Ja kom maarquote:Op donderdag 6 juni 2019 07:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als je interesse hebt in de recente geschiedenis, ik heb nog wat schrijfsels in m'n pc over Litouwen (scriptie over de staatsformatie en democratisering van '89 tot '93).
Tof, zulke roadbooksquote:Op donderdag 6 juni 2019 00:30 schreef MaJo het volgende:
Ik maak altijd een roadbook met tips e.d.qua fotografie ben ik het met Fles eens, maar als dat echt je hobby is kan ik me er iets bij voorstellen. Ik fotografeer zelf ook graag maar zoek de plekjes dan zelf op als we er zijn. Afgelopen reis heeft mijn man de fotografie op zich genomen, die heeft zich er wat meer in verdiept met sluitertijden etc. Ik zit hem altijd gewoon in de automatische modus
Handige methode ookquote:Op donderdag 6 juni 2019 11:38 schreef Fogel het volgende:
Ik leg tegenwoordig dingen die ik wil zien -waar dan ook ter wereld- op google maps. Als ik dan in de buurt ben, ga ik daar kijken.
Voor de komende vakantie ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar ik ga nu nog geen route plannen, komt vanzelf wel als ik daar ben.
Ja heel gevaarlijk hier, vooral voor je portemonneequote:Op woensdag 5 juni 2019 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huu huu duur. Pas je goed op jezelf?
Ach ja, ik heb gelukkig ook nog een imago op het gebied van de bottenbrekerij, kan ze zich daar weer zorgen om gaan maken hequote:Op donderdag 6 juni 2019 12:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja heel gevaarlijk hier, vooral voor je portemonnee
Stuur maar ff een pm met je mailadresquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kom maarIs er ook een samenvatting?
Wat vond je er uiteindelijk van? Mijn ervaring is dat, wanneer je er staat, het allemaal indrukwekkend en interessant is, maar ook een beetje "Ja, dit ken ik dus wel van alle foto´s en reisboeken". Mede daarom vond ik Ollantaytambo en Pisac veel indrukwekkender/interessanter/verrassender, omdat ik daar niets van wist. Ik ben namelijk niet zo van het compleet inlezenquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Machu Picchu heb ik zeker weten wel een hele dag aan besteed.
Om die reden bekijk ik zo min mogelijk afbeeldingen en lees ik me zo min mogelijk in in de bezienswaardigheden zelf. Ik zoek alles er omheen uit, in het geval van Machu Picchu bijvoorbeeld: hoe duur is een ticket, waar koop ik het ticket, hoe ga ik van Cusco naar Aguas Calientes, hoe ga ik van Aguas Calientes naar Machu Picchu, etc. Na een dag wist ik al dat soort dingen, maar wist ik nog steeds vrijwel niets van de Incastad zelf. Dat bewaar ik voor 'het echie'quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat vond je er uiteindelijk van? Mijn ervaring is dat, wanneer je er staat, het allemaal indrukwekkend en interessant is, maar ook een beetje "Ja, dit ken ik dus wel van alle foto´s en reisboeken". Mede daarom vond ik Ollantaytambo en Pisac veel indrukwekkender/interessanter/verrassender, omdat ik daar niets van wist. Ik ben namelijk niet zo van het compleet inlezen
In Wales, Pembrokeshire Coast, is een waar vogelspotter-Mekka. Bijna elke zomer werd ik daar wel heengesleept.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:29 schreef SeLang het volgende:
Na alweer bijna een maand thuis te zijn geweest ben ik wel weer hard aan toe vakantie
Net de tent achter in de auto gegooid en nu ga ik ~2 weekjes vogeltjes kijken(gewoon in Engeland)
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit doet; sterker nog ik pas gerust mijn reisplanning aan om maar sommige foto's te kunnen maken die ik dolgraag wil makenquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu al een paar dagen bezig geweest om de beste foto spots te vinden voor New York, Washington en Parijs, al staan die vakanties pas in september op het programmaNogal overenthousiast
Terwijl NYC en Washington niet bepaald nieuwe bestemmingen zijn, al een paar keer geweest. Maar voor 't eerst met een echt goede camera
![]()
Herkennen jullie dat ook? Dat je maanden van te voren al van alles aan het uitzoeken bent? En wachten op reizen duurt altijd zo lang
Same herequote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:12 schreef polariteit het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit doet; sterker nog ik pas gerust mijn reisplanning aan om maar sommige foto's te kunnen maken die ik dolgraag wil maken![]()
LOL ja dat scheelt gelukkig een heleboel, anders heb je een hoop ergernis van beide kantenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Same hereGelukkig heb ik een man die het begrijpt en me zelfs motiveert, dus die vind het niet erg om van hot naar her te rennen voor de mooiste mogelijke foto
Ik ben zo moe dat ik even zat van "Hè? Wat bedoelt ze nou met pepers?"quote:Op maandag 10 juni 2019 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nijnrje, ik ging je blog lezen, kwam tot euh de dag dat je het had over het Pepers. Please muziekje. Ben het al de hele avond aan het spelen.Dum, dum, Dum dum....
Papers!quote:Op maandag 10 juni 2019 02:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben zo moe dat ik even zat van "Hè? Wat bedoelt ze nou met pepers?". Maar ik heb 'm inmiddels door
.
Wat grappig dat je dat spel ook kent en speelt. Vind het heel goed in elkaar zitten. Maar echt hoor, dat moment op het vliegveld voelde precies zo!
Oh shit nu heb ik het ook weer in m'n hoofd. Dum, dum.
En een fles drankquote:Op maandag 10 juni 2019 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Papers!
Ik had een keer een spel bedacht voor een meet met Fogel en Fles in Noorwegen. Daar had ik wat dingen voor nodig zoals glowsticks 3 doosjes, stoepkrijt, bellenblaas...toen voelde ik me ook zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |