abonnement Unibet Coolblue
pi_187256036
Bobby *O*
DE *O*

:% :%
pi_187256332
Hoeveel water kan een protectie celstofmatje ut het kraampakket opvangen? :') Ik lig in een net verschoond bed op zo'n matje, en lek dwars door het kraamverband heen. Niet echt handig zo :D
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 14:57:35 #53
382129 crew  Donna
pi_187256360
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:55 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoeveel water kan een protectie celstofmatje ut het kraampakket opvangen? :') Ik lig in een net verschoond bed op zo'n matje, en lek dwars door het kraamverband heen. Niet echt handig zo :D
Gebruik een luier ipv kraamverband, zo 1 van je baby! Beste tip die ik heb gehad, haha.

Ennuh, veel succes! O+
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:08:30 #54
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_187256546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:55 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoeveel water kan een protectie celstofmatje ut het kraampakket opvangen? :') Ik lig in een net verschoond bed op zo'n matje, en lek dwars door het kraamverband heen. Niet echt handig zo :D
Ik gebruikte kraamverband, en zo'n matje tot het doorweekt was (denk dat ik er 2 heb moeten weggooien omdat ze doorweekt waren) en verder had ik er nog een paar verspreid over de bank, stoel, bed, zodat ik overal kon gaan zitten.
Maar vooral kraamverband gebruikt. En na de bevalling incontinentieluiers (ideale dingen, ben niet een keer doorgelekt), dus toen had ik dat kraamverband toch niet nodig.
Ik zou wel een beetje rustig aan doen met die matjes, dat vruchtwater is niet zo'n probleem maar de bloedvlekken krijg ik niet meer uit de bank :') use them wisely :D
Oh en handdoeken bedenk ik me nu, die heb ik ook veel gebruikt met dat vruchtwater.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 juni 2019 @ 15:08:59 #55
148247 taxibabe
pi_187256553
Oh 2 tegelijk!! hup DE en bobby! :* :%
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:09:09 #56
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_187256556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:57 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Gebruik een luier ipv kraamverband, zo 1 van je baby! Beste tip die ik heb gehad, haha.

Ennuh, veel succes! O+
Dit had ik echt eerder moeten weten _O-
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:11:55 #57
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187256604
*waterdichte hoezen halen.
#gloednieuwbed
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_187256635
Ohh synchroonbevallen! Succes allebei! *O*
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 15:22:57 #59
382129 crew  Donna
pi_187256794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:09 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit had ik echt eerder moeten weten _O-
Haha sorry, ik zal de tip vaker verspreiden. Ik had een matrasbeschermer op de bank (voor een eenpersoonsbed ,al een paar weken voor de uitgerekende datum) met een kleed eroverheen zodat het nog ietwat op een bank leek. Toen m'n vliezen gebroken waren nog een matje op dat kleed gelegd zodat ik veilig kon zitten.
De vloer is wel zeiknat geweest (daarna kreeg ik de luier tip) en alle trainingsbroeken en joggingbroeken in huis hebben ook vruchtwater meegemaakt, maar de bank was droog.
En nieuw ook. Dus ik kneep 'm wel. Vandaar ook al wekenlange bescherming haha.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:26:16 #60
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187256849
Mijn trollkoter heeft de ingang bij indaling vroegtijdig afgesloten met een stuk vruchtwater tussen hoofd en uitgang. Fijn, eerst dus even een waterballon wegwerken. Scheelt wel duwen voor het koppie O+

Maar het gaat hier nog steeds lekker.

En die matjes koop je bij een willekeurige apotheek, drogist. Kost amper wat joh
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 juni 2019 @ 15:47:30 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_187257141
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:08 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik gebruikte kraamverband, en zo'n matje tot het doorweekt was (denk dat ik er 2 heb moeten weggooien omdat ze doorweekt waren) en verder had ik er nog een paar verspreid over de bank, stoel, bed, zodat ik overal kon gaan zitten.
Maar vooral kraamverband gebruikt. En na de bevalling incontinentieluiers (ideale dingen, ben niet een keer doorgelekt), dus toen had ik dat kraamverband toch niet nodig.
Ik zou wel een beetje rustig aan doen met die matjes, dat vruchtwater is niet zo'n probleem maar de bloedvlekken krijg ik niet meer uit de bank :') use them wisely :D
Oh en handdoeken bedenk ik me nu, die heb ik ook veel gebruikt met dat vruchtwater.
Zijn die matjes niet dezelfde die ze ook gebruiken voor dieren (als in pup die bezig is met zindelijk worden)? in dat geval heb je er bij de cranenbroek 25 voor een euro of 6...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:08:33 #62
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_187258315
Oh zijn die dingen zo goedkoop? :') ik kreeg een kraampakket van m'n verzekeraar en het was niet in me opgekomen om van wat dingen extra in huis te halen.
Gaat ook op het lijstje voor de volgende keer :')

Donna, de bank heeft hier geen vruchtwater gezien maar tijdens het persen vroeg de vk 'of de bank wasbare hoezen had'. Toen wist ik wel genoeg :X (plan was om in een bad of baarkruk of evt bed te bevallen dus de bank was nogal gehaast behangen met matjes en andere meuk uit het kraampakket).
pi_187258373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:57 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Gebruik een luier ipv kraamverband, zo 1 van je baby! Beste tip die ik heb gehad, haha.

Ennuh, veel succes! O+
Dit :Y
Ik ben met een luier in m'n ondergoed nog mijn oudste naar de crèche gaan brengen :P

Succes Bobby en D-E!
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 17:23:28 #64
382129 crew  Donna
pi_187258566
Ja
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

Zijn die matjes niet dezelfde die ze ook gebruiken voor dieren (als in pup die bezig is met zindelijk worden)? in dat geval heb je er bij de cranenbroek 25 voor een euro of 6...
Ja en Action heeft ze ook!
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:46:15 #65
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187258957
Mnoh DE en Bobby O+ O+
Go go goooooooo!!

O+ O+
Glitters glitters ik ben zo blij dat ik overal glitters strooi voor jullie mooie baby’s .
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:47:18 #66
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_187258973
Ik had de matrasbeschermer van ikea op bed liggen. Ideaal! ¤13,- en bij beide kinderen m'n matras beschermd tegen een sloot vruchtwater en doorlekellende. En omdat het niet kraakt, kon 'ie er al op met 37 weken zonder dat het ten koste ging van m'n nachtrust ^O^

Succes Bobby en DE! *O*
pi_187259486
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik had de matrasbeschermer van ikea op bed liggen. Ideaal! ¤13,- en bij beide kinderen m'n matras beschermd tegen een sloot vruchtwater en doorlekellende. En omdat het niet kraakt, kon 'ie er al op met 37 weken zonder dat het ten koste ging van m'n nachtrust ^O^

Succes Bobby en DE! *O*
Ja, ik had die er gelukkig ook op. Dat slaapt prima, kraakt niet en is niet zweterig. Aanrader dus!

Luier in mijn onderbroek werkt goed, dank voor de tip. De man heeft net nog even luiers gehaald want we wachtten nog op het wasbare luiers-pakket :D

Ik heb nu af en toe een wee. Ongeveer 7 minuten zit er tussen en ze duren een halve minuut. Hangen en wiebelen blijkt dan het fijnst. Vanavond komt mijn verloskundige nog even langs.

Bijzonder zeg, dit O+
  dinsdag 4 juni 2019 @ 18:29:27 #68
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187259598
Lekker Bobby.

Hier heb ik de 2e kotsneiging gehad tijdens een wee en verloor ik net slakjes. Gaat niet lang meer duren hier denk ik zodra mijn vliezen eens breken :') . Dienstoverdracht bij verloskundige en mijn favoriete heeft zo dienst. *O*

Ow en voor zij die op hun gevoel af willen gaan,
https://dekritischeverlos(...)/vaginaal-onderzoek/

[ Bericht 21% gewijzigd door douche-eendje op 04-06-2019 18:36:24 ]
  dinsdag 4 juni 2019 @ 19:29:11 #69
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_187260702
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:29 schreef douche-eendje het volgende:
Lekker Bobby.

Hier heb ik de 2e kotsneiging gehad tijdens een wee en verloor ik net slakjes. Gaat niet lang meer duren hier denk ik zodra mijn vliezen eens breken :') . Dienstoverdracht bij verloskundige en mijn favoriete heeft zo dienst. *O*

Ow en voor zij die op hun gevoel af willen gaan,
https://dekritischeverlos(...)/vaginaal-onderzoek/
Bijna *O*

Hier ook een tijdje geleden de keuze gemaakt om niet te laten toucheren bij de bevalling.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 4 juni 2019 @ 19:38:17 #70
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_187260911
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:29 schreef douche-eendje het volgende:
Lekker Bobby.

Hier heb ik de 2e kotsneiging gehad tijdens een wee en verloor ik net slakjes. Gaat niet lang meer duren hier denk ik zodra mijn vliezen eens breken :') . Dienstoverdracht bij verloskundige en mijn favoriete heeft zo dienst. *O*

Ow en voor zij die op hun gevoel af willen gaan,
https://dekritischeverlos(...)/vaginaal-onderzoek/
Dit artikel gaf mij veel rust, ik zag hier wel erg tegen op (op tv zie je ze continu voelen en centimeters noemen) dus het idee dat het niet hoeft en niet per se iets toevoegt gaf mij echt wat rust.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso heb ik wel veel gehad aan die site en aan de tips hier, dat je zelf ook nog wat te zeggen hebt en je ook gewoon kunt afwijken van wat als normaal wordt beschouwd.
pi_187262191
Bobby wat fijn dat de weeën zijn gestart. Duurde bij mij helaas 48 uur. Zo spannend!

D-E gaan we weer. Super leuk! Dadelijk je baby zien!

Succes meiden! Jullie kunnen het. Fijne relaxte ontmoetingen gewenst. O+
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 21:06:56 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187262943
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:29 schreef douche-eendje het volgende:
Lekker Bobby.

Hier heb ik de 2e kotsneiging gehad tijdens een wee en verloor ik net slakjes. Gaat niet lang meer duren hier denk ik zodra mijn vliezen eens breken :') . Dienstoverdracht bij verloskundige en mijn favoriete heeft zo dienst. *O*

Ow en voor zij die op hun gevoel af willen gaan,
https://dekritischeverlos(...)/vaginaal-onderzoek/
Lekker open minded ook, als je wel wil weten hoeveel cm ontsluiting je hebt ben je verkeerd bezig. :') Daar krijg ik nou de kriebels van. Geef vooral aan dat het weten van de cm's geen werkelijke functie of doel heeft, maar laat dat 'verkeerd' nou gewoon weg. Mag eenieder het gewoon op zijn of haar eigen gevoel doen, of dat gevoel nou bij cm's ligt of bij een oergevoel. :{w

/rant
/teruginbevallinglurkmodus

Let's see some babies ladies!
***
pi_187263722
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lekker open minded ook, als je wel wil weten hoeveel cm ontsluiting je hebt ben je verkeerd bezig. :') Daar krijg ik nou de kriebels van. Geef vooral aan dat het weten van de cm's geen werkelijke functie of doel heeft, maar laat dat 'verkeerd' nou gewoon weg. Mag eenieder het gewoon op zijn of haar eigen gevoel doen, of dat gevoel nou bij cm's ligt of bij een oergevoel. :{w

/rant
/teruginbevallinglurkmodus

Let's see some babies ladies!
^O^ Amen.

Zet ‘m op, Bobby en Eend *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 4 juni 2019 @ 22:09:53 #74
269689 crew  Viv
pi_187264663
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker open minded ook, als je wel wil weten hoeveel cm ontsluiting je hebt ben je verkeerd bezig. :') Daar krijg ik nou de kriebels van.
Nou, dit! Toen ik het tijdens mijn bevalling op een gegeven moment niet meer zo tof vond vanwege veel weeën kort op elkaar, zei ik dat ik niet wist of ik dit nog urenlang ging volhouden. Ik had immers een paar uur eerder 1 cm, dus ik dacht toen op 2-3 cm te zitten met dus nog zo'n 7 uur te gaan voor volledige ontsluiting.

Bleek ik al op 7 cm te zitten! :o :D Nou, toen kon ik het dus weer helemaal prima hebben allemaal. Weten waar je staat kan een domper betekenen, maar ook een enorme boost opleveren. Hier pakte het dus juist heel goed uit, echt geen enkele spijt van. :Y)
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:42:07 #75
221912 minilot
Nancy boy
pi_187265426
Uit het artikel:
Geen enkele vrouw vind het prettig als een vreemde zomaar met haar vingers je baarmoederhals komt onderzoeken.

Grmbl. Foutieve aanname!
En het is 'vindt'..
Ik vond geen enkel vaginaal onderzoek onplezierig en bij een tamelijk toffe gynaecologe die ik drie minuten ervoor pas ontmoet had (de dag voordat O. geboren werd en toen ik al stevige weeën had) dacht ik zelfs: yay, kom maar op met die vingers :9 :+

Ik ben zeer voor het opkomen voor je eigen lichamelijke grenzen, rondom zwangerschap, bevalling en daarbuiten, ook vind ik zomaar ongevraagde medische handelingen tijdens bevallen een kwalijke zaak, maar de toon van dit artikel staat me ook niet bepaald aan..

En nou lurk ik weer verder in de hoop op verrukkelijk nieuws van DE en mijn CUL-chickie Bobby! O+
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')