Ja bro, gewoon towerbridgen die handel.quote:
Noesquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef Allures het volgende:
Straks er een punt achter zetten met date
Bij Samzz langs?quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:46 schreef Faxie het volgende:
Ik kan de 14e niet meer... dan ga ik boluspannenkoeken eten in Zeeland
Was zo veelbelovend toch?quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef Allures het volgende: Straks er een punt achter zetten met date
![]()
wat zijn dit? Dit klinkt als iets wat ik nodig heb in mijn levenquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:46 schreef Faxie het volgende:
was het serieus ook en ik vind het serieus jammer maar bepaalde dingen matchen niet en het geeft me echt meer stress dan ok isquote:
Daaaaaaamn. Over way-way-way back gesprokenquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef rival het volgende:
Afrit Helmond brengt dan weer leuke herinneringen aan de Time out
nee dat is het probleem nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meneer wil vast meer dan bij-man zijn.
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:46 schreef Faxie het volgende:
Wat een tent was datquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daaaaaaamn. Over way-way-way back gesproken
Ok deze meet heeft mijn interessequote:Op woensdag 5 juni 2019 11:46 schreef Faxie het volgende:
Time-outquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef rival het volgende:
Afrit Helmond brengt dan weer leuke herinneringen aan de Time out
Dat hoop ik ook ja, maar KM zal straks wel bellen met meer info.quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat ze er gewoon eens tuk tussenuit kunnen halen en dat ie geen gedoe krijgt met stoma enzo
Klinkt lekker hequote:Op woensdag 5 juni 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
wat zijn dit? Dit klinkt als iets wat ik nodig heb in mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |