Ja die ook.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Vergeet die burgemeester uit Gdansk niet... En dan zijn er nog lui die beweren dat extreem links gevaarlijker is
Toch best veel in het nieuws geweest?quote:Op zondag 16 juni 2019 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind alles toch wel stil. Qua media. Ook in NL.
Dat de volgende, een Duitse politicus nu, vermoord is door extreem rechts (zoals het er nu naar uit ziet, bedoel het moet eerst nog bewezen worden allemaal).quote:Op zondag 16 juni 2019 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch best veel in het nieuws geweest?
Had je eens moeten zien als er een rechtse politicus vermoord werd door een linksaard of nog beter, een islamitische asielzoekerquote:Op zondag 16 juni 2019 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat de volgende, een Duitse politicus nu, vermoord is door extreem rechts (zoals het er nu naar uit ziet, bedoel het moet eerst nog bewezen worden allemaal).
Nee. Ik vind dat daar niet veel aandacht voor is. Dit topic loopt geen storm.
Henriette Reker en Andreas Hollstein. Beiden Duitse politici. Beiden neergestoken met een mes. Beide keren een extreem rechtse dader. Beide keren weinig tot geen aandacht hier.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Had je eens moeten zien als er een rechtse politicus vermoord werd door een linksaard of nog beter, een islamitische asielzoeker
Helaas heb je gelijk...quote:Op zondag 16 juni 2019 20:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Henriette Reker en Andreas Hollstein. Beiden Duitse politici. Beiden neergestoken met een mes. Beide keren een extreem rechtse dader. Beide keren weinig tot geen aandacht hier.
Wie weet nog wie Adamowicz was? Ook vermoord.
Je moet wel echt een betonnen damwand voor je harses hebben als je niet inziet dat extreem-links door de geschiedenis heen veruit het gevaarlijkst is geweest. Pol Pot, Stalin, Mao Zedong en Hitler, stuk voor stuk extreem-linkse massamoordenaars met miljoenen fanatieke volgelingen en tientallen miljoenen moorden op hun naam.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Vergeet die burgemeester uit Gdansk niet... En dan zijn er nog lui die beweren dat extreem links gevaarlijker is
We hebben het hier over Europa. (En eigenlijk ook over de recente moorden. )quote:Op zondag 16 juni 2019 21:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je moet wel echt een betonnen damwand voor je harses hebben als je niet inziet dat extreem-links door de geschiedenis heen veruit het gevaarlijkst is geweest. Pol Pot, Stalin, Mao Zedong en Hitler, stuk voor stuk extreem-links massamoordenaars met miljoenen fanatieke volgelingen en tientallen miljoenen moorden op hun naam.
De recente moordpartijen zijn vrijwel allemaal islamitisch, en dus extreem-links, van aard. Extreem-rechtse moordpartijen vallen juist op door hun relatieve zeldzaamheid.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:27 schreef capricia het volgende:
[..]
We hebben het hier over Europa. (En eigenlijk ook over de recente moorden. )
Want Nieuw Zeeland werd ook niet genoemd.
Whataboutisme.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
De recente moordpartijen zijn vrijwel allemaal islamitisch, en dus extreem-links, van aard. Extreem-rechtse moordpartijen vallen juist op door hun relatieve zeldzaamheid.
Een moord op één enkele politicus, een volkshater die er een sport van maakte om de Duitse maatschappij te ontwrichten met z'n rare ideeën. Het zou niet mogen gebeuren, maar ik lig er persoonlijk niet wakker van.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Whataboutisme.
Spreek je eens uit over deze moorden van extreem rechts.
De jongen in belgie die met zijn benen vastgebonden en zijn armen achter zijn rug gebonden van een viaduct was gegaan was ook zelfmoord volgens de lokale politie.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze hebben ook gezegd dat de man die zichzelf 2 keer in zijn rug had geschoten zelfmoord had gepleegd.
Of de man die in een tas werd gevonden met een hangslot door de rits. Zelfmoord.
Als het politiek genoeg uitkomt, is het zelfmoord.
Deze komt me niet bekend voor.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
De jongen in belgie die met zijn benen vastgebonden en zijn armen achter zijn rug gebonden van een viaduct was gegaan was ook zelfmoord volgens de lokale politie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-timmer-18~aa997fca/quote:Op zondag 16 juni 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze komt me niet bekend voor.
Heb je een link hier van?
Oh, een volkshater, ja, die mogen van jou wel dood, da's niet erg.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een moord op één enkele politicus, een volkshater die er een sport van maakte om de Duitse maatschappij te ontwrichten met z'n rare ideeën. Het zou niet mogen gebeuren, maar ik lig er persoonlijk niet wakker van.
Ach, ik vind het niet zo erg. Er gaan elke dag heel veel mensen dood. En als ik zou moeten kiezen tussen de verkrachting en moord van een meisje door een zogenaamde "vluchteling", of zo'n moord op een volgevreten, volkshatende politicus, doe mij dan die laatste maar.quote:Op zondag 16 juni 2019 22:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, een volkshater, ja, die mogen van jou wel dood, da's niet erg.
Nee, ik veroordeel alle moorden en terrorisme, jij niet. Daar zit het verschil tussen ons.quote:Op zondag 16 juni 2019 22:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg. Er gaan elke dag heel veel mensen dood. En als ik zou moeten kiezen tussen de verkrachting en moord van een meisje door een zogenaamde "vluchteling", of zo'n moord op een volgevreten, volkshatende politicus, doe mij dan die laatste maar.
Maar ik zou me kunnen voorstellen dat die keuze voor jou anders uitpakt.
Alsof je moet kiezenquote:Op zondag 16 juni 2019 22:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En als ik zou moeten kiezen tussen de verkrachting en moord van een meisje door een zogenaamde "vluchteling", of zo'n moord op een volgevreten, volkshatende politicus, doe mij dan die laatste maar.
Hitler extreem links? Die fabel is zo vaak ontkracht, en de oorsprong vind zich in een colum uit van een Amerikaanse columnist, kan de naam moet meer herinneren en is op internet onder rechts zijn eigen leven gaan leiden. Maar goed Laten we gewoon heel stellig zijn allen die je noemt waren natiolistisch en hadden een eigen volk eerst/ eigen soort (kan ook idiologie zijn) ideologie en gek genoeg is er dan geen verschil tussen extremen (behalve het gene waar je zelf toe aangetrokken voelt (extreem rechts)). Want het natiolsime zorgt voor die gestoordheid en want zelfs Volkert was een soort mijn soort eerst figuur.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je moet wel echt een betonnen damwand voor je harses hebben als je niet inziet dat extreem-links door de geschiedenis heen veruit het gevaarlijkst is geweest. Pol Pot, Stalin, Mao Zedong en Hitler, stuk voor stuk extreem-links massamoordenaars met miljoenen fanatieke volgelingen en tientallen miljoenen moorden op hun naam.
Een milkshake gegooid naar Farage, een ei kapot geslagen op een extreem rechtse politicus: "EEN DIRECTE AANVAL OP DEMOCRATIE!!!"quote:Op maandag 17 juni 2019 01:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel interessant om te zien dat als iemand paf roept tegen een rechtse politicus dat een land te klein is. Krijg je allemaal gehuil over demonisering en dergelijke. Dan wordt er weer eens een linkse politicus omgelegd en wordt er vrolijk gebagataliseerd hoor je niemand over demonisering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |