Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:54 schreef yaello het volgende:
Jessie en Merel hebben weer wat gedaan gisteren?
Ze wachten op nieuwe matrassen.quote:
Greet zei dat hij benieuwd wat was ze hebben gedaan ofzo. Franny antwoordde dat Merel dat altijd pas 's avonds tegen haar verteld als ze denkt dat niemand het hoortquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Franny komt kinderachtig over, maar ze is wel 20x liever dan die Shelley............
Inderdaad. Heel verschil. Shelley is bikkelhard en egoïstisch.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Franny komt kinderachtig over, maar ze is wel 20x liever dan die Shelley............
zie nu wel dat hij niet dom isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:00 schreef yaello het volgende:
Gerrit: Lexi wilt wel heel veel in een keer he?
Shelley is ook echt ingenomen van haarzelf, terwijl Franny gewoon haarzelf is...Je kunt haar irrie vinden of leuk vinden.....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel verschil. Shelley is bikkelhard en egoïstisch.
hoezo, ik had het ook door hoor. o wacht....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Je hoeft niet slim te zijn om dat door te hebben
Heb je een mooie slaapplek moet je in die diesellucht gaan liggen voor twee daklozequote:
Nee voor boemboem dingen denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een mooie slaapplek moet je in die diesellucht gaan liggen voor twee dakloze
Ik las tankdop.quote:
quote:
Die wonen ook op een boot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik heb nog een YT linkje met filmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:18 schreef bahgoor het volgende:
[..]
ach ja dom dom dom. geen bier meer voor mij
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
Merel extra groot in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat in je DM.quote:
Hou toch opquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Roofdier Gerrit aast op z'n volgende prooi...
Als hij hem maar ergens in kan hangen, en hij heeft een makkelijke prooi een Frannyquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Roofdier Gerrit aast op z'n volgende prooi...
Dit zijn toch echt de betere streamverslagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga plassen, zegt Lex
Poepen, zegt Adje, nee niet poepen zegt Lex
Heb jij al gepoept vraagt ze, ja twee keer zegt Adje
Heb je die scheetjes vanmogen gehoord, vraagt Adje
Die van jou vraagt Lex ppppfffff
en geen jessie hequote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit zijn toch echt de betere streamverslagen.
Ja, die had je toch niet willen missen hequote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We waren een goed team Lorrie, ook met pannenkoekmix erbijquote:
Wie is dat?quote:
heeft heul wat postzegels gekostquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We waren een goed team Lorrie, ook met pannenkoekmix erbij
We hebben heel wat afgeschreven
ja maar jij hebt het wel een heel stuk langer vol gehoudenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We waren een goed team Lorrie, ook met pannenkoekmix erbij
We hebben heel wat afgeschreven
Ach gozie...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is echt een droomwereld hier zegt Lexy.
Ja, dat welquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:32 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja maar jij hebt het wel een heel stuk langer vol gehouden
het zou mijn grootste nachtmerrie zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is echt een droomwereld hier zegt Lexy.
Slecht geweten.quote:
Inkoppertje.quote:
Shelley.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Lex heeft misschien een muizenarm hoorde ik dat nu goed?
Geschrokt.quote:
hij krijgt merel ook in de boot, dus appeltje eitjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
160 is de kleine tweepersoons zegt Merel
Jessie had beter die van 2 meter kunnen doen
Hoe wil die dat in die boot krijgen
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:38 schreef bahgoor het volgende:
[..]
hij krijgt merel ook in de boot, dus appeltje eitje
is ook lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn daar ook helemaal aan de Reine Claude limonade..
Wat een onzin,wij hebben een 140.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
160 is de kleine tweepersoons zegt Merel
Jessie had beter die van 2 meter kunnen doen
Hoe wil die dat in die boot krijgen
Die heeft me toch een verlanglijst wat ze wil.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef bahgoor het volgende:
de tattooshop was snel geregeld, nou de opblaastiet kan er ook wat van
Ik ben dan ook wel een stukkie dunner dan merel.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een onzin,wij hebben een 140.
De palen voor de gym zijn nog net niet geslagen....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef bahgoor het volgende:
de tattooshop was snel geregeld, nou de opblaastiet kan er ook wat van
das een kleine bootquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
tja geen eric hequote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De palen voor de gym zijn nog net niet geslagen....
Ik weet het, maar Merel nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En iets wat op een papiertje staat wat alleen Adje en Brandon mogen wetenquote:
en botoxquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iets wat op een papiertje staat wat alleen Adje en Brandon mogen weten
https://www.emob.nl/slaap(...)RNqMB6UaAlCeEALw_wcBquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:44 schreef bahgoor het volgende:
bestaat er nog een bed van 140, nou begin ik te twijfelen
Heeft ze er nog niet genoeg inzittenquote:
Scherp ,Sambal moet nog even updaten.quote:
dat is al verraden op de utopia site. wedstrijden organiserenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iets wat op een papiertje staat wat alleen Adje en Brandon mogen weten
En Shelley klaarstomen daarvoor.Zou heel knap zijn wanneer haar dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:46 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat is al verraden op de utopia site. wedstrijden organiseren
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:46 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat is al verraden op de utopia site. wedstrijden organiseren
Is ook echt de doelgroep qua bezoekers.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]echt, nou wat een goed plan
![]()
Die sport evenementen lopen nooit daar
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook echt de doelgroep qua bezoekers.
Denk dat die rooie wel komtquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook echt de doelgroep qua bezoekers.
dat zou wel een prestatie zijn jaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Shelley klaarstomen daarvoor.Zou heel knap zijn wanneer haar dat gaat lukken.
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:50 schreef cobain1994 het volgende:
Lex heeft al een eigen kledinglijn?
[ afbeelding ]
jajaja record, sneller dan de tattooshopquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:50 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Had alleen een G moeten zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:50 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even gevraagd,maar Soul wil niet.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb even gevraagd,maar Soul wil niet.
Die bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb even gevraagd,maar Soul wil niet.
dus hij gaat niet zelf nu?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
In de stemmings week zit Brandon er 15 maanden, no waa dat ze mij dan naar huis stemmen ga dan zelf als het kan
Wyatt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet![]()
Kan o gauw niet meer op de naam komen, die vrouw die man wil worden
wyattquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet![]()
Kan o gauw niet meer op de naam komen, die vrouw die man wil worden
Klopt,waren bij het hek.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:55 schreef schizolientje het volgende:
hoorde ik nu Jessie net zeggen dat hij zijn vader en moeder heeft gezien?
Yep aan het hek, maar was gedurende dat een SL...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:55 schreef schizolientje het volgende:
Vandaag praten ze zo, morgen weer zoquote:
was geen sl, maar stroomstoring ze zaten aan het hekquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Yep aan het hek, maar was gedurende dat een SL...
Ja diequote:
Ja diequote:
quote:
Ja, waren aan de poort achter een SLquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:55 schreef schizolientje het volgende:
Lijkt me lastig spelen dan.quote:
nou ngo of welzijnsorganisaties, leg de ROOIE loper maar uit voor bevert, de vrouw van 200 euro responsibilityquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:04 schreef Dotteke het volgende:
His heeft het toch voorelkaar met die piano man
In de klassieke wereld speelt hij in heel europa
Ze gaat kijken of ze het voor 200 euro kan krijgen
ALs er 20 man komen ieder 5 euro en twee drankjes zijn ze er uit
Iedereen moet dan een matrasje mee nemen of een luchtbedje
13 juni gaat het plaatsvinden, dan zit ze er een jaar
Ze hebben een DJ set.Komt goed dus.quote:
nou klaar tochquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben een DJ set.Komt goed dus.
Ga je?quote:
Doe dit keer maar niet,maar ik onthoud het wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:08 schreef bahgoor het volgende:
[..]
ja wil je dat. ben redelijk volgzaam hoor
hou ik ons aanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe dit keer maar niet,maar ik onthoud het wel.
Laagjes is voor mietjes.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat haar is toch geen pan.......plaats het in laagjes geknipt wordt.....echt
Ja he dat sarcasme van hem. Dylan is een afvallige die het ware geloof de rug heeft toegekeerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver zeikerd Adriaan dat Dylan weer anders eet en dat het nu niet meer zielig is voor de dieren. Juist dat opdringerige van Adriaan met dat vegan komt me de strot uit.
Ze proeft het toch niet.quote:
Wat een kul he?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vegan eten is per definitie lekker alleen al omdat het vegan is.
Dat heeft ze verteld;dat ze geen smaak en reuk meer heeft.De oorzaak weet ik niet.quote:
Qua formaat komen ze wel overeen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Ger ligt op de vriezer
Vriezer neuken, zegt Ger
Jessie schatert het uit
Is eens een ander variant dan Merel neuken, zegt Ger
Ah, zo. Dank.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heeft ze verteld;dat ze geen smaak en reuk meer heeft.De oorzaak weet ik niet.
gevallen op haar hoofdquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heeft ze verteld;dat ze geen smaak en reuk meer heeft.De oorzaak weet ik niet.
na een valquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klap van de mallemolen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gevallen tegen de tv met slaappillen opquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hielpen die airbags dan niet?quote:
Achterover gevallen?quote:
Op haar hoofd gevallenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In de eerste maanden weigerde A3 te douchen. Daar waren nog zoveel klachten over maar dat deed hij expres zodat iedereen hem de caravan alleen zou gunnen. Valt nog mee dat hij dat nu wel doucht, hoewel zonder zeep.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:25 schreef zodeju het volgende:
A3 gebruikt geen zeep geen shampoo en geen deo......alleen water.
Maar liet wel zijn baard blauw verven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In de eerste maanden weigerde A3 te douchen. Daar waren nog zoveel klachten over maar dat deed hij expres zodat iedereen hem de caravan alleen zou gunnen. Valt nog mee dat hij dat nu wel doucht, hoewel zonder zeep.
Binnenkort vast wel weer. En ze gaan maar lekker hun gang hoor, geen verplichtingen aan anderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny heeft wel zin om Ger te neuken, maar ze gaat het niet doen.
Maar wel vliegen en etc raar dat niemand hem daarop aanspreekt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In de eerste maanden weigerde A3 te douchen. Daar waren nog zoveel klachten over maar dat deed hij expres zodat iedereen hem de caravan alleen zou gunnen. Valt nog mee dat hij dat nu wel doucht, hoewel zonder zeep.
geilheid overwint hetquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Binnenkort vast wel weer. En ze gaan maar lekker hun gang hoor, geen verplichtingen aan anderen.
precies dus waarom uitstellenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Binnenkort vast wel weer. En ze gaan maar lekker hun gang hoor, geen verplichtingen aan anderen.
Beetje de spanning opbouwen kan wel leuk zijn.quote:
Is niet bijster goed geluktquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:33 schreef Jemoederniet het volgende:
A3 heeft zijn best gedaan dat anderen zo weinig mogelijk last hadden van zijn slechte humeur.
Onze wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaantje morgen dus met het vliegtuig.
Weer even een paar ton CO2 de lucht in blazen.
Dat hele fiets gebeuren daar is feitelijk ook kankerverwekkend met al die transporten.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaantje morgen dus met het vliegtuig.
Weer even een paar ton CO2 de lucht in blazen.
Maar dat ligt niet aan Adriaan.quote:
bij hun nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beetje de spanning opbouwen kan wel leuk zijn.
Dat is idd wel een verschil.quote:
Rauwquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
tip van joop zoetemelk: biefstukje in je wielrennersbroekje a3
zet er maar weer bijquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie;Ik ga douchen.
Lexy;Ik wil ook zo douchen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:41 schreef formule het volgende:
Ze eten zo eenzijdig, patat,fricandellen, kroketten, neem eens een lekkere loempia
Of een kapsalon! Veel gezonderquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:41 schreef formule het volgende:
Ze eten zo eenzijdig, patat,fricandellen, kroketten, neem eens een lekkere loempia
Hoe zal Lex het gaan doen morgen in de poll?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie;Ik ga douchen.
Lexy;Ik wil ook zo douchen.
Middenmoot,ze is nog niet echt op TV geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe zal Lex het gaan doen morgen in de poll?
Idiot!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef lorrie03 het volgende:
Ger: mylene zou je seks met franny willen
Lexi moet nog even landen, bij mij hèquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe zal Lex het gaan doen morgen in de poll?
Ik was haar gisteren al beu.quote:
Dat vermoeden heb ik ook. Ze zal nog even ontzien worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Middenmoot,ze is nog niet echt op TV geweest.
Dillul zou wel weer willen roken want hij vindt de wachtrij zo gezellig.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel ideaal trouwens die frituur bij het rookhok.Nog een koelkast erbij en wat banken en ze komen daar niet meer weg.
En zijn wijf rookt al weer als een malle.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dillul zou wel weer willen roken want hij vindt de wachtrij zo gezellig.
Hoe dan ?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Adriaan toch bijna 12.000 euro opgehaald.
Mensen die gedoneerd hebben op de site van Alp Du6.quote:
Ze zou Franny slopen,in die zin van kwetsbaar?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske wil het wel maar ze zou het niet doen, Frannie is veel te kwetsbaar.
Okquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mensen die gedoneerd hebben op de site van Alp Du6.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zou Franny slopen,in die zin van kwetsbaar?
Wat een bruut die Hiske.
Roddelen over slechte Gerrit.quote:
Het is ook te makkelijk.Die stooksmurf is zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:07 schreef yaello het volgende:
Andrea begint zelf maar het gesprek over Franny en Gerrit aangezien Shelley het niet doet.
hij moet blijven, brandon mag eerst gaan?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:10 schreef yaello het volgende:
Wat is er met Maikel? Andrea en Shelley vinden het (?) sneu voor hem.
En dan mist hij Mysteryland.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:11 schreef Ranah het volgende:
[..]
hij moet blijven, brandon mag eerst gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |