Die is al heel lang overspannen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Freek de Jonge vond ik vroeger geweldig maar die is ook weird nu
Moet je nog linkjes van het feest zaterdag?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:11 schreef mario390 het volgende:
in italie was en 1 meter grote vrouw nu kort in huis![]()
#Prishashaming bijna maar dat is een Elfje tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:11 schreef mario390 het volgende:
in italie was en 1 meter grote vrouw nu kort in huis![]()
@Prisha is een dat? Een onzijdig iets?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
#Prishashaming bijna maar dat is een Elfje tegenwoordig
Nooit veel aan gevoden en sommige stopte op tijd en andere niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Jules Deelder is altijd zichzelf gebleven, geniale gedichten ook.
ja bittequote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet je nog linkjes van het feest zaterdag?
Jij hebt waarschijnlijk ook geen wandkast vol met vinyl.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nooit veel aan gevoden en sommige stopte op tijd en andere niet.
Helemaal zichzelf met een halfje speed in z'n mik.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Jules Deelder is altijd zichzelf gebleven, geniale gedichten ook.
Effen zoeken op young girl.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bitte![]()
ik weet er niet waar ik videos zien kann
Ja doseren is een kunst.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal zichzelf met een halfje speed in z'n mik.
quote:
Dell Shanon, runawayquote:
Van Veen stapte pas echt een andere wereld in.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:21 schreef Stien_Struis het volgende:
Herman deed wat meer en dacht dat ie kon vliegen.
Neuh, dat is niet best over het algemeen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
"Verwachte windstoten in de ordegrootte 90-120 km/uur."
Dat is niet mis in het binnenland met alle bomen vol in het groen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |