Wiskunde A en B was iig van voor dat hele studiehuis en profielen gebeuren. Dat heb ik namelijk niet meer meegemaakt en ik heb wel examen wiskunde A gedaan #opaverteltquote:Op maandag 3 juni 2019 13:29 schreef Lokasenna het volgende: [..] Volgens mij is het van voor wiskunde A en B, toen de bovenbouw nog het Studiehuis heette en je ook in halve vakken examen kon doen, zoals alleen scheikunde 1 in een N&G profiel of moeilijkere scheikunde 12 in een N&T profiel.
Ah, het heet nu ook weer gewoon wiskunde A en B.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wiskunde A en B was iig van voor dat hele studiehuis en profielen gebeuren. Dat heb ik namelijk niet meer meegemaakt en ik heb wel examen wiskunde A gedaan #opavertelt
Owquote:Op maandag 3 juni 2019 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee nog, beethje afhankelijk van salaris.
In de summer of nineteen ninety nine.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:45 schreef DrMarten het volgende:
Tering, gewoon alweer 20 jaar geleden dat eindexamen
Oud-collega woont net over de grens in Duitsland. Luxemburgs salaris en belastingtarief, maar een stuk minder duur.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow.
Ja, Luxemburg is erg duur. Een Luxemburgs salaris in NL is dan wel weer erg leuk.
Een Luxemburgs salaris net over de grens in Wallonie of Frankrijk is nog leukerquote:Op maandag 3 juni 2019 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow.
Ja, Luxemburg is erg duur. Een Luxemburgs salaris in NL is dan wel weer erg leuk.
En al eenbkeer eerder in 97quote:
O jee.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En al eenbkeer eerder in 97
Zomer van 99 heb ik verder alleen maar nare herinneringen aan
Dat is ook nog een optiequote:Op maandag 3 juni 2019 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oud-collega woont net over de grens in Duitsland. Luxemburgs salaris en belastingtarief, maar een stuk minder duur.
Of dat jaquote:Op maandag 3 juni 2019 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een Luxemburgs salaris net over de grens in Wallonie of Frankrijk is nog leuker
Sowieso Walloniërsquote:Op maandag 3 juni 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
Zou sowieso voor Duitsland kiezen dan. Gekken Belgen.
Daar kun je je in België sowieso wel van verzekeren. Wallonië is wel een tikkeltje erger. En de inwoners zijn helemaal vreselijk. Vind ikquote:Op maandag 3 juni 2019 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval zeker dat dingen slecht geregeld zijn
fixedquote:Op maandag 3 juni 2019 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nijmegen is toch al bijna hetzelfde als Duitsland.
Blijf het altijd apart vinden in de wereld waar je terecht komt zodra je bij Maastricht de grens overgaat.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kun je je in België sowieso wel van verzekeren. Wallonië is wel een tikkeltje erger. En de inwoners zijn helemaal vreselijk. Vind ik. Raar slag volk.
Ja, fair enough. Maar geen DM hier.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nijmegen is toch al bijna hetzelfde als Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |