Waarom ben je niet meer in mijn leven. Waarom heb je mij verlaten? Waarom bel je me niet meer op? Waarom negeer je mijn sms'jes? Waarom mag ik bij geen enkele loempiakraam meer bestellen?quote:
Drukquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:50 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waarom ben je niet meer in mijn leven. Waarom heb je mij verlaten? Waarom bel je me niet meer op? Waarom negeer je mijn sms'jes? Waarom mag ik bij geen enkele loempiakraam meer bestellen?
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
houd jij je ook al bezig met treinhoeren?
Had eigenlijk gehoopt dat kwaliteitsposter Rozevla ook aanwezig was geweest.quote:
Ja ga maar weer wegquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat kwaliteitsposter Rozevla ook aanwezig was geweest.
KLB / Oke doen we “ gezellie “
Maar helaas.
Ik blijf nog even een paar uurtjes.quote:
egoïstquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik blijf nog even een paar uurtjes.
Daar zit ie hoor in de loopgraven van de vietcongquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op hoor haha @:Zosk
1 april, kikker in je bilquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op hoor haha @:Zosk
Ben je daarom singlequote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
Dikke vlieg in huis, die leeft echt niet lang meer succesvol roofdier dat ik er bent.
Oh zeker nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof het iets negatiefs is
Moet je juist van genieten, straks zit je weer op de bank met oranje vingers van de paprikachips en het vingeren te kwebbelen over paarden en pony's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |