Dat betwijfel ik. Je zult het vast zo leren op studie, maar in de praktijk hoorde ik dingen als:quote:Op zondag 9 juni 2019 20:31 schreef klavertje-4 het volgende:
Klein inzcht van een verloskundige die bijna klaar is met de opleiding: Hoe ver de toco (baarmoederspanning) op een ctg uitslaat zegt niets! Het zegt puur dat er een wee is. Hoe strakker je de toco zet, hoe hoger hij zal uitslaan. Probeer het maar eens als je erop duwt. Het wil echt niet zeggen dat een wee van 80 beter is dan van 26. Het gaat erom dát hij de weeen registreert, zodat als de hartslag van de baby verandert er gekeken kan worden of dit samenhangt met een wee of niet. De kwaliteit van je weeen wordt er niet aan afgemeten.
Ik vond het in de zwangerschap heerlijk, lekker cliché babykleertjes breien boven mijn bolle buik. Heb toen twee vestjes (vertebrae), een mutsje en twee dekentjes gebreid. Nu met baby kom ik er niet meer aan toe, want zelden 2 handen vrij.quote:Op maandag 10 juni 2019 08:03 schreef Stippelrientje het volgende:
Zijn er meer die graag zelf spul maken voor hun kindjes? En zo ja, wat?
Bloeddruk na de bevalling was direct normaal. Meneer kon niet indalen want hij had met zijn hoofd een kurk gemaakt tussen zichzelf, mijn baarmoeder en gigantisch veel vruchtwaterquote:Op maandag 10 juni 2019 09:37 schreef B.ertha het volgende:
Gefeliciteerd met jullie zoon![]()
gaat het nu meteen ook beter met jou? Fijn dat jullie al zo vlot naar huis mogen en dat hij het al zo goed doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |