Het liefste wel. Er is daar alleen zo weinig voor me.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat is wel wat Loka wil?
Haha, ja dat weet ikMaar dat is toch alsnog beter dan dierentuin? of maakt dat niet uit
Ik heb die van Rotterdam in september in mn agenda staan maar kijk dan wel of ik ga
Blijdorp is tof ja, wel kutje duur
huh, watquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zweer je zit hier vaker over na te denken.
Als ik relatie had zou ik chick uitnodigen
Liever dan MMV?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zweer je zit hier vaker over na te denken.
Als ik relatie had zou ik chick uitnodigen
oh, shitjequote:Op woensdag 5 juni 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het liefste wel. Er is daar alleen zo weinig voor me.
Nee, misschien dat je dacht dat het iets anders was. Je had vroeger in Delft ofzo een Reptielenhuis. Was ook tof. Wilde ik nog solliciteren![]()
Laat maar weten hoe je het vond.
Mja, zou kunnen natuurlijk. Maar dat is toekomstmuziek.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, shitjemaar kun je daar zelf wel gelukkig worden denk je
Hehe, weet ook pas sinds kort wat het is hoordacht eerst dat het gewoon een winkel was
Nouja pastte ook gewoon bij je opleiding enzo toch
Ja zou geil vinden mijn partner een ander te zien nakken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever dan MMV?
Heb wel aanbod gehad voor MVV, maar was toen beetje onzeker en durfde niet.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen natuurlijk. Maar dat is toekomstmuziek.
Eerst maar trouwen.
nakkenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja zou geil vinden mijn partner een ander te zien nakken.
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja zou geil vinden mijn partner een ander te zien nakken.
Trouwen kan ook hier. En loka is nog bezig met opleiding, dus voorlopig zit verhuizen naar oosten er nog niet in.quote:
trouwen doe je toch voor jezelf dus kan altijd als je er zin in hebtquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Trouwen kan ook hier. En loka is nog bezig met opleiding, dus voorlopig zit verhuizen naar oosten er nog niet in.
En na 5 jaar kan trouwen wel toch.
Voor mij is het niet zo belangrijk, maar voor haar wel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trouwen doe je toch voor jezelf dus kan altijd als je er zin in hebtklinkt gewoon zo heftig
Is toch een fijn idee dat ze niet zomaar de benen kan nemenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij is het niet zo belangrijk, maar voor haar wel.
Dus we sluiten een compromis en doen wat zij wil toch.
jij brandt toch al in helquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij is het niet zo belangrijk, maar voor haar wel.
Dus we sluiten een compromis en doen wat zij wil toch.
En is handig voor eventuele kinderen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch een fijn idee dat ze niet zomaar de benen kan nemen
Wow.quote:
Hoeveel wil je erquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is handig voor eventuele kinderen.
[..]
Wow.
Daar prikt God zo doorheen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben vorige week nog in de kerk geweest om te helpen
2. Johannes en Lilian.quote:
Helaas. Hopelijk zijn er chille mensen in de hel dan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar prikt God zo doorheen hoor
Michael Jacksonquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2. Johannes en Lilian.
[..]
Helaas. Hopelijk zijn er chille mensen in de hel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |