Muchas gracias!quote:
Lekker Eifeltowerenquote:Op woensdag 3 juli 2019 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
Heb tienerproblemen. Ik kwam er eergisteren achter dat mijn beste vriend die vorig jaar verliefd op me was dit geheel tegen al mijn verwachtingen in nog steeds is. Hij is een van de twee jongens met wie ik overmorgen drie weken op vakantie ga
. Interessante reis incoming!
Ik kan niet stoppen me te voelen als de emogif.
Vlieg je morgen vanaf Eindhoven?quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
Heb tienerproblemen. Ik kwam er eergisteren achter dat mijn beste vriend die vorig jaar verliefd op me was dit geheel tegen al mijn verwachtingen in nog steeds is. Hij is een van de twee jongens met wie ik overmorgen drie weken op vakantie ga
. Interessante reis incoming!
Ik kan niet stoppen me te voelen als de emogif.
Onze dynamiek werd weer zoals voor de gevoelens een ding waren, dus ik dacht dat de gevoelens weer weg waren.quote:
Voor mij boeit het vrij weinig. Vind het alleen zielig voor hem en ik vind het niet leuk iemand te moeten friendzonen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:49 schreef Gaoxing het volgende:
Och niet druk om maken. Gaat vanzelf over..
edit: tenzij je je er druk om wilt maken natuurlijk. Dan vooral doen
Towerbridgen bedoel je, maar de ander is gay.quote:
Yea, nu in het vliegtuigquote:
Eifeltoweren is inclusief high fivenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 06:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onze dynamiek werd weer zoals voor de gevoelens een ding waren, dus ik dacht dat de gevoelens weer weg waren.
[..]
Voor mij boeit het vrij weinig. Vind het alleen zielig voor hem en ik vind het niet leuk iemand te moeten friendzonen.
[..]
Towerbridgen bedoel je, maar de ander is gay.
[..]
Yea, nu in het vliegtuig.
Towerbridgen met handjes vasthouden.quote:
Dat is vroeg. Wij stijgen pas om 9:50 op. Ofjah, ik welquote:
En Domtoren?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Towerbridgen met handjes vasthouden.
Eindhovenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zou vandaag naar Madrid vliegengrappig dat half TRV op Schiphol is vandaag
![]()
Fijne reis allemaal!
Owquote:
Beetje lekker weer?quote:
Ik over een paar weken, slechte planning.quote:
Winderig. Er gaat over een uur pas een bus hier vandaan. Waardeloosquote:
Forum Opties | |
---|---|