Turgis idem. Timothy hoef ik sowieso niet, maar van Anthony en Baptiest zou een verklaring best handig zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dupont had ook een DNF. Maar de werken van het internet leveren me niks op.
Die is gewoon niet zo in vorm helaas.quote:
Ruvu heeft Wilco Kelderman in zijn Suisse-team dus die neem ik niet meer serieus.quote:
Oh shit dan krijg ik daar Nurmela voor in de plaats.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Laporte stond eerst op de startlijst?
Ik had Baptiste er toch nog tussen moeten drukken.
"Nee, dit kan niet" of "Nee, dit is niet leuk"?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf, bijna iedereen heeft Toon.
De ster van de veldrijders is rijzende.
Baptiest was lichtjes ziek. Die leidt in de Nuyens Cup, dus die wordt hier uitgespeeld neem ik aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Turgis idem. Timothy hoef ik sowieso niet, maar van Anthony en Baptiest zou een verklaring best handig zijn.
Ik vergeet die Nuyens Cup altijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Baptiest was lichtjes ziek. Die leidt in de Nuyens Cup, dus die wordt hier uitgespeeld neem ik aan.
Jij kende de nieuwe koning van Mt. Fuji nog niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet alles, @:Mani89 zijn tip was goud.
Zeker wel, maar dankzij Mani behoor ik tot het selecte gezelschap van 18 150-ers.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kende de nieuwe koning van Mt. Fuji nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |