Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:54 schreef yaello het volgende:
Jessie en Merel hebben weer wat gedaan gisteren?
Ze wachten op nieuwe matrassen.quote:
Greet zei dat hij benieuwd wat was ze hebben gedaan ofzo. Franny antwoordde dat Merel dat altijd pas 's avonds tegen haar verteld als ze denkt dat niemand het hoortquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Franny komt kinderachtig over, maar ze is wel 20x liever dan die Shelley............
Inderdaad. Heel verschil. Shelley is bikkelhard en egoïstisch.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Franny komt kinderachtig over, maar ze is wel 20x liever dan die Shelley............
zie nu wel dat hij niet dom isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:00 schreef yaello het volgende:
Gerrit: Lexi wilt wel heel veel in een keer he?
Shelley is ook echt ingenomen van haarzelf, terwijl Franny gewoon haarzelf is...Je kunt haar irrie vinden of leuk vinden.....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel verschil. Shelley is bikkelhard en egoïstisch.
hoezo, ik had het ook door hoor. o wacht....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Je hoeft niet slim te zijn om dat door te hebben
Heb je een mooie slaapplek moet je in die diesellucht gaan liggen voor twee daklozequote:
Nee voor boemboem dingen denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een mooie slaapplek moet je in die diesellucht gaan liggen voor twee dakloze
Ik las tankdop.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |