Er komt altijd weer een moment dat je in de supermarkt loopt met enorme trek en iets koopt wat je beter niet had kunnen doen. Drie weken later heb je opeens door dat je niet handig bezig bent.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik ben bang dat ik als ik weer 75 kilo ben niet meer doorga met sporten. Dus uiteindelijk kom ik wel weer aan
Je moet dan wel net even steviger doorstappen dan je normaal zou doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 01:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wandelen werkt in principe nog beter dan hardlopen.
Marstempo en dan liedjes zingen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet dan wel net even steviger doorstappen dan je normaal zou doen.
[..]quote:
Vooral als het nogal bergachtig is.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet dan wel net even steviger doorstappen dan je normaal zou doen.
Jij weet.quote:
Hebben ze daar ook wandelevenementen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als het nogal bergachtig is.
Ja, dat was.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik haal ze door elkaar/bij elkaar. Ik denk dat het idd verschillende gebouwen waren. Jannink was het textielmuseum. Mooi ook.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was.Dat gebouw is mooi/kenmerkend. Heel Enschede bestond vroeger uit dat soort complexen.
[ afbeelding ]
Een tijd één van de grootste textielcentra van de wereld.
Op het moment heb ik dat wel onder controle zonder overigens al te streng voor mezelf te zijn. Voorheen was het echt extreem als ik wilde afvallen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Er komt altijd weer een moment dat je in de supermarkt loopt met enorme trek en iets koopt wat je beter niet had kunnen doen. Drie weken later heb je opeens door dat je niet handig bezig bent.
quote:
Mega groot, enorme stoommachinekamers ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was.Dat gebouw is mooi/kenmerkend. Heel Enschede bestond vroeger uit dat soort complexen.
[ afbeelding ]
Echt niet, Tilburg was groter.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruim 4 uur per week me de tering zwetenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:07 schreef Voxs het volgende:
750 gram per week is nog wel streng hoor Scrut
Ja hallo zeg. Ik snapad het best wel maar.... Ach fuck it lekker doorgaanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Badeend snapt het principe van topic openen nog niet zo goed.
Die Lapo ontwijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 02:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hallo zeg. Ik snapad het best wel maar.... Ach fuck it lekker doorgaan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |