FOK!forum / Klaagbaak / Hoere PostNL
vosssdinsdag 4 juni 2019 @ 14:46
quote:
Bezorgmoment
Vandaag 4 juni
9.45 - 11.45 uur
BEZORG DAN GODVERDOMME!!!!!

:(
vosssdinsdag 4 juni 2019 @ 14:47
Klacht: PostNL houdt zich niet aan de afspraak :(
vosssdinsdag 4 juni 2019 @ 14:47
Wordt weer een dag extra wachten ben ik bang. :r
#ANONIEMdinsdag 4 juni 2019 @ 14:49
Zending kwijtgeraakt in sorteercentrum

gr gr postnl
de_boswachterdinsdag 4 juni 2019 @ 14:51
Kijk voor je pakket in de container
Roces18dinsdag 4 juni 2019 @ 14:51
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Zending kwijtgeraakt in sorteercentrum

gr gr postnl
je zou bij hun twitter moeten werken
#ANONIEMdinsdag 4 juni 2019 @ 14:55
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:51 schreef Roces18 het volgende:

[..]

je zou bij hun twitter moeten werken
Altijd al betaald beetje op twitter willen hangen
Softfeeldinsdag 4 juni 2019 @ 14:56
Ze hebben vertraging vanwege code geel.
Daarom rijden ze met minder materieel rond.

Uw pakket komt in de loop van de dag aan
Sorry voor het ongemak
Kusje postNL team
wilders_baasdinsdag 4 juni 2019 @ 15:00
Komt door het Suikerfeest
Roces18dinsdag 4 juni 2019 @ 15:01
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:55 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Altijd al betaald beetje op twitter willen hangen
ik niet, ik doe het graag telefonisch af

ze zo lang mogleijk aan de lijn houden
en vervolgens door te verbinden naar de schoonmaker
wat is er gebeurt met die mentaliteit
tegenwoordig moet het allemaal maar proffesioneel zijn
bah bah werkplezier vergallen ze zo
#ANONIEMdinsdag 4 juni 2019 @ 15:03
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:01 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ik niet, ik doe het graag telefonisch af

ze zo lang mogleijk aan de lijn houden
en vervolgens door te verbinden naar de schoonmaker
wat is er gebeurt met die mentaliteit
tegenwoordig moet het allemaal maar proffesioneel zijn
bah bah werkplezier vergallen ze zo
doorverbinden naar de collega naast je die dan doet alsof ie je supervisor is, de klassiekertjes _O_
vosssdinsdag 4 juni 2019 @ 15:07
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.

GODVERDOMME!!!! :(
BaksteenMongooldinsdag 4 juni 2019 @ 15:15
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:00 schreef wilders_baas het volgende:
Komt door het Suikerfeest
Alle werknemers zijn nu de binnenstad kort en klein aan het slaan waarschijnlijk ja.
noodgangdinsdag 4 juni 2019 @ 15:24
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.

GODVERDOMME!!!! :(
En je had er wel een track en tracecode van? :')
Dan weten ze toch waar t heen moet
nanukdinsdag 4 juni 2019 @ 15:24
PostNL heeft elke dag wel een excuus, echter hoor je nooit een excuus van ze. Erger nog, als ontvanger ben je niet de opdrachtgever en kan je dus geen klacht indienen.

Wat een kutbedrijf, ik bestel niet meer op internet.
dokter.knakworstdinsdag 4 juni 2019 @ 15:27
Misschien is die van de vrachtwagen gevallen
C.L.Wernerdinsdag 4 juni 2019 @ 15:32
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:47 schreef vosss het volgende:
Klacht: PostNL houdt zich niet aan de afspraak :(
Koop dan ergens waar ze geen postnl gebruiken
Volvo340GLSuperDeluxe5Bakdinsdag 4 juni 2019 @ 22:02
Niet een fatsoenlijk bedrag aan verzendkosten voor DHL Express willen betalen :')
Hippocratosdinsdag 4 juni 2019 @ 23:08
PostNL heeft volgens mij deze week problemen. Hoor van meerdere mensen dat hun pakketjes ieder etmaal +1 dag vertraagd wordt. Lekker bezig hoor :')
VarkensHartwoensdag 5 juni 2019 @ 07:44
Hahah lekker voor je TS
Haagswoensdag 5 juni 2019 @ 07:52
En nu?
mannywoensdag 5 juni 2019 @ 07:57
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.

GODVERDOMME!!!! :(
Aha. het lag aan de afzender en niet aan de betrouwbare, door weer en wind presterende, bezorger van ons aller PostNL ?
fathankwoensdag 5 juni 2019 @ 08:06
Niet gewoon zelf je spullen ophalen :')
nanukwoensdag 5 juni 2019 @ 08:22
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:08 schreef Hippocratos het volgende:
PostNL heeft volgens mij deze week problemen. Hoor van meerdere mensen dat hun pakketjes ieder etmaal +1 dag vertraagd wordt. Lekker bezig hoor :')
Dat is helaas niet alleen deze week. Speelt al meer dan een jaar dat regelmatig pakjes in de kliko liggen of ergens in een tuin gemikt worden. Over tijden en communicatie valt ook nog wel een boek vol te schrijven.

Lees maar eens in de Facebook klachtengroep.
Hippocratoswoensdag 5 juni 2019 @ 11:03
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:22 schreef nanuk het volgende:

[..]

Dat is helaas niet alleen deze week. Speelt al meer dan een jaar dat regelmatig pakjes in de kliko liggen of ergens in een tuin gemikt worden. Over tijden en communicatie valt ook nog wel een boek vol te schrijven.

Lees maar eens in de Facebook klachtengroep.
Facebook :') je privégegevens vrijwillig laten doorverkopen door markie suikerberg :')

Ik heb over het algemeen al jaren hele goede ervaringen met PostNL, maar denk dat dat aan het regionale depot en de bezorger ligt. Dus dat moet je net treffen. Maar dat ze iedere dag een pakket vertragen heb ik nog nooit meegemaakt.
nanukwoensdag 5 juni 2019 @ 11:13
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:03 schreef Hippocratos het volgende:

[..]
Ik heb over het algemeen al jaren hele goede ervaringen met PostNL, maar denk dat dat aan het regionale depot en de bezorger ligt. Dus dat moet je net treffen. Maar dat ze iedere dag een pakket vertragen heb ik nog nooit meegemaakt.
Tja, ik had dus regelmatig dat ik pakketjes op het postkantoor in het dorp zelf moest gaan halen nadat ik had uitgevonden dat het daar lag, geen briefje of niets. Let wel, ik liet het dan op mn werk bezorgen waar de hele dag iemand achter de receptie zit (inclusief vervanger bij toiletbezoek).

Doordat het zo vaak mis ging (vaak is in mijn geval >10%) ga je eens zoeken of dat normaal is. Dan trek je dus werkelijk een beerput open.

Het klopt dat individuele bezorgers de 'fouten' maken. Maar als dat stelselmatig gebeurd binnen een bedrijf dan heeft het bedrijf dus een slecht beleid. PostNL staat jaarlijks heel erg hoog in de klachtenlijst bij de Consumentenbond.

Bezorgers worden onderbetaald en er is kennelijk geen controle op de werkzaamheden van die bezorgers.

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je als ontvanger de ellende hebt maar dat alleen de verzender een klacht mag indienen. In ieder geval is dat een goede policy om weinig klachten te krijgen. o|O

Ik haal vaak mn spullen weer zelf, of ik naar een winkel moet rijden of eerst uitzoeken waar iets is gebleven en dan alsnog naar een postkantoor ergens in de buurt van mn werk....

edit: Ik bestel iets inclusief bezorging, niet een lot uit de loterij. Treffen is wel een heel fout woord in dit verband, het is gewoon een contract wat nageleefd dient te worden. Niet geluk hebben dat het gebeurd, de zaken horen op orde te zijn.
#ANONIEMwoensdag 5 juni 2019 @ 11:30
Mijn bezorger is er altijd en op tijd. Top gozer. _O_

Werd 1 keer vervangen door een ander en pakket gelijk te laat, gezeik, afgeleverd maar op een verkeerd adres.

PostNL is kut maar je moet maar net geluk hebben met de werkethiek van je bezorger inderdaad.
DerekBwoensdag 5 juni 2019 @ 11:41
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.
Die info geven ze jou helemaal niet als ontvanger.
vossswoensdag 5 juni 2019 @ 11:52
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef DerekB het volgende:

[..]

Die info geven ze jou helemaal niet als ontvanger.
Die gaven ze me wel. In de tussentijd contact gehad met de webwinkel en opnieuw besteld zodat vandaag geleverd zou worden en wat hun gisteravond terug zouden krijgen hoefde dan niet opnieuw.

Stond gisteravond om 10 uur ineens alsnog die hoere postnl op de stoep met mijn pakketje :')

En zojuist weer; die heb ik geweigerd en is retour afzender. Man man man.
Amawoensdag 5 juni 2019 @ 11:55
PostNL is altijd terechte klacht.
Hippocratoswoensdag 5 juni 2019 @ 16:34
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:13 schreef nanuk het volgende:

[..]

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je als ontvanger de ellende hebt maar dat alleen de verzender een klacht mag indienen. In ieder geval is dat een goede policy om weinig klachten te krijgen. o|O
Toevallig vandaag contact gehad met de klantenservice van PostNL. Nou, debieler dan die mensen kun je niet worden :')

Staat er in de track en trace dat het pakketje in het sorteercentrum is (al sinds maandag), maar dat ze verder niks kan betekenen voor me en dat ik maar contact op moet nemen met de afzender. Nou, ik dus de afzender bellen. Die belt vervolgens PostNL op en die kunnen dan ineens wel tegen hen zeggen dat het pakket idd nog in het depot staat, maar dat deze door de drukte later wordt verwerkt :') waarom kan zo'n troela van de klantenservice dat niet zeggen :') 1 zinnetje is teveel gevraagd lol
fathankwoensdag 5 juni 2019 @ 17:09
TyfusDHL

"Uw pakket is onderweg en wordt tussen 08:00 en 18:00 afgeleverd"

En ze zijn godverdomme al een dag te laat. Wat een kutbedrijf.