Ik stond op de banken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vergeet dit deel niet:
"Wij zijn naar het front geroepen. Omdat het moet, omdat ons land ons nodig heeft."
Ja, sommige mensen vallen voor stoere militaire praat.quote:
Dat mensen direct aan marcherende mannen in uniform denken zegt vooral veel over de hysterie van die mensen. Hoe lang komt het fascisme er ook alweer aan?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen vallen voor stoere militaire praat.
Het front is een militaire term. Dat kun je moeilijk ontkennen. Jij sleept het fascisme er bij, dat zal ik nooit doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:56 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat mensen direct aan marcherende mannen in uniform denken zegt vooral veel over de hysterie van die mensen. Hoe lang komt het fascisme er ook alweer aan?
Dat is waar, ik associeerde jouw reactie ten onrechte met een eerdere van speknek.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het front is een militaire term. Dat kun je moeilijk ontkennen. Jij sleept het fascisme er bij, dat zal ik nooit doen.
Dat mensen direct bij mannen in uniform denken bij de uitspraak "we worden naar het front geroepen" tekent hysterie?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:56 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat mensen direct aan marcherende mannen in uniform denken zegt vooral veel over de hysterie van die mensen. Hoe lang komt het fascisme er ook alweer aan?
Toen Pim Fortuyn dood was geschoten was er Groene Terreur?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:40 schreef speknek het volgende:
En wanneer komt het fascisme nou? Dit de derde Europese politicus in minder dan drie jaar tijd die door extreem rechts als landverrader is uitgemaakt en vervolgens vermoord.
Dus ik zou zeggen: hoe bedoel je wanneer komt het?!
De neo-nazi's zijn hier, en praten over een boreaal Europa.
Ohja dus na de moord op Van Gogh was het terecht om te vragen "we hebben het al zo lang over Islamistische terroristen, wanneer komen ze nou?"quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:50 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Toen Pim Fortuyn dood was geschoten was er Groene Terreur?
Toen Theo Vergogh om het leven werd gebracht was de islamisering compleet?
Je verward incidenten met tendensen.
Toevoeging, voordat iemand komt met het geneuzel dat het al zo lang geleden is: 2017 Congressional baseball shooting
HOPPA, na het gelul over Christchurch linken we Baudet ook nog ff aan deze zaak.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
en daarbij zeggen dat we naar "het front" geroepen worden.
Kijk eens aan, jij weet dus al wie de dader was. Bel je ff met de Duitse politie, die hebben namelijk nog geen idee wie het was of wat het motief was.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:40 schreef speknek het volgende:
En wanneer komt het fascisme nou? Dit de derde Europese politicus in minder dan drie jaar tijd die door extreem rechts als landverrader is uitgemaakt en vervolgens vermoord.
Interessant, ik heb namelijk nog nooit iemand zien oproepen om met een wapen in de hand tegen Rob Jetten in verweer te komen. Wel in het stemhokje.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Herkenbare teksten. Zie je hier ook veel als het om bijvoorbeeld D66/Rob Jetten gaat. Zelfs nadat Els Borst is vermoord.
Je loopt rood aanquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
HOPPA, na het gelul over Christchurch linken we Baudet ook nog ff aan deze zaak.![]()
Jullie zijn ongelofelijk. On Ge Fucking Lofelijk.
Ik wel, mischien moet je eens een kwaliteitskrant lezen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Interessant, ik heb namelijk nog nooit iemand zien oproepen om met een wapen in de hand tegen Rob Jetten in verweer te komen. Wel in het stemhokje.
Maar jij begeeft je dus regelmatig in ''extreem rechtse kringen'' om vervolgens hier rapport uit te brengen? Misschien moet je maar als informant voor de AIVD gaan werken, die sterke neus voor extremisme van jou kan dit land goed dienen.
Ja. Hij wordt door extreem rechts als landverrader neergezet. Heeft jaren met bedreigingen geleefd uit die hoek.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:40 schreef speknek het volgende:
Dus ik zou zeggen: hoe bedoel je wanneer komt het?!
De neo-nazi's zijn hier, en praten over een boreaal Europa.
Het heeft dan ook weinig zin om hem neer te knallen. NPC Jetten uploaden ze gewoon weer in de volgende (ideologisch-)lege huls.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Interessant, ik heb namelijk nog nooit iemand zien oproepen om met een wapen in de hand tegen Rob Jetten in verweer te komen.
Okee, niet Speknek, maar jij bent uiteindelijk de grootste haatzaaier van dit topic. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier gaf een politiek leider zelfs een overwinningstoespraak met dat thema.
,,We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten, door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En bovenal worden we ondermijnd door onze bestuurders”
Dit was een reactie op de tekst:quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Okee, niet Speknek, maar jij bent uiteindelijk de grootste haatzaaier van dit topic. Gefeliciteerd!
Nergens in de speech was een oproep tot geweld verwerkt. Enkel het opbouwen van een democratische partij, die zonder een spoortje geweld via de stembus Nederland gaat verbeteren en democratische vernieuwing doorvoeren. Nee, we gaan het partijkartel niet breken met knuppels. Nee, we gaan geen politieke bijeenkomsten binnenvallen en verstoren en mensen in elkaar slaan. Nee, niemand gaat het Binnenhof letterlijk in de fik steken.
Dat jij even doet alsof er allemaal verborgen beloftes van geweld achter zitten, het linkt aan het gebrabbel van een stel anonieme Duitse nazi's... ik weet niet eens wat ik hierop nog moet zeggen, verder.Zoek hulp.
Dat is ook ongeveer de strekking van Baudets speech. Ik zaai daar geen haat mee. Hell, het is niet eens bekend wie hem heeft doodgeschoten.quote:Op de site volksverpetzer.de valt onder meer deze reactie te lezen: "De regering is tegen het volk. Dat is erg genoeg. Het volk weert zich."
Ik pas ermee op. Als je goed leest zeg ik niet dat extreem rechts hem heeft vermoord.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Hij wordt door extreem rechts als landverrader neergezet. Heeft jaren met bedreigingen geleefd uit die hoek.
Nee, we weten niet of de kogel uit extreem rechtse hoek kwam. Vooralsnog kun je niet zeggen dat ie door extreem rechts vermoord is.
Pas daar mee op aub.
Rechtse en xenofobische figuren scheppen alleen wel een klimaat waarin sommige mensen zich gesteund worden dit soort fratsen uit te halen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik pas ermee op. Als je goed leest zeg ik niet dat extreem rechts hem heeft vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |