Familie had in een nieuwsbericht ook al aangegeven dat ze denken dat ze met iemand mee of weg gereden is. Maar in die post van net wordt er al gesproken over bleek. Mss weten ze daar dingen die wij nog niet weten; hoewel ontvoering wel het meest waarschijnlijke is, nu ze niet meer zo 1,2 3 in de omgeving te vinden is.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Politie heeft niets gezegd over meerijden met iemand.
Enkel dat ze in haar eentje lopend op beelden is gezien. Dus denk niet dat het legit is.
Dit en weer die Wilger48...quote:Op maandag 3 juni 2019 19:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Familie had in een nieuwsbericht ook al aangegeven dat ze denken dat ze met iemand mee of weg gereden is. Maar in die post van net wordt er al gesproken over bleek. Mss weten ze daar dingen die wij nog niet weten; hoewel ontvoering wel het meest waarschijnlijke is, nu ze niet meer zo 1,2 3 in de omgeving te vinden is.
Wat zijn de plannen hier?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:42 schreef roos94 het volgende:
Wat zijn de plannen van de politie van morgen. Opnieuw een zoektocht of niet?
Ja, want ze vervolgen de zoektocht werd er vermeld.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:42 schreef roos94 het volgende:
Wat zijn de plannen van de politie van morgen. Opnieuw een zoektocht of niet?
Het zoeken ter plaatse is natuurlijk noodzakelijk, vooral om uit te sluiten dat ze ergens in een sloot ligt. Maar iedereen begrijpt wel dat ze hoogstwaarschijnlijk is ontvoerd. Ik neem aan dat de recherche achter de schermen bezig is met de echte zoektocht door het uitpluizen van haar contacten en die van die vriendin.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, want ze vervolgen de zoektocht werd er vermeld.
Probleem is dat vanuit de politie/feitelijke nieuwsbronnen heel weinig naar buiten komt. Zelfs de politie heeft niks bevestigd over het neef verhaal bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:48 schreef sp3c het volgende:
ff terug naar de zaak zelf en dan met name de nieuwsfeiten
niet wat er op facebook hep gestaan bij iedereen
Dat vind ik inderdaad ook vreemd, maar misschien hebben ze het zelf nog niet precies op een rij?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Probleem is dat vanuit de politie/feitelijke nieuwsbronnen heel weinig naar buiten komt. Zelfs de politie heeft niks bevestigd over het neef verhaal bijvoorbeeld.
Ik weet het niet maar ze is nu al bijna een week vermist. Gaat wel langzaam dan. Bij een vermissing is juist die eerste periode zo belangrijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook vreemd, maar misschien hebben ze het zelf nog niet precies op een rij?
Ik wel, zij ook. Dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook vreemd, maar misschien hebben ze het zelf nog niet precies op een rij?
Ja, dat verbaast mij ook. Komt er ook een item bij opsporing verzocht trouwens? Lijkt me dat elke tip meegenomen is in dit stadium.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ze is nu al bijna een week vermist. Gaat wel langzaam dan. Bij een vermissing is juist die eerste periode zo belangrijk.
Als ik kijk nou jouw eerdere post over jou track en doorlink dan kom ik de naam wilger ook tegenquote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Wie??quote:Op maandag 3 juni 2019 19:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als ik kijk nou jouw eerdere post over jou track en doorlink dan kom ik de naam wilger ook tegen
Ik denk dat het wel bij opsporung verzocht komt,, maar denk niet dat die veel nieuwe informatie hebben ;/quote:Op maandag 3 juni 2019 19:52 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij ook. Komt er ook een item bij opsporing verzocht trouwens? Lijkt me dat elke tip meegenomen is in dit stadium.
Ja, of misschien komt er binnenkort in opsporing verzocht weer een foto van een mogelijke getuige die ze zoeken en die met een damestas loopt.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ze vragen wel camerabeelden...ik denk dat elke tip, hoe klein ook, is meegenomen. En met een programma als opsporing verzocht bereik je ontzettend veel kijkers.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Nogmaals de politie heeft geen hulp nodig. Daarom geen nieuws
Een weggeshopte damestas hè.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, of misschien komt er binnenkort in opsporing verzocht weer een foto van een mogelijke getuige die ze zoeken en die met een damestas loopt.
Herkent u deze persoon? Wilt u dan contact opnemen met de politie svp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |