Tinder nog wel ... Vorige week bij juffendag was er ook een moeder die 'mee hielp'. Die zat ook constant met haar telefoon voor haar neus. Kom dan niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:30 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Schoolreisjes. Afgelopen 2 jaar amper genoeg ouders kunnen vinden die mee wilden. Dit jaar uiteindelijk wel genoeg, maar 2 ouders hebben heel de dag op Tinder gezeten 😱. Ik was niet mee, want niet mijn werkdag. Ik hoorde het verhaal van mijn collega. Die ouders hoeven volgend schooljaar niet mee dus.
Ik ga zelf ook niet mee met N en L. Genoeg ouders die wel willen en anders heb ik 2 zwaan-kleef-aan meisjes ben ik bang. Zonder mij vermaken ze zich prima!
Een prinsessenhoogslaper 😍, klinkt goed.
3,5 week klinkt echt kort.
Wij nog 7 weken met deze week erbij..... Hier helaas geen vakantie deze week.
Wait whut?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:30 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Schoolreisjes. Afgelopen 2 jaar amper genoeg ouders kunnen vinden die mee wilden. Dit jaar uiteindelijk wel genoeg, maar 2 ouders hebben heel de dag op Tinder gezeten 😱. Ik was niet mee, want niet mijn werkdag. Ik hoorde het verhaal van mijn collega. Die ouders hoeven volgend schooljaar niet mee dus.
Hier ook. Dan moeten ze hier zelf wat werkjes gaan doen enzo. Dat is dus wel wat anders dan groep 1.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij ons beslissen ze dat wel aan het einde van het schooljaar. Ze gaan dan echt 'over' naar groep 2 al blijven ze wel gewoon in dezelfde klas 1/2.
Geen idee nog, maar ik denk het wel. We zullen er nog wel een gesprekje over krijgen. Kuiken gaat dan naar groep 3.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:34 schreef Loj het volgende:
Hier ook deze week een juni vakantie tussendoor voor mijn jongens.
Zelf wel gewoon werken, helaas.
Gaan alle kleuters naar groep 2 (of 3)?
Ze hebben losse klassen en ook gemengde klassen? Wat bepaalt in welke klas je komt?quote:Op maandag 3 juni 2019 22:12 schreef Loj het volgende:
Hier zit Js is een losse groep 1 en Ow in een losse groep 2. Er zijn wel een paar leerlingen die in 1 blijven (van voor de januarigrens).
Bij Js werd het ook geopperd, maar daar was ik het niet mee eens. Ik heb woensdag nog een gesprekje erover, maar hij stond al op de groep 2 lijst.
Ik dacht dat eigenlijk iedereen de gesprekken al zou hebben gehad. En ik ben nu vooral benieuwd naar Ow. Gaat hij naar de 3 of de 3/4...
Ik weet van twee kindjes uit Soesjes klas (maar dan uit groep 2) dat het er bij hen een beetje om hangt of ze in elk opzicht klaar zijn voor groep 3, en zij horen het pas deze maandquote:Op maandag 3 juni 2019 22:12 schreef Loj het volgende:
Hier zit Js is een losse groep 1 en Ow in een losse groep 2. Er zijn wel een paar leerlingen die in 1 blijven (van voor de januarigrens).
Bij Js werd het ook geopperd, maar daar was ik het niet mee eens. Ik heb woensdag nog een gesprekje erover, maar hij stond al op de groep 2 lijst.
Ik dacht dat eigenlijk iedereen de gesprekken al zou hebben gehad. En ik ben nu vooral benieuwd naar Ow. Gaat hij naar de 3 of de 3/4...
Natuurlijk word daar wel naar gekeken. We hebben woensdag nog een gesprek. De cito uitslag is er dan ook al. Ze is wel gegroeid maar niet genoeg denk ik. Geen probleem ook als herfst kind.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet van twee kindjes uit Soesjes klas (maar dan uit groep 2) dat het er bij hen een beetje om hangt of ze in elk opzicht klaar zijn voor groep 3, en zij horen het pas deze maand![]()
Vind ik wel wat voor te zeggen, die ontwikkeling gaat zo hard op die leeftijd, tussen maart en juni kan nog veel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |