Ik herken de bijna 50 jarige...Zo bang om oud te worden..zichzelf aanprijzen als jong van geest.. Ik vind het best hoor...Ik moet er een beetje om lachen..quote:Op maandag 3 juni 2019 22:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Adriaan vindt haar te aanwezig ...dat is dan wel weer leuk...
en merel die een stichting wil oprichten gericht op seksueel misbruikquote:Op maandag 3 juni 2019 22:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En toch zoekt ze zelf ook steeds contact.
Zwakke punten?????quote:Op maandag 3 juni 2019 22:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft zwakke punten die loverboys onmiddellijk herkennen en er dan op in spelen.
Gerrit doet precies hetzelfde.
Merel wordt weer uit de kast getrokken want de nieuwe blijkt geen lekker ding voor Jessie te zijn. Bij een aankomende nieuwe kan hij Merel weer een rotschop geven en het verliefde schaap blijft maar terugkomen.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:36 schreef Dotteke het volgende:
Nou Merel en Jessie hebben het niet lang vol gehouden. Gaan we weer de hele dag dat gehinnik krijgen
quote:Op maandag 3 juni 2019 22:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zwakke punten?????
Die is zo geraffineerd dat ik er totaal geen zwakke punten in zie. Loverboys hoeven het niet eens te herkennen Franny biedt zich aan en zelfs nog met een strik er omheen.....Geeft alleen maar om zichzelf en wat zij wil.......draait iedereen een rad voor de ogen zowel bij vrouwen als bij mannen.
homos uit de kast, transgenders uit de kost, bodybuildsters uit de kast, maar een nympho wordt weer afgebrandquote:Op maandag 3 juni 2019 22:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zwakke punten?????
Die is zo geraffineerd dat ik er totaal geen zwakke punten in zie. Loverboys hoeven het niet eens te herkennen Franny biedt zich aan en zelfs nog met een strik er omheen.....Geeft alleen maar om zichzelf en wat zij wil.......draait iedereen een rad voor de ogen zowel bij vrouwen als bij mannen.
quote:Op maandag 3 juni 2019 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die Adriaan toch.Vandaag vertelde hij haar nog dat hij ruzie heeft met Andrea.
en transgenders uitgehongerd?quote:Op maandag 3 juni 2019 22:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
homos uit de kast, transgenders uit de kost, bodybuildsters uit de kast, maar een nympho wordt weer afgebrand
Als ze het nu zou toegeven en/of bewust zou zijn, dan mag ze uit die kast hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 22:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
homos uit de kast, transgenders uit de kost, bodybuildsters uit de kast, maar een nympho wordt weer afgebrand
Juist niet......bedoel alleen maar te zeggen dat je geen medelijden met haar moet hebben.....ze weet drommels goed waar ze mee bezig is......quote:Op maandag 3 juni 2019 22:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
echt?quote:Op maandag 3 juni 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Volgens mij heeft Franny zin in seks.
Ja dat zorgde weer voor een slquote:Op maandag 3 juni 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Volgens mij heeft Franny zin in seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |