Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet, mijn punt is wel dat als je jezelf of een familielid naar een psychiatrische instelling stuurt omdat je serieuze problematiek hebt die aangepakt moet worden, je dan niet tussen de reïntegrerende criminelen zou horen te zitten.

Knap dat je weet dat hij dat niet kreeg...quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:51 schreef Brybry het volgende:
Om weer in topic te gaan ;Blij dat patiënt weer gevonden is en hopelijk krijgt hij nu de juiste zorg en beperkingen.

Iemand die herhaaldelijk aangeeft 'De benen te willen nemen' onbegeleid op verlof sturen......quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:54 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Knap dat je weet dat hij dat niet kreeg...

Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:57 schreef Brybry het volgende:
[..]
Iemand die herhaaldelijk aangeeft 'De benen te willen nemen' onbegeleid op verlof sturen......
Sound's legit

Anders lees je het topic even door.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:06 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
'Sound's legit' voor de buitenwereld.
Nogmaals: jij zegt dat je 'hulpverlener' bent en ik weet niet in welke sector maar je praat een beetje onzin.
Ik begin best wel benieuwd te worden naar wat je nu eigenlijk precies doet.
Door uitlatingen als deze merk ik dat je geen flauw benul hebt van de forensische wereld.
Hoeveel mensen bekennen geen vreselijke misdaden die ze niet hebben begaan.
Soms meer dan tien valse bekentenissen in één bepaalde zaak.
Stel je toch eens voor dat de rechter steeds maar gelijk zou roepen: 'Sound's legit'.
Bij ons zegt ook een groot deel van de patiënten dat ze willen vluchten, roepen van alles.
Dat is onderdeel van deze wereld.
Het zit wederom niet zo simpel in elkaar als jij schetst.

Dat mag hoor maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:09 schreef Brybry het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door.
Ben je tevreden als ik mijn CV even mail?

Dat is niet relevant.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:11 schreef Brybry het volgende:
Trouwens, hoelang werk jij in dit vakgebied?

Omdat ie ooit iemand een duwtje heeft gegeven?quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
zon man mag nooit meer in de maatschappij komen

Dat lijkt mij wel relevant. Aan het begin van mijn carrière zou ik namelijk vrijwel hetzelfde gereageerd hebben, wanneer je een lange tijd meeloopt dan komt die kritische houding vanzelf.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:14 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Dat is niet relevant.
Relevant is of jij zelf ook in de forensische psychiatrie werkt en dus weet waar je over praat.
Zoja, dan lijkt het me wel leuk om op een normale manier verder te praten, en daarmee bedoel ik niet hier.

Ik zou niet weten waarom gedetineerden niet vanuit een in-house FPA zouden kunnen reïntegreren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:50 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Voor ons ligt het echter anders.
Het is vaak kiezen tussen twee kwaden.

Volgens de familie is hij wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:20 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk is.
Mogelijk gevaarlijk kan zijn.
En dat gebeurt meer dan 50.000 keer per jaar, het is de normale gang van zaken.
Iemand waarvan vaststaat dat hij of zij gevaarlijk is gaat niet met verlof.

Dat jij het woord 'cliënten' gebruikt zegt mij eigenlijk alles.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:17 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel relevant. Aan het begin van mijn carrière zou ik namelijk vrijwel hetzelfde gereageerd hebben, wanneer je een lange tijd meeloopt dan komt die kritische houding vanzelf.
En ja, cliënten roepen van alles maar wanneer iemand herhaaldelijk de daad bij het woord voegt , dan neem je zulke uitlatingen wél serieus of zou jij dat wel moeten doen.

Dat klopt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de familie is hij wel gevaarlijk.

Ja, meestal bagatelliseren ze het gevaarniveau.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:48 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Familie ziet dingen natuurlijk vaak anders.

Of juist helder omdat ze hem al een leven lang kennenquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:48 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Familie ziet dingen natuurlijk vaak anders.
 .
.

Ik werk zelf veel met familie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, meestal bagatelliseren ze het gevaarniveau.
Maar in dit geval zijn ze (potentiële) slachtoffers.
Slachtoffers zien dingen natuurlijk ook vaak anders.

En zijn wel juist de personen die in bescherming moeten worden genomen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, meestal bagatelliseren ze het gevaarniveau.
Maar in dit geval zijn ze (potentiële) slachtoffers.
Slachtoffers zien dingen natuurlijk ook vaak anders.
 .
.

Dat kan ik als kind nog herinneren, als iemand op school zei "ik kom uit Den Dolder", was het lachen geblazen; "uit huize....?"quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]want vroeger was het "gewoon" een psychiatrische instelling, geen verlengstuk van justitiële instellingen.

En ook iedere keer een andere naam tegenwoordig...quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:20 schreef Toga het volgende:
[..]
Dat kan ik als kind nog herinneren, als iemand op school zei "ik kom uit Den Dolder", was het lachen geblazen; "uit huize....?"

Beperking is toch al bijna met zekerheid vast te stellen is het niet?quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:54 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Knap dat je weet dat hij dat niet kreeg...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |