wat het ergste is, negen van de tien kloppen die verhalen ook nog weet ik inmiddels
Jammer, had wel zien in poes.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Bij die brand afgelopen nacht zijn vier woningen totaal onbewoonbaar gewordenvlammen kwamen er voor en achter uit, eng man
MAAR, poesjes zijn gered en meneer is blijlief
[ afbeelding ]
Zo'n kat heb je sneller vervangenquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Bij die brand afgelopen nacht zijn vier woningen totaal onbewoonbaar gewordenvlammen kwamen er voor en achter uit, eng man
[ afbeelding ]
Sterkte in deze moeilijke tijdquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, behalve van degene die dm'de
Echt jammer dat iemand niet gewoon zelf even een dm stuurt van yo hey ik ken jou blabla ipv hele teamvergadering opent.Alsof die persoon zelf geout zou willen worden.
Tegeltjeswijsheid Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.Nou krijg visite, daghoor.
Vind je het gek als je 24 uur in een bus zitquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Godver godver zit al 24 uur lang een baby in de bus te janken
Misschien moet hij zijn ogen even opendoen zodat hij kan zien dat het bidden niet meer nodig isquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat uberhaupt niet nodig, jij wel?quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien moet hij zijn ogen even opendoen zodat hij kan zien dat het bidden niet meer nodig is
Als dat je helpt waarom niet, zolang je maar niet boos wordt als het niet werktquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat uberhaupt niet nodig, jij wel?
Ik zie gewoon niet in hoe dat zou helpenquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als dat je helpt waarom niet, zolang je maar niet boos wordt als het niet werkt
Tijd om erop los te slaan zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Godver godver zit al 24 uur lang een baby in de bus te janken
Is normaal hierquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je het gek als je 24 uur in een bus zit
Gemoedsrustquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in hoe dat zou helpen
Zou sommige landen daar ook weleens willen bezoeken, maar niet met de bus dus hahaquote:
Wil je ook een vrouw kopen?quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou sommige landen daar ook weleens willen bezoeken, maar niet met de bus dus haha
Iedere stad heeft een vliegveld dus dat is geen probleem, gaat je alleen flink wat meer kosten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou sommige landen daar ook weleens willen bezoeken, maar niet met de bus dus haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |