Dat is ongetrouwd letterlijk een formulier invullen voor gezag. Mensen die trouwen omdat ze een kind krijgen terwijl gezagsformulier veel makkelijker geregeld is.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is handig voor eventuele kinderen.
[..]
Wow.
Enige goede kerk is de kerk op ruigoordquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben vorige week nog in de kerk geweest om te helpen
Leuk hoor, hopelijk is het je gegevenquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2. Johannes en Lilian.
[..]
Helaas. Hopelijk zijn er chille mensen in de hel dan.
Haha gewoon teleurgesteld dat je vriend niet op zijn knieën ging bij het geven van die ring laatstquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is ongetrouwd letterlijk een formulier invullen voor gezag. Mensen die trouwen omdat ze een kind krijgen terwijl gezagsformulier veel makkelijker geregeld is.
Ik heb vroeger weleens een knikker gepikt bij de Zeeman.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk hoor, hopelijk is het je gegeven
Denk dat God het gluren naar meisjes in de brugklas best begrijpt hoor of heb je ergere dingen op je kerfstok
Een enkele? Die zitten meestal in een zakje hoorquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger weleens een knikker gepikt bij de Zeeman.
Er was een zakje kapot gescheurd. Ik durfde niet alles mee te nemen, want moeder stond er bij.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een enkele? Die zitten meestal in een zakje hoor
Ik vroeger van die kippenvel stickers die op pakken chocomel zatenquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als God dit al niet begrijpt dan gooit hij me voor de poorten in een papierversnipperaar vrees ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk hoor, hopelijk is het je gegeven
Denk dat God het gluren naar meisjes in de brugklas best begrijpt hoor of heb je ergere dingen op je kerfstok
Goed dat ze het op die manier hebben opgelost.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vroeger van die kippenvel stickers die op pakken chocomel zaten![]()
Samen met een vriendje toen. Werden we betrapt, moesten we op zaterdagochtend een keer vegen enzo bij die supermarkt
Idd. Maakte wel indruk op me toenquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat ze het op die manier hebben opgelost.
Even wat werk verzetten, leer je meer van dan van de popo.
Toen elkaar nog afgetrokken ofquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vroeger van die kippenvel stickers die op pakken chocomel zaten![]()
Samen met een vriendje toen. Werden we betrapt, moesten we op zaterdagochtend een keer vegen enzo bij die supermarkt
Oh had je wel de grootste gepakt liefst met spikkels of parelmoer, die waren het meeste waardquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een zakje kapot gescheurd. Ik durfde niet alles mee te nemen, want moeder stond er bij.
Durf ik niet meer te zeggen prof. Is een jaar of 25 geleden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh had je wel de grootste gepakt liefst met spikkels of parelmoer, die waren het meeste waard
Daarvoor en tijdens ookquote:
Ja was toen ff maar ben overheen hoor. Vind alleen dom als mensen trouwen omdat het lekker makkelijk is.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha gewoon teleurgesteld dat je vriend niet op zijn knieën ging bij het geven van die ring laatst
Oke Donaldquote:Op woensdag 5 juni 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
Wil niet veel zeggen hoor maar binnen tien, nee, jaar gaan we tornados krijgen.
Dit slaat nergens op.
Binnen tien, nee, jaar.quote:Op woensdag 5 juni 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
Wil niet veel zeggen hoor maar binnen tien, nee, jaar gaan we tornados krijgen.
Dit slaat nergens op.
Al die klimaatstakingen voor nietsquote:Op donderdag 6 juni 2019 01:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
5, maar denk 7. Geen idee, maar we gaan het krijgen.
Heequote:Op donderdag 6 juni 2019 02:35 schreef Myrr het volgende:
Ahaha ben herkend Myrr is outta hurr rollatorr
Hee doeiquote:
Ahahahaha nou waarschijnlijk niet. 🙄 vind echt beetje kut en triest dat het besproken moet worden. Hoi. Jullie zitten zelf ook op fok js.quote:
Denk dat het die uitstraling isquote:Op donderdag 6 juni 2019 02:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahahahaha nou waarschijnlijk niet. 🙄 vind echt beetje kut en triest dat het besproken moet worden. Hoi. Jullie zitten zelf ook op fok js.
Bemoei je met je eigen leven enzo.
Ahahaha nah. Heb wel paar typische fokkertjes in de klas zitten. Ben ook wel een mongol met mn profielfoto.quote:
Wanneer wordt je uitgeleverd?quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al onweer gehad? Hier kwam er om half 2 een enorme bui overwaaien.quote:Op donderdag 6 juni 2019 03:22 schreef Crack_ het volgende:
Er komen echt tering veel sirenes voorbij en t ruikt zelfs hierbinnen naar brand
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2019 03:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Al onweer gehad? Hier kwam er om half 2 een enorme bui overwaaien.
Dan heb je best kans dat er een beste inslag is geweest in de buurt. Het nadeel van deze temperaturen is dat je 's nachts de ramen open hebt en alles hoort.quote:
Ben ook wel benieuwd maar zie morgen welquote:Op donderdag 6 juni 2019 03:25 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dan heb je best kans dat er een beste inslag is geweest in de buurt. Het nadeel van deze temperaturen is dat je 's nachts de ramen open hebt en alles hoort.
Jammerquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:45 schreef Crack_ het volgende:
al zou ik geen open jasje dragen met niks eronder, waarom draag je dan een jas
Ik weet het nog niet, hangt beetje van mijn vriend af, maar een weekendje niets vind ik ook wel lekkerquote:
Lang weekendje welquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, hangt beetje van mijn vriend af, maar een weekendje niets vind ik ook wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |