Dit zou wel eens het einde van Ed Baars kunnen betekenenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:38 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Begint een beetje teveel eigengeil te wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:42 schreef JanPawelII het volgende:
Stelling: linkedin is een walgelijk medium
Ik zag net iemand op linkedin iets liken dat ie zogenaamd een betrokken burger is.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begint een beetje teveel eigengeil te worden
Jersey?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:44 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zag net iemand op linkedin iets liken dat ie zogenaamd een betrokken burger is.
En wel tientallen miljoenen belasting ontwijken op Jersey
(lol)
Echt allemaal, en dan ook nog corny Engels gebruikenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:44 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zag net iemand op linkedin iets liken dat ie zogenaamd een betrokken burger is.
En wel tientallen miljoenen belasting ontwijken op Jersey
(lol)
misschien kan je ook in de appquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word alleen nog maar genoemd als het over Ed Baars gaat, dan weet je dat je niet meer relevant bent.
Het schijnt dat mijn goede vriend Rens daar zijn waardigheid heeft verloren, zoiets kan ik niet aanzien, het was zo'n goede jongen.quote:
Smaken verschillen ouwe reus. Ook niet mijn ding verder.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:07 schreef JanCees het volgende:
die mac pro lol wat een lelijk ding zeg @:doublepain @:scrummie2.0
1500gb ram genotquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Smaken verschillen ouwe reus. Ook niet mijn ding verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |