Ben nog nooit bij het pannenkoekenhuis geweest, maar ja.. heb ook geen kleine kinderen. Het was daar op het laatst ook nooit echt druk?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat pannenkoekenhuis was ook echt slecht hoor. Er is er nog 1 weg, naar Noordwijk vertrokken maar ik kom even niet op de naam. Hele bekende tent was dat ook.
Nee zat nooit meer echt vol de laatste jaren.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij het pannenkoekenhuis geweest, maar ja.. heb ook geen kleine kinderen. Het was daar op het laatst ook nooit echt druk?
Was het niet La Galleria ?
Oke, ik wil graag reserveren voor 8 personen.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik wil graag reserveren voor 8 personen.
Er zitten 6 cavia's bij.
Ze hebben trouwens wel lekker de prijzen omhoog gegooid bij Kijkduin.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee zat nooit meer echt vol de laatste jaren.
Nope.
Haha ja klopt. Zelfs afgelopen zaterdag en zondag zat het er niet volquote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens wel lekker de prijzen omhoog gegooid bij Kijkduin.
Logisch, maar ja.. dan is het nog stiller.
Prima, onder welk naam?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik wil graag reserveren voor 8 personen.
Er zitten 6 cavia's bij.
Triest hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Zelfs afgelopen zaterdag en zondag zat het er niet vol
Ja wat dat betreft heeft Scheveningen wel een streepje voor ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Triest hoor
Maar ik was er twee weken geleden en om 22.00 uur was alles al potdicht, qua strandtenten.
Ja hallo.
4ebequote:
Ja, behalve dat het parkeren om te janken is.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft heeft Scheveningen wel een streepje voor ja.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Bedankt en tot ziens. Xoxo
Absoluutquote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het parkeren om te janken is.
HAAGSGOD!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee zat nooit meer echt vol de laatste jaren.
Nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |