abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:17:20 #76
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187264841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat sowieso. Wat zou je een acceptabel bedrag vinden?
60 miljoen of meer.
Oh.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:20:15 #77
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187264905
Transferperiode is nog lang dus Ajax zal wel wachten op meer interesse
pi_187264924
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

60 miljoen of meer.
Dan zitten we op dezelfde lijn.
pi_187264960
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Transferperiode is nog lang dus Ajax zal wel wachten op meer interesse
Copa America kan de transferwaarde ook nog vergroten.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:23:06 #80
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187264964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Transferperiode is nog lang dus Ajax zal wel wachten op meer interesse
Of ze willen Neres gewoon behouden, dat zou ik doen.

De Jong, De Ligt, Ziyech en brandhout verkopen, dat is pittig genoeg om te vervangen.
Oh.
pi_187265005
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of ze willen Neres gewoon behouden, dat zou ik doen.

De Jong, De Ligt, Ziyech en brandhout verkopen, dat is pittig genoeg om te vervangen.
Berge, Alvarez en Odegaard. Kunnen we lekker door op bijna hetzelfde niveau.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:27:09 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187265048
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Berge, Alvarez en Odegaard. Kunnen we lekker door op bijna hetzelfde niveau.
Alvarez gaat naar Wolverhampton en volgens mij heeft Ajax geen interesse in die Berge (niks over gelezen in elk geval). Odegaard moet wel snel rondkomen ja.
Oh.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:34:17 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187265208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of ze willen Neres gewoon behouden, dat zou ik doen.

De Jong, De Ligt, Ziyech en brandhout verkopen, dat is pittig genoeg om te vervangen.
Het liefst zie ik hem nog een jaar blijven ja maar het is een broodvoetballer. Die zal deze zomer een goede transfer willen maken. Atletico is dan niet misselijk.

Odegaard zal je lang op moeten wachten vrees ik tot Real het geld echt nodig heeft (lees: het lukt ze niet om Bale te verkopen)
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:37:02 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187265274
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het liefst zie ik hem nog een jaar blijven ja maar het is een broodvoetballer. Die zal deze zomer een goede transfer willen maken. Atletico is dan niet misselijk.

Odegaard zal je lang op moeten wachten vrees ik tot Real het geld echt nodig heeft (lees: het lukt ze niet om Bale te verkopen)
Elke voetballer is een broodvoetballer.

Neres heeft ook al aangegeven het prima te vinden om nog een jaar bij Ajax te blijven, nog een stap maken naar de beste speler van het team (afgelopen seizoen werd er toch eerder gekeken naar Ziyech en Tadic om het heft in handen te nemen bij tegenslag).

Odegaard was vorige week al op gesprek bij Ajax toch? Lijkt me dat Florentino Perez ook eerst wat spelers moet verkopen om hun dure uitgaven te balanceren, of hij is nog steeds ZIEDEND op Ajax na de 1-4 en dat Van der Sar en Overmars aan het JUICHEN waren op het ereterras.
Oh.
pi_187265451
Uiteindelijk is er ook nog steeds niemand verkocht naast Frenkie, ik snap best dat er eerst verkocht moet worden. Toch wel enorm benieuwd wat Ziyech precies wilt..
  woensdag 5 juni 2019 @ 07:47:28 #86
80382 manny
30 is best veel
pi_187268791
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:43 schreef Simmertje het volgende:
Uiteindelijk is er ook nog steeds niemand verkocht naast Frenkie, ik snap best dat er eerst verkocht moet worden. Toch wel enorm benieuwd wat Ziyech precies wilt..
ik denk / vrees dat er eerst een paar grote buitenlandse transfers komen (ik bedoel tussen twee buitenlandse clubs), en dan gaat het circus van start.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_187269284
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Noem 1 zwarte keeper die langere tijd wereldtop is geweest.
Dida :)
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:27:33 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187269647
net als met verdedigen is het toch een beetje anders keepen bij Barcelona dan Atletico om maar een voorbeeld te noemen
pi_187269853
https://www.telegraaf.nl/(...)-was-klaar-met-arisz

De Telegraaf somt allerlei redenen op waarom Arisz weg moet.
Maar ik kan hier geen echte reden vinden. Het lijkt mij meer op het wegwerken van iemand door bepaalde personen die De Telegraaf beter gezind zijn.

Het staken van een wedstrijd onder 19 wordt hem verweten? Waarom alleen hem?

quote:
... De Ajax-directeur maakte ook een slechte beurt door de supporters die na Benfica-Ajax in het hotel zaten dat door Benfica-fans werd bestormd de volgende dag niet te bezoeken, maar de voorkeur te geven aan een activiteit met de sponsoren. ….
Ik denk als hij zich hier niet met de sponsoren bezighield, maar in plaats daarvan de supporters in het hotel ging bezoeken, dat hij dan nu om die reden zwartgemaakt zou worden.
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:49:08 #90
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187269887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:46 schreef Idisrom het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-was-klaar-met-arisz

De Telegraaf somt allerlei redenen op waarom Arisz weg moet.
Maar ik kan hier geen echte reden vinden. Het lijkt mij meer op het wegwerken van iemand door bepaalde personen die De Telegraaf beter gezind zijn.

Het staken van een wedstrijd onder 19 wordt hem verweten? Waarom alleen hem?
[..]

Ik denk als hij zich hier niet de sponsoren bezighield, maar in plaats daarvan de supporters in het hotel ging bezoeken, dat hij dan nu om die reden zwartgemaakt zou worden.
Er zouden klachten zijn van business club leden over ongewenste intimiteiten door hem na AEK. Wat verder kwam zal wel optelsommetje zijn dat het nu echt genoeg was. Hij wist kennelijk ook dat harde kern naar O19 kwam en er waren daar duidelijk niet genoeg stewards aanwezig om veiligheid te waarborgen.
pi_187269929
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Er zouden klachten zijn van business club leden over ongewenste intimiteiten door hem na AEK. Wat verder kwam zal wel optelsommetje zijn dat het nu echt genoeg was. Hij wist kennelijk ook dat harde kern naar O19 kwam en er waren daar duidelijk niet genoeg stewards aanwezig om veiligheid te waarborgen.
Uit het Telegraaf-artikel:
quote:
………..Na de plaatsing van Ajax voor de knock-outfase van de Champions League in Athene – eind november – wekte hij wrevel bij de genodigden door tegen het advies van de politie wél de stad in te gaan. Terwijl het geplande feest om veiligheidsredenen was afgeblazen.

De Telegraaf is in het bezit van een brief, waar in detail misdragingen van de operationeel directeur in een nachtelijke uitgaansgelegenheid zijn beschreven. Zakelijke relaties van Ajax hebben het verhaal van die nacht bevestigd en aanwezigen benadrukten dat Arisz dronken was.
……..
Ja, een keer dronken geweest. Dat ben ik ook wel eens geweest. Dat vind ik in geen verhouding staan met bijvoorbeeld met 237 km over een snelweg razen.
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:53:37 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187269954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:46 schreef Idisrom het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-was-klaar-met-arisz

De Telegraaf somt allerlei redenen op waarom Arisz weg moet.
Maar ik kan hier geen echte reden vinden. Het lijkt mij meer op het wegwerken van iemand door bepaalde personen die De Telegraaf beter gezind zijn.

Het staken van een wedstrijd onder 19 wordt hem verweten? Waarom alleen hem?
[..]

Ik denk als hij zich hier niet met de sponsoren bezighield, maar in plaats daarvan de supporters in het hotel ging bezoeken, dat hij dan nu om die reden zwartgemaakt zou worden.
als je over de veiligheid gaat en je laat het uit de hand lopen ben je wel verantwoordelijk of niet?
pi_187270045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hij wist kennelijk ook dat harde kern naar O19 kwam en er waren daar duidelijk niet genoeg stewards aanwezig om veiligheid te waarborgen.
Dat wist iedereen binnen Ajax. Sterker nog we kregen vrijkaartjes van Ajax. En nogmaals daar is helemaal niks gebeurd. Drie mannetjes riepen wat over Nouri en vluchtten weg. Dat het voor die kindjes en ouders wat dreigend was begrijp ik, maar er is geen enkele gevaarlijke situatie geweest. Werd nogal overdreven en geeft fey de stok om mee te slaan zodat er geen uitsupporters meer mogen komen bij de klassieker. Zielige club. Nog zieliger dat blijkbaar hun supportersvereniging het er nog mee eens is ook. Tja...
  woensdag 5 juni 2019 @ 10:05:45 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187270126
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:00 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat wist iedereen binnen Ajax. Sterker nog we kregen vrijkaartjes van Ajax. En nogmaals daar is helemaal niks gebeurd. Drie mannetjes riepen wat over Nouri en vluchtten weg. Dat het voor die kindjes en ouders wat dreigend was begrijp ik, maar er is geen enkele gevaarlijke situatie geweest. Werd nogal overdreven en geeft fey de stok om mee te slaan zodat er geen uitsupporters meer mogen komen bij de klassieker. Zielige club. Nog zieliger dat blijkbaar hun supportersvereniging het er nog mee eens is ook. Tja...
Vreemd dat geen enkele journalist dat heeft gehoord of gezien maar wat snuifduiven 40-45 meter verderop wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187270229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:00 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat wist iedereen binnen Ajax. Sterker nog we kregen vrijkaartjes van Ajax. En nogmaals daar is helemaal niks gebeurd. Drie mannetjes riepen wat over Nouri en vluchtten weg. Dat het voor die kindjes en ouders wat dreigend was begrijp ik, maar er is geen enkele gevaarlijke situatie geweest. Werd nogal overdreven en geeft fey de stok om mee te slaan zodat er geen uitsupporters meer mogen komen bij de klassieker. Zielige club. Nog zieliger dat blijkbaar hun supportersvereniging het er nog mee eens is ook. Tja...
Hardop gelachen.
  woensdag 5 juni 2019 @ 10:15:29 #96
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187270253
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:00 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat wist iedereen binnen Ajax. Sterker nog we kregen vrijkaartjes van Ajax. En nogmaals daar is helemaal niks gebeurd. Drie mannetjes riepen wat over Nouri en vluchtten weg. Dat het voor die kindjes en ouders wat dreigend was begrijp ik, maar er is geen enkele gevaarlijke situatie geweest. Werd nogal overdreven en geeft fey de stok om mee te slaan zodat er geen uitsupporters meer mogen komen bij de klassieker. Zielige club. Nog zieliger dat blijkbaar hun supportersvereniging het er nog mee eens is ook. Tja...
Er is een hele groep richting die mensen gegaan. Dus ja dat er niks is gebeurd klopt niet. Waarom blijft die groep niet gewoon op hun deel staan en roepen ze van daar uit wat dingen. Was het echt nodig om richting ouders en broertjes/zusjes van de spelers te gaan lopen?

Nee, ik denk dat de harde kern echt naar zichzelf moet gaan kijken en er een gedrag erin moet komen waarin je een ander corrigeert. Want zoals het nu was is het volledig terecht dat jullie nog steeds niet naar De Kuip mogen.

En daar mogen de andere rustigere fans jullie ook voor bedanken.
pi_187270287
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:00 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat wist iedereen binnen Ajax. Sterker nog we kregen vrijkaartjes van Ajax. En nogmaals daar is helemaal niks gebeurd. Drie mannetjes riepen wat over Nouri en vluchtten weg. Dat het voor die kindjes en ouders wat dreigend was begrijp ik, maar er is geen enkele gevaarlijke situatie geweest. Werd nogal overdreven en geeft fey de stok om mee te slaan zodat er geen uitsupporters meer mogen komen bij de klassieker. Zielige club. Nog zieliger dat blijkbaar hun supportersvereniging het er nog mee eens is ook. Tja...
:D :D :D :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187270391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:00 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat wist iedereen binnen Ajax. Sterker nog we kregen vrijkaartjes van Ajax. En nogmaals daar is helemaal niks gebeurd. Drie mannetjes riepen wat over Nouri en vluchtten weg. Dat het voor die kindjes en ouders wat dreigend was begrijp ik, maar er is geen enkele gevaarlijke situatie geweest. Werd nogal overdreven en geeft fey de stok om mee te slaan zodat er geen uitsupporters meer mogen komen bij de klassieker. Zielige club. Nog zieliger dat blijkbaar hun supportersvereniging het er nog mee eens is ook. Tja...
Ekte ekte gespot _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187271017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:00 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat wist iedereen binnen Ajax. Sterker nog we kregen vrijkaartjes van Ajax. En nogmaals daar is helemaal niks gebeurd. Drie mannetjes riepen wat over Nouri en vluchtten weg. Dat het voor die kindjes en ouders wat dreigend was begrijp ik, maar er is geen enkele gevaarlijke situatie geweest. Werd nogal overdreven en geeft fey de stok om mee te slaan zodat er geen uitsupporters meer mogen komen bij de klassieker. Zielige club. Nog zieliger dat blijkbaar hun supportersvereniging het er nog mee eens is ook. Tja...
Het proberen goed te praten. Jezus :') Of er nou echt wat gebeurde of niet, er liep een groep idioten die kant op met veel handgebaren en geschreeuw, blijf gewoon lekker op je plek staan. Ja, ook als feyenoord had gescoord of bij een kans dat mensen opspringen... Dat is sport en emotie, hoort erbij. Stelletje rukkers
  woensdag 5 juni 2019 @ 11:27:20 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187271072
Wat moet je thuis weinig te vertellen hebben als je bij een jeugdwedstrijdje de stoere jongen gaat acteren :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')