Dat idee had ik ook al.....zo vreselijk overdreven......moet heel erg wennen.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:19 schreef mazaru het volgende:
Die nieuwe is ook niks. Een 50-jarige die op de eerste dag gaat lopen brullen dat frannie haar 'zusje' is spoort niet.
Ik vermoed dat hij iets aan het lezen was ...waarschijnlijk iets wat Kaylee niet hardop wil zeggen...quote:
en aan het doorbrieven aan jens en mailkelquote:Op maandag 3 juni 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mylène aan het afluisteren bij Gerrit en Franny.
Misschien verandert ze nog. De eerste dagen zie je nooit hoe ze echt zijn.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al.....zo vreselijk overdreven......moet heel erg wennen.
Op zeker.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat laat Franny toch zelf toe?
Ze hoeft niet te gaan liggen als Gerrit erbij is, ze hoeft niet op zo'n manier te doen als Gerrit erbij is
Ik geloof niet meer in de onschuldige franny, ze is misschien wel het doortrapste van allemaal
Kan ook puur zenuwen zijn dat drukke gedoe.....quote:Op maandag 3 juni 2019 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien verandert ze nog. De eerste dagen zie je nooit hoe ze echt zijn.
Adriaan vindt haar te aanwezig ...dat is dan wel weer leuk...quote:Op maandag 3 juni 2019 22:19 schreef mazaru het volgende:
Die nieuwe is ook niks. Een 50-jarige die op de eerste dag gaat lopen brullen dat frannie haar 'zusje' is spoort niet.
Ik hoop hetquote:Op maandag 3 juni 2019 22:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook puur zenuwen zijn dat drukke gedoe.....
Ze zei net dat hij nooit ruzie met haar ging krijgen. Adriaan zei dat hij nooit ruzie had met mensen..quote:Op maandag 3 juni 2019 22:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Adriaan vindt haar te aanwezig ...dat is dan wel weer leuk...
Die Adriaan toch.Vandaag vertelde hij haar nog dat hij ruzie heeft met Andrea.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei net dat hij nooit ruzie met haar ging krijgen. Adriaan zei dat hij nooit ruzie had met mensen..
Dat kind is levensgevaarlijk..........quote:Op maandag 3 juni 2019 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
En weer zei Franny dit mag niet dat we wat gaan doen.
Ze heeft zwakke punten die loverboys onmiddellijk herkennen en er dan op in spelen.quote:
En toch zoekt ze zelf ook steeds contact.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft zwakke punten die loverboys onmiddellijk herkennen en er dan op in spelen.
Gerrit doet precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |