Familie had in een nieuwsbericht ook al aangegeven dat ze denken dat ze met iemand mee of weg gereden is. Maar in die post van net wordt er al gesproken over bleek. Mss weten ze daar dingen die wij nog niet weten; hoewel ontvoering wel het meest waarschijnlijke is, nu ze niet meer zo 1,2 3 in de omgeving te vinden is.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Politie heeft niets gezegd over meerijden met iemand.
Enkel dat ze in haar eentje lopend op beelden is gezien. Dus denk niet dat het legit is.
Dit en weer die Wilger48...quote:Op maandag 3 juni 2019 19:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Familie had in een nieuwsbericht ook al aangegeven dat ze denken dat ze met iemand mee of weg gereden is. Maar in die post van net wordt er al gesproken over bleek. Mss weten ze daar dingen die wij nog niet weten; hoewel ontvoering wel het meest waarschijnlijke is, nu ze niet meer zo 1,2 3 in de omgeving te vinden is.
Wat zijn de plannen hier?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:42 schreef roos94 het volgende:
Wat zijn de plannen van de politie van morgen. Opnieuw een zoektocht of niet?
Ja, want ze vervolgen de zoektocht werd er vermeld.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:42 schreef roos94 het volgende:
Wat zijn de plannen van de politie van morgen. Opnieuw een zoektocht of niet?
Het zoeken ter plaatse is natuurlijk noodzakelijk, vooral om uit te sluiten dat ze ergens in een sloot ligt. Maar iedereen begrijpt wel dat ze hoogstwaarschijnlijk is ontvoerd. Ik neem aan dat de recherche achter de schermen bezig is met de echte zoektocht door het uitpluizen van haar contacten en die van die vriendin.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, want ze vervolgen de zoektocht werd er vermeld.
Probleem is dat vanuit de politie/feitelijke nieuwsbronnen heel weinig naar buiten komt. Zelfs de politie heeft niks bevestigd over het neef verhaal bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:48 schreef sp3c het volgende:
ff terug naar de zaak zelf en dan met name de nieuwsfeiten
niet wat er op facebook hep gestaan bij iedereen
Dat vind ik inderdaad ook vreemd, maar misschien hebben ze het zelf nog niet precies op een rij?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Probleem is dat vanuit de politie/feitelijke nieuwsbronnen heel weinig naar buiten komt. Zelfs de politie heeft niks bevestigd over het neef verhaal bijvoorbeeld.
Ik weet het niet maar ze is nu al bijna een week vermist. Gaat wel langzaam dan. Bij een vermissing is juist die eerste periode zo belangrijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook vreemd, maar misschien hebben ze het zelf nog niet precies op een rij?
Ik wel, zij ook. Dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook vreemd, maar misschien hebben ze het zelf nog niet precies op een rij?
Ja, dat verbaast mij ook. Komt er ook een item bij opsporing verzocht trouwens? Lijkt me dat elke tip meegenomen is in dit stadium.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ze is nu al bijna een week vermist. Gaat wel langzaam dan. Bij een vermissing is juist die eerste periode zo belangrijk.
Als ik kijk nou jouw eerdere post over jou track en doorlink dan kom ik de naam wilger ook tegenquote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Wie??quote:Op maandag 3 juni 2019 19:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als ik kijk nou jouw eerdere post over jou track en doorlink dan kom ik de naam wilger ook tegen
Ik denk dat het wel bij opsporung verzocht komt,, maar denk niet dat die veel nieuwe informatie hebben ;/quote:Op maandag 3 juni 2019 19:52 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij ook. Komt er ook een item bij opsporing verzocht trouwens? Lijkt me dat elke tip meegenomen is in dit stadium.
Ja, of misschien komt er binnenkort in opsporing verzocht weer een foto van een mogelijke getuige die ze zoeken en die met een damestas loopt.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ze vragen wel camerabeelden...ik denk dat elke tip, hoe klein ook, is meegenomen. En met een programma als opsporing verzocht bereik je ontzettend veel kijkers.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Nogmaals de politie heeft geen hulp nodig. Daarom geen nieuws
Een weggeshopte damestas hè.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, of misschien komt er binnenkort in opsporing verzocht weer een foto van een mogelijke getuige die ze zoeken en die met een damestas loopt.
Herkent u deze persoon? Wilt u dan contact opnemen met de politie svp
Dat moment komt vanzelf wel een keer.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Nogmaals de politie heeft geen hulp nodig. Daarom geen nieuws
Nee, maar misschien krijgen ze wel tips van kijkers.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel bij opsporung verzocht komt,, maar denk niet dat die veel nieuwe informatie hebben ;/
Laten we t hopenquote:Op maandag 3 juni 2019 19:55 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien krijgen ze wel tips van kijkers.
Ja wat fokkers met theorieën.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:55 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien krijgen ze wel tips van kijkers.
Dat zou ook kunnen. Maar voor die tijd heeft de politie wel de hulp van het publiek ingeroepen. Dat was waar ik mijn primaire reactie op gaf.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Of niet. Sommige mensen worden nooit meer gevonden.
Waarom?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het lijkt mij aannemelijk dat de ontvoering heeft plaatsgevonden op de plek waar ook de tas is gevonden: een klein stuk groen met bomen, struiken en een sloot. Helaas niet een plek waar je camera's verwacht, maar dat is dan misschien ook geen toeval.
Als ik iemand ga ontvoeren zou ik ook ff checken waar de camera's hangen. Maar goed we weten natuurlijk niet of ze uberhaupt is ontvoerd en of het dan met voorbedachte rade is of een impuls daad.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het lijkt mij aannemelijk dat de ontvoering heeft plaatsgevonden op de plek waar ook de tas is gevonden: een klein stuk groen met bomen, struiken en een sloot. Helaas niet een plek waar je camera's verwacht, maar dat is dan misschien ook geen toeval.
Iemand die een beetje in borsten en billen knijpt en vervolgens keihard wegfietst zodra het slachtoffer wat roept lijkt me niet eenzelfde type dader als een die een ontvoering plant en uitvoert...quote:Op maandag 3 juni 2019 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Is iemand er ondertussen al achter of die serieaanrander daar ooit is opgepakt?
Voor degene die dat niet weten, in 2014 ook bij Opsporing Verzocht geweest.
In april was er weer een aangifte van aanranding.
Riepen ze ook bij Michael P....quote:Op maandag 3 juni 2019 20:00 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Iemand die een beetje in borsten en billen knijpt en vervolgens keihard wegfietst zodra het slachtoffer wat roept lijkt me niet eenzelfde type dader als een die een ontvoering plant en uitvoert...
Pas nou op met wat je zegt, voor je het weet ben jij verdachte no. 2.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik iemand ga ontvoeren zou ik ook ff checken waar de camera's hangen. Maar goed we weten natuurlijk niet of ze uberhaupt is ontvoerd en of het dan met voorbedachte rade is of een impuls daad.
Is er gepubliceerd dat het om een ontvoering gaat?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
In jouw geval zou het dan met voorbedachte rade zijn. Immers, jij checkt op camera's.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik iemand ga ontvoeren zou ik ook ff checken waar de camera's hangen. Maar goed we weten natuurlijk niet of ze uberhaupt is ontvoerd en of het dan met voorbedachte rade is of een impuls daad.
Zo'n dader ontwikkelt zich ook in zijn misdadige handelingen. Maar ik heb geen idee hoeveel tijd daar voor nodig is.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:00 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Iemand die een beetje in borsten en billen knijpt en vervolgens keihard wegfietst zodra het slachtoffer wat roept lijkt me niet eenzelfde type dader als een die een ontvoering plant en uitvoert...
Michael P begon zijn carriere met een gruwelijke dubbele verkrachting van 2 kinderen. Niet met een beetje knijpen tijdens een fietstochtje.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Riepen ze ook bij Michael P....
Kijk wat die jaren later deed.
Of die moordenaar van Sabine Janssons.
Nee, dat is een Fok! feit.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Is er gepubliceerd dat het om een ontvoering gaat?
O dat kon die achter elke auto/struik/gebouw...quote:Op maandag 3 juni 2019 20:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Waarom geen toeval? Omdat de dader zich daar gemakkelijk schuil kon houden.
We weten niet zeker of ze is ontvoerd, maar dit is wel zeer aannemelijk. Wat zou er anders gebeurd moeten zijn?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
En waar eindigt die? In hoger beroep want au aan zijn polsje.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:03 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Michael P begon zijn carriere met een gruwelijke dubbele verkrachting van 2 kinderen. Niet met een beetje knijpen tijdens een fietstochtje.
Van alles wel.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
We weten niet zeker of ze is ontvoerd, maar dit is wel zeer aannemelijk. Wat zou er anders gebeurd moeten zijn?
De vraag is alleen of ze nu nog leeft of niet meer.
Nee, zoals gewoonlijk houd de politie de lippen stijf op elkaar. Dat moeten ze ook wel vanuit hun positie. Maar ieder weldenkend mens begrijpt dat het hier om een ontvoering moet gaan.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Is er gepubliceerd dat het om een ontvoering gaat?
en dat is relevant in deze zaak omdat?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En waar eindigt die? In hoger beroep want au aan zijn polsje.
Een beetje in de billen knijpen...quote:Op maandag 3 juni 2019 20:04 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Ik zeg nergens dat zo’n aanranding niet traumatisch kan zijn. Maar het is echt een ander soort vergrijp dan wat een Michael P. deed met zijn eerste 2 slachtoffers.
Ik denk ook ontvoerd inderdaad. Anders was ze nu echt al lang gevonden...quote:Op maandag 3 juni 2019 20:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, zoals gewoonlijk houd de politie de lippen stijf op elkaar. Dat moeten ze ook wel vanuit hun positie. Maar ieder weldenkend mens begrijpt dat het hier om een ontvoering moet gaan.
Ik zag dit ook.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een beetje in de billen knijpen...
Dat schreef je toch?
Natuurlijk, maar juist op die plek is de tas gevonden. Wat is dan logisch? Ze is daar heen gelokt, of direct gegrepen, verdoofd, en haar tas is meteen weggegooid. Vervolgens is ze meegenomen. Dit lijkt mij een plausibel scenario.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O dat kon die achter elke auto/struik/gebouw...
Jij je zin: in borsten en billen geknepen worden is net zo erg als onder bedreiging van een vuurwapen ontmaagd worden in elk denkbaar gat.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een beetje in de billen knijpen...
Dat schreef je toch?
Volgens mij had een mod het zojuist over je bij nieuwsfeiten houden...quote:Op maandag 3 juni 2019 20:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar juist op die plek is de tas gevonden. Wat is dan logisch? Ze is daar heen gelokt, of direct gegrepen, verdoofd, en haar tas is meteen weggegooid. Vervolgens is ze meegenomen. Dit lijkt mij een plausibel scenario.
Bovendien ging het nog wel wat verder dan verkrachting.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:08 schreef sp3c het volgende:
is toch ook zo, beetje billenknijpen is minder ernstig dan 2 kinderen verkrachten
daarmee is niet gezegd dat je zomaar iedereen in de billen moet knijpen
Oh, is logisch redeneren niet meer toegestaan hier?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij had een mod het zojuist over je bij nieuwsfeiten houden...
Of bij een bekende ingestapt...kan ook nog.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar juist op die plek is de tas gevonden. Wat is dan logisch? Ze is daar heen gelokt, of direct gegrepen, verdoofd, en haar tas is meteen weggegooid. Vervolgens is ze meegenomen. Dit lijkt mij een plausibel scenario.
Nee, de essentie is dat een aanrander op een gegeven moment een stapje verder kan gaan. Omdat het hem niet meer triggert.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:08 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Jij je zin: in borsten en billen geknepen worden is net zo erg als onder bedreiging van een vuurwapen ontmaagd worden in elk denkbaar gat.
Dat kan ook, maar hoe komt die tas dan in die sloot?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:10 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Of bij een bekende ingestapt...kan ook nog.
Ja, een verkeerde bekende dan wss, anders was ze nu wel weer boven water.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:10 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Of bij een bekende ingestapt...kan ook nog.
Je bent een oude bekende en de regels zijn niet veranderd.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Oh, is logisch redeneren niet meer toegestaan hier?
Dat kan inderdaad, maar ik acht die kans erg klein. Met als de potloodventer van vroeger: ook die gingen eigenlijk bijna nooit tot actie over.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, de essentie is dat een aanrander op een gegeven moment een stapje verder kan gaan. Omdat het hem niet meer triggert.
Gelukkig dan maar.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bent een oude bekende en de regels zijn niet veranderd.
Dat bedoel ik ook..quote:Op maandag 3 juni 2019 20:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, een verkeerde bekende dan wss, anders was ze nu wel weer boven water.
Een oude bekende uit de kroegen...quote:Op maandag 3 juni 2019 20:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, een verkeerde bekende dan wss, anders was ze nu wel weer boven water.
wmb wel zolang de verdachtmakingen van iedereen op dr facebook maar een beetje achterwege blijvenquote:Op maandag 3 juni 2019 20:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Oh, is logisch redeneren niet meer toegestaan hier?
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:12 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar ik acht die kans erg klein. Met als de potloodventer van vroeger: ook die gingen eigenlijk bijna nooit tot actie over.
Euh erin gegooid?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar hoe komt die tas dan in die sloot?
Zijn geen verdacht makingen manquote:Op maandag 3 juni 2019 20:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
wmb wel zolang de verdachtmakingen van iedereen op dr facebook maar een beetje achterwege blijven
Ja, maar dat is toch wat onlogisch. Op de plek waar de tas is gevonden, kun je niet direct met een auto komen. Dan zou de ontvoerder speciaal naar die plek gereden moeten zijn, uitgestapt en dan 10 of 20 meter lopen om die tas daar in de sloot te gooien en vervolgens weer terug lopen naar zijn auto.quote:
Vaak wel ja.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zijn geen verdacht makingen man
zijn potentielle daders
les `1 in de misdaad is dat vrienden of familleden 90% van de daders zijn
is gewoon een keiharde feit
Als die tas vrij zwaar was kan je hem wel een eindje wegwerpen denk ik?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:25 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch wat onlogisch. Op de plek waar de tas is gevonden, kun je niet direct met een auto komen. Dan zou de ontvoerder speciaal naar die plek gereden moeten zijn, uitgestapt en dan 10 of 20 meter lopen om die tas daar in de sloot te gooien en vervolgens weer terug lopen naar zijn auto.
Natuurlijk, zoiets kan. Ook zelfs de volgende dag eventueel. Maar is het logisch? Nee.
nou en man, op fok! willen we het gewoon niet hebbenquote:Op maandag 3 juni 2019 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zijn geen verdacht makingen man
zijn potentielle daders
les `1 in de misdaad is dat vrienden of familleden 90% van de daders zijn
is gewoon een keiharde feit
Misschien wel 5 of 6 meter, maar geen 20 meter, denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:26 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Als die tas vrij zwaar was kan je hem wel een eindje wegwerpen denk ik?
Of hij was op een scooter/fiets?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Misschien wel 5 of 6 meter, maar geen 20 meter, denk ik.
Ik denk dat de dader gewoon een auto heeft gehad anders had het lichaam wel sporen achter gelaten bij het verplaatsenquote:Op maandag 3 juni 2019 20:29 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Of hij was op een scooter/fiets?
zijn er aanwijzingen dat ze iets in die richting doet?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bdsm
Een nog extremere variant is TPE (Total Power Exchange), waarbij de totale macht in handen van de Dominant is en hij of zij dus over ieder aspect van het leven van de onderdanige kan beslissen.
Dit is niet mijn voorkeur, maar hoe ver kan zoiets gaan? Kun je, bij wijze van "spel" , ook een ontvoering in scene zetten, voor de kick? Het lijkt mij van niet, maar ik ken die wereld niet.
🤮 Ik háát die wereld.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Een nog extremere variant is TPE (Total Power Exchange), waarbij de totale macht in handen van de Dominant is en hij of zij dus over ieder aspect van het leven van de onderdanige kan beslissen.
Dit is niet mijn voorkeur, maar hoe ver kan zoiets gaan? Kun je, bij wijze van "spel" , ook een ontvoering in scene zetten, voor de kick? Het lijkt mij van niet, maar ik ken die wereld niet.
in zo een spel is alles mogelijkquote:Op maandag 3 juni 2019 20:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dat klinkt logisch. Maar een andere mogelijkheid is dat hij haar in de struiken heeft verdoofd en toen simpelweg op de schouders heeft genomen naar een nabij gelegen schuilplek. Ik begreep dat ze klein en mager is, dus veel zal ze niet wegen.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat de dader gewoon een auto heeft gehad anders had het lichaam wel sporen achter gelaten bij het verplaatsen
Zij niet waarschijnlijk, maar de dader kan wel uit deze hoek komen.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn er aanwijzingen dat ze iets in die richting doet?
Nee alleen een vriendin die erover schrijftquote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef roos94 het volgende:
Denk dat we niet teveel over dat bsdm moeten speculeren. Ik denk niet dat dat het geval is.
Indirect. Haar vriendin noemt zichzelf een specialist op dit terrein.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Haar vriendin weet veel van die wereld en heeft daar ook veel contacten in voor het schrijven van haar boek. Kan dus heel goed dat ze ongewenst met zo iemand in contact is gekomen.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen sprake van bdsm als slechts 1 van de 2 het leuk vind, dan is het gewoon martelenquote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Zij niet waarschijnlijk, maar de dader kan wel uit deze hoek komen.
nee dusquote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Indirect. Haar vriendin noemt zichzelf een specialist op dit terrein.
Ze hebben ooit onderzoek gedaan naar mannen in de bdsm scène, weliswaar in de USA, maar het bleek dat best veel verkrachters en seriemoordenaars daarin een achtergrond hadden.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen sprake van bdsm als slechts 1 van de 2 het leuk vind, dan is het gewoon martelen
Klopt. En dan is er sprake van een doorgeslagen sm freak die natuurlijk ook bestaan. Die kunnen geen mensen vinden die aan hun fantasieen willen meewerken en in dat geval moet je iets anders bedenken.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen sprake van bdsm als slechts 1 van de 2 het leuk vind, dan is het gewoon martelen
Nee.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
lijkt me sterkquote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch. Maar een andere mogelijkheid is dat hij haar in de struiken heeft verdoofd en toen simpelweg op de schouders heeft genomen naar een nabij gelegen schuilplek. Ik begreep dat ze klein en mager is, dus veel zal ze niet wegen.
Exactly.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. En dat is er sprake van een doorgeslagen sm freak die natuurlijk ook bestaan. Die kunnen geen mensen vinden die aan hun fantasieen willen meewerken en in dat geval moet je iets anders bedenken.
Nee totaal nietquote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dus
kunnen we het er dan alstublieft bij laten verder?
Nou, nou, boekje. De vrouw die Anja "haar vriendinnetje" noemt is minstens 20 jaar ouder en haar hele leven al bezig met zaken als prostitutie, vrouwenhandel en BDSM. Let op: zij is daar op een goede manier mee bezig, maar geeft zelf ook aan veel contacten te hebben in de wereld die zich daarmee bezig houdt.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:35 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Anja heeft een vriendin die er een boekje over gaat schrijven meer is het niet .
Die sm wereld linken met Anja is ronduit smerig en die
SjoukjeHooynaayer blijft die kolder maar posten en herhalen.
Het is een vriendin van haar. Die overigens niet eens bij Anja in de buurt woont. Ik heb ook een vriendin die zich qua jongens in een nogal rare wereld begeeft. Nou daar zal je mij nog niet dood vinden maar als zij dat leuk vindt prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |