Duinrel, daar kikker je van op.quote:
Kikkersquote:
En kikkervisjes?quote:
Irritant dingquote:
Ja dat gehup, moet dat nou echtquote:
Hooooooiiiquote:
Baaaaaaaalllquote:
Ik zou JAAAA! schreeuwenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig nee.
Halverwege de trouwceremoniequote:
Daar weet jij niets van.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De trein vertrekt van perron 3
Bij ons was het gewoon ff een papiertje ondertekenen op het gemeentehuis.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Echt hè.
Alleen mannen kunnen zo onverschillig zijn over hun eigen trouwerij
Wel lekker gratisquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ons was het gewoon ff een papiertje ondertekenen op het gemeentehuis.
Ja, dat kan ook zoquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ons was het gewoon ff een papiertje ondertekenen op het gemeentehuis.
Alweerquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daar weet jij niets van.
[..]
Ja, dat kan ook zo
Haags zou er toch niks van merken
Ik zal altijd op jou wachtenquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
En dan wacht je niet op mij, en dan merk je niets van...
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal altijd op jou wachten
Meh, valt mee vandaag.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot heeft zijn lolbroek weer aan.
Gelukkig wel. Moet er niet aan denken als mijn collega's zich elke dag doodlachen om mij. Scheelt een hoop crematies ook.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh.
Ach je hebt wel eens van die dagen he.
Wordt het wel lekker rustig op de zaak.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Moet er niet aan denken als mijn collega's zich elke dag doodlachen om mij. Scheelt een hoop crematies ook.
Beetje te ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wordt het wel lekker rustig op de zaak.
quote:
Ik had eentje gekocht voor een neefje, maar die leek minder sterk dan deze. Zelfde merk, maar dat lukte alleen bij zand.quote:
Nouja is ook wel leuk, maar liever tunnels graven natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2019 23:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik had eentje gekocht voor een neefje, maar die leek minder sterk dan deze. Zelfde merk, maar dat lukte alleen bij zand.
Meh, m'n vrouw staat altijd rond 5 uur op en vanmorgen maakte ze per ongeluk wat lawaai. Ben ik wakker door geschrokken en dan lukt slapen niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bah.door het onweer?
Wel oke hoor, daar?
Ruzie door gekregen?quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, m'n vrouw staat altijd rond 5 uur op en vanmorgen maakte ze per ongeluk wat lawaai. Ben ik wakker door geschrokken en dan lukt slapen niet meer.
Misschien straks weer ff gaan liggen.
Wat matig.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, m'n vrouw staat altijd rond 5 uur op en vanmorgen maakte ze per ongeluk wat lawaai. Ben ik wakker door geschrokken en dan lukt slapen niet meer.
Misschien straks weer ff gaan liggen.
Moet je tot laat vandaag?quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat matig.Hopelijk kun je straks nog even je rust pakken
Nice.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm werk vanuit huis dus als goed is niet.
Goed maar ben wel geslooptquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:36 schreef Flippiee het volgende:
En jij Haagsie? Hoe was gisteren met de kamer gegaan?
De 2e bak koffie heeft al wat geholpen, maar ik hoop het ook ja.quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat matig.Hopelijk kun je straks nog even je rust pakken
Hier doet de zon nog maar weinigquote:
Is niet zo erg voor een dagjequote:
Dat gaat al goedquote:
komt vast wel goedquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
De 2e bak koffie heeft al wat geholpen, maar ik hoop het ook ja.
Ja maar het is nogal een aanslag op je lichaam.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat al goed
[..]
komt vast wel goed
Verbouwen? Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar het is nogal een aanslag op je lichaam.
Ja al die meubels in elkaar zetten. Dingen verplaatsen opruimen etc etc etc.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verbouwen? Dat ben ik wel met je eens.
Als je maar op je lichaam letquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja al die meubels in elkaar zetten. Dingen verplaatsen opruimen etc etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |