En jij die snapt niet award.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Mario jij hebt de ''spreekt in raadselen'' Award

En kippensoep, dat dan weer welquote:Op maandag 3 juni 2019 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]Tornado's en rode puntjes. Wat een oord.

Toch zonde wanneer je dak en motorkap ook nog vol met deuken zitten.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar de mijne is oud ik kijk niet op een deuk of kras

Ja mijn broertje heeft een keer een Swift gekocht met hagelschade was net een eierdoosquote:Op maandag 3 juni 2019 23:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Toch zonde wanneer je dak en motorkap ook nog vol met deuken zitten.

Die zijn al bezig om de ramen dicht te timmeren, denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, alleen @:mootie, @:prisha, @:voxs, @:lyza666 .

Amphorapowerquote:Op maandag 3 juni 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Hallo ! Scrut ! Tilly ! Tonja ! Diggy Dex en allemaal hier![]()

In combinatie met die tornado's doet me dat denken aan aan het boek De kip die over de soep vloog. Heb ik gelezen, maar geen idee meer waar het over ging.quote:

quote:Op maandag 3 juni 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn al bezig om de ramen dicht te timmeren, denk ik.

Nou, de power is even wegquote:

quote:Op maandag 3 juni 2019 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
In combinatie met die tornado's doet me dat denken aan aan het boek De kip die over de soep vloog. Heb ik gelezen, maar geen idee meer waar het over ging.

Je bent kippie vergeten op te noemen.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:

Goenavund.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:

Je kunt er wel leuke minigolfbaan van maken.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijn broertje heeft een keer een Swift gekocht met hagelschade was net een eierdoos

ramses shaffy incomingquote:Op maandag 3 juni 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou, de power is even wegmaar we gaan door !

Stien ! SBE en en ennnnquote:Op maandag 3 juni 2019 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent kippie vergeten op te noemen.

Dies gewoon goed.quote:

En van die Albert Heijn plantjes inzetten.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt er wel leuke minigolfbaan van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |