Hoge prijzen om kunstmatig toch nog exclusief te zijn is iets wat ik bij apple over de hele lijn verfoei, net als gedwongen worden specifieke attributen te moeten gebruiken. Weinig selectiefs aan.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om dat je nogal selectief bent in waar je je over opwind als het om Apple gaat, en dat snap jij best.
quote:
twitter:INGnl_Nieuws twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 07:23:26#Applepay beschikbaar voor ING-klanten: https://t.co/DuvfycTV8d https://t.co/kykjc6MS6S reageer retweet
Idem. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:37 schreef Breuls het volgende:
Wow. Ik lees dit, en twee minuten later is het ingesteld. (Duurde nog zo lang omdat-ie even stond te wachten op contact met de kaartverstrekker.)
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:INGnl_Nieuws twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 07:23:26#Applepay beschikbaar voor ING-klanten: https://t.co/DuvfycTV8d https://t.co/kykjc6MS6S reageer retweet
Ja daar was ik ook mee aan het kutten. Je moet het configuratiegedoe 2 keer door.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:44 schreef Breuls het volgende:
Snapte even niet hoe ik het ook aan mijn watch moest toevoegen, maar ook dat is gelukt.
Een kwartier geleden wel iigquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:28 schreef XL het volgende:
Kun je met Apple Pay wel bij Albert Heijn betalen?
Ik moest daar gisteren aan denken toen ik last had van de pinstoring.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:28 schreef XL het volgende:
Kun je met Apple Pay wel bij Albert Heijn betalen?
Er zit bij mij ook een zekere serieuze ondertoon achter. Kun je bijvoorbeeld nu ook je pinpas voor garanties gebruiken, zoals een credit card. Omdat de transactie tussen Apple en begunstigde is?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik moest daar gisteren aan denken toen ik last had van de pinstoring.
De vraag is: hoe wordt een AP-betaling geautoriseerd? Op dezelfde manier als een pinbetaling? Of is het voldoende als je iPhone/Watch een OK geeft en kan het een paar stappen overslaan?
Wil je dan je mac langs het pin-apparaat houden?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:49 schreef Breuls het volgende:
Heeft iemand het ook al op de Mac werkend?
Betalen op je Mac bij bijv een webshop.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Wil je dan je mac langs het pin-apparaat houden?
Waarvoor heb je apple pay daarvoor nodig?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Betalen op je Mac bij bijv een webshop.
Omdat het gewoon een betaalmethode is, net zoals credit card en iDeal? Dus omdat het kan?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarvoor heb je apple pay daarvoor nodig?
Privacyquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik inmiddels wel. Ik kon het vanmorgen niet toevoegen omdat de optie er simpelweg niet was. Maar ik had toevallig nog een OS update nog niet doorgevoerd, dus die heb ik tijdens de lunch even gestart. Na de reboot was de ING-pas wel zichtbaar als optie. Geen idee of dat met de update of de reboot te maken had, maar hij doet het nu dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:49 schreef Breuls het volgende:
Heeft iemand het ook al op de Mac werkend?
Je hebt het niet nodig, maar het is mogelijk handiger dan een QR-code moeten scannen voor iDeal of via PayPal moeten wachten tot al die schermen doorlopen zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een betaalmethode is, net zoals credit card en iDeal? Dus omdat het kan?
Ben benieuwd naar je ervaring, ik vind persoonlijk ideal via ING al dermate gebruiksvriendelijk dat ik geen alternatief nodig heb (denk ik)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt het niet nodig, maar het is mogelijk handiger dan een QR-code moeten scannen voor iDeal of via PayPal moeten wachten tot al die schermen doorlopen zijn.
Ik zeg 'mogelijk', want ik heb natuurlijk nog geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |