Roze maandagquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
schets dan even een situatie voor me die deze kleding toelaat
hou niet van teasen, die irritante geile mannetjes bah rot op blijf van me afquote:
Vond dat altijd zo spannend, als meisjes in de klas beetje bloot lieten zien hequote:Op woensdag 5 juni 2019 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou niet van teasen, die irritante geile mannetjes bah rot op blijf van me af
dat is wel echt een nadeel maarja
mja, vind dat altijd beetje smerig (als het te merken is) maar ik ben geen man en schijnbaar kunnen mannen er niks aan doenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond dat altijd zo spannend, als meisjes in de klas beetje bloot lieten zien he
Heb je al terrarium gekocht trouwens?
Mijn blik werd er onwillekeurig door aangetrokken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, vind dat altijd beetje smerig (als het te merken is) maar ik ben geen man en schijnbaar kunnen mannen er niks aan doen![]()
nee, ik twijfel want 20 jaar vind ik gewoon te lang.. dus nu weet ik het niet
Keek jij als puber naar deels ontblote lichaamsdelen van meisjes??quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn blik werd er onwillekeurig door aangetrokken.
Niet dat ik daar met een stijfje zat, maar het beeld bleef toch wel een tijd hangen.
Hmm, degene die je wilde wordt 20 jaar? Dat is behoorlijk lang. Was er niet een die minder oud werd? Of een slang beschikbaar die al ouder was?
Jawel, maar 15 jaar is sowieso minimaal voor meeste (behalve echt grote slangen maar die wil ik sowieso niet) en ik wilde deze omdat ie zo goed geschikt is voor beginners. Andere zijn dat minder en wil ik om die reden niet en ouder hoef ik ook niet. Dusja, denk niet dat ik het ga doen maar kan er nog een maandje oid over nadenkenquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn blik werd er onwillekeurig door aangetrokken.
Niet dat ik daar met een stijfje zat, maar het beeld bleef toch wel een tijd hangen.
Hmm, degene die je wilde wordt 20 jaar? Dat is behoorlijk lang. Was er niet een die minder oud werd? Of een slang beschikbaar die al ouder was?
Ik kan me alleen maar verontschuldigen voor deze zonden uit mijn jeugd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat gaat wel erg ver, vind je niet?
Begrijpelijk en verstandig.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar 15 jaar is sowieso minimaal voor meeste (behalve echt grote slangen maar die wil ik sowieso niet) en ik wilde deze omdat ie zo goed geschikt is voor beginners. Andere zijn dat minder en wil ik om die reden niet en ouder hoef ik ook niet. Dusja, denk niet dat ik het ga doen maar kan er nog een maandje oid over nadenken
Ach, zolang je niet stiekem je piemel uit de broek haalde in de klasquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar verontschuldigen voor deze zonden uit mijn jeugd.
Zo veel lef had ik helemaal niet joh.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, zolang je niet stiekem je piemel uit de broek haalde in de klas
joa, en zou later ook graag kippen willen en een hond en enquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk en verstandig.
Dan volgende keer maar naar Reptilica en slangen knuffelen.
Kippen zou ik heerlijk vinden. Mijn buren hebben ze, schoonvader heeft ze.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
joa, en zou later ook graag kippen willen en een hond en en![]()
![]()
En ben daar nog nooit geweest eigenlijk, is dat tof?
Willen jullie eigenlijk niet verhuizen dan, naar iets met meer grond en groen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kippen zou ik heerlijk vinden. Mijn buren hebben ze, schoonvader heeft ze.
Wel iets kleiner de laatste 2 keren, maar wel erg leuk. Slangen, schildpadden, spinnen, gecko's etc. Erg leuk.
Ja, als we wat meer geld hebben. Is nu nog even geen optie.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Willen jullie eigenlijk niet verhuizen dan, naar iets met meer grond en groen?
Tofen beter dan dierentuin i guess
En dat is wel wat Loka wil?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als we wat meer geld hebben. Is nu nog even geen optie.
Ik zie het alleen niet zo zitten om naar dat gat te verhuizen van haar familie.
Reptilica is gewoon een beurs he? Niet een tentoonstelling of iets.
Vorige week Blijdorp, reptielenverblijf was wel leuk. Kon je kijken naar de vers gelegde eieren in een incubator en alles. Was erg interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |