Niks voorlopig, het is gewoon ios onder een andere naam, voorlopig.quote:Op zondag 8 september 2019 10:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Meest nieuwsgierig naar wat ipad os gaat doen. iOS zal wel loslopen op mijn telefoon.
Ik hoop dat iPad pro mijn laptop kan vervangenquote:Op zondag 8 september 2019 10:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Meest nieuwsgierig naar wat ipad os gaat doen. iOS zal wel loslopen op mijn telefoon.
Dat kan alleen als ze macos lite erop zetten.quote:Op zondag 8 september 2019 10:56 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik hoop dat iPad pro mijn laptop kan vervangen
twitter:BrianRoemmele twitterde op zondag 08-09-2019 om 14:08:09🔮 For the first time in years the front display windows of the Apple Store will be shielded by black curtains, the night before and during the #AppleEvent.Wait till you see why. reageer retweet
Dark Mode?quote:Op maandag 9 september 2019 18:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BrianRoemmele twitterde op zondag 08-09-2019 om 14:08:09🔮 For the first time in years the front display windows of the Apple Store will be shielded by black curtains, the night before and during the #AppleEvent.Wait till you see why. reageer retweet
Touch-ID 2.0quote:Op maandag 9 september 2019 18:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dark Mode?
Bijna ieder product van Appple is zwart of donkergrijs dus uhhh![]()
En Notch 2.0quote:Op maandag 9 september 2019 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen Tim kan alles van iedereen zien?
Its a feature not a bug. Apple heeft het al zo vaak uitgelegd.quote:Op maandag 9 september 2019 18:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Iedereen wil die camera-bump weghebben, maar Apple maakt hem elke generatie groter. Nou ja, tegen de tijd dat we bij de iPhone 15 zijn bedekt de camera waarschijnlijk de gehele achterkant, dus dan is het probleem ook opgelost.
Ik ben in team #hoesjequote:
True.quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben in team #hoesje
Dan maakt de vorm en grootte van een camerabump niks uit. Veel belangrijk is de betere camera.
Alweer? Afgelopen jaar toch al van x naar xs gegaan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:48 schreef DKUp het volgende:
Qua nieuwe features lijkt het vermoedelijk weer op een S-jaar met betere hardware binnen de behuizing en een extra camera. Draadloos opladen op de achterkant van de iPhone en Apple Pencil-support schijnen geschrapt te zijn.
Voor de XR dan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alweer? Afgelopen jaar toch al van x naar xs gegaan.
iPhone 6 tot en met iPhone 8 waren qua uiterlijk ook bijna helemaal hetzelfde behalve de achterkant.quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alweer? Afgelopen jaar toch al van x naar xs gegaan.
Ik zit serieus nog met volle tevredenheid op een iphone 6. Geen S.quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:22 schreef Q. het volgende:
Er zijn niet meer genoeg innovaties te bedenken om elke twee jaar een compleet nieuw model te verzinnen. Dat zit nu op 3 jaar en zou zo maar eens naar 4 jaar kunnen gaan. Voor de rest is het alleen maar iteraties. De rek is er uit.
Als Tim Apple ergens goed in is geweest, is het het concept van één iPhone (het topmodel) de nek omdraaien, en dit soort fratsen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:37 schreef Q. het volgende:
Waarschijnlijk geen snellader bij het basismodel. Dat is dan die 800 euro wel waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |