abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187643219
Gefeliciteerd Nikki fijn zo'n zwemdiploma

Geen medicijnen nog als het heftiger wordt in de puberteit kan dat altijd nog. Advies nu paracetamolspiegel opbouwen bij begin klachten.
pi_187643455
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 08:01 schreef ferrari_rood het volgende:

Geen medicijnen nog als het heftiger wordt in de puberteit kan dat altijd nog. Advies nu paracetamolspiegel opbouwen bij begin klachten.
Misschien een tip: bij mij werkt bij migraine de combinatie paracetamol en ibuprofen het beste. Mocht paracetamol niet helpen dan zou je de ha 'ns kunnen vragen of dat ook een optie is.
pi_187643542
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 08:35 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Misschien een tip: bij mij werkt bij migraine de combinatie paracetamol en ibuprofen het beste. Mocht paracetamol niet helpen dan zou je de ha 'ns kunnen vragen of dat ook een optie is.
Nurofen vloeibaar mocht wel dus thuis kan dat als ze op school is niet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 juni 2019 @ 10:04:25 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_187644343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 08:01 schreef ferrari_rood het volgende:

Hier werkt aleve weer beter dan paracetamol oid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_187644753
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

Hier werkt aleve weer beter dan paracetamol oid
Ze is nog maar 5. Ze krijgt nog kinder paracetamol
pi_187648819
Wat fijn van de zwemdiploma's, NIKKI! *O*.

f_r, migraine bij zo'n kleintje, wat naar!

I kwam vandaag uit school met zijn rapport en I could not be more proud. O+. Op alle onderdelen scoort hij RV of G, maar het allermooiste vind ik het stukje van de juf waarin ze schrijft over alle vriendjes die hij al heeft gemaakt. De overstap naar de instroomgroep heeft hem zo ontzettend goed gedaan! En het mooie is, volgend jaar in groep 2 zit hij weer bij deze juf én al zijn vriendjes.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_187649647
DAD wat fijn dat de overstap zo goed heeft uitgepakt! Wat kun je dan uit elkaar spatten van trots hè, als je zulke toffe dingen over je kind te horen/lezen krijgt. O+
  zaterdag 29 juni 2019 @ 14:32:48 #283
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_187663664
Nog gefeliciteerd voor je heertjes Nikki en trotse DAD voor haar kereltje... O+

Ik FR wat een heftig iets voor je meiske, ik hoop oprecht dat ze eroverheen groeit.. hoofdpijn is zo naar en allesbepalend in je leven. :{

Mijn kleine vrouwtje is gisteren geopereerd aan keel en neusamandelen.. De ingreep verliep prima en ook op de OK geen kik. Eenmaal op de afdeling terug heeft ze tot vanmorgen (thuis)alle vocht die ze tot haar naam er weer uitgewerkt. Zo zielig, ze was zo misselijk van de narcose..

Vanmorgen mocht ze een witte boterham met smeerkaas en inmiddels heeft ze er daar 5 van op.. :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_187667252
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 14:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nog gefeliciteerd voor je heertjes Nikki en trotse DAD voor haar kereltje... O+

Ik FR wat een heftig iets voor je meiske, ik hoop oprecht dat ze eroverheen groeit.. hoofdpijn is zo naar en allesbepalend in je leven. :{

Mijn kleine vrouwtje is gisteren geopereerd aan keel en neusamandelen.. De ingreep verliep prima en ook op de OK geen kik. Eenmaal op de afdeling terug heeft ze tot vanmorgen (thuis)alle vocht die ze tot haar naam er weer uitgewerkt. Zo zielig, ze was zo misselijk van de narcose..

Vanmorgen mocht ze een witte boterham met smeerkaas en inmiddels heeft ze er daar 5 van op.. :o
Saar heeft ook zo gespuugd van de narcose.. (en nabloeding) maar wat tof dat ze alweer eet, dat duurde bij Saar 4 dagen geloof ik.

Beterschap voor E.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:33:59 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187667332
Beterschap voor je meisje, Rijst! :*
KuikenGuppy
pi_187722163
I heeft het de laatste tijd over stemmen die ze in haar hoofd hoort. Ze vertelt dat die haar van alles vertellen en haar soms ook helpen als ze niet weet wat ze moet doen, bijv als ze op school is.
Ik geloof dat het een onschuldige fase is, maar vroeg me af of er anderen zijn hier met een soortgelijke ervaring of iemand die er misschien eens iets interessants over heeft gelezen?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_187728549
Een zwemvraagje...B zit sinds begin januari op zwemles, dat gaat goed maar we zijn natuurlijk pas op de helft (minstens, als in, het duurt minstens en jaar voordat hij A heeft). Zijn zwemjuf raadt aan om hem zoveel mogelijk met kurkjes en dus niet met bandjes te laten zwemmen. Uiteraard als wij erbij zijn (als in het water bij hem), als hij op zijn B's de hele wereld wilt verkennen in het water en ik zit aan de kant, moet ie van ons bandjes om.

Wie heeft er een tip voor goede kurkjes of soortgelijk? Wij hebben kurkjes van een meisje uit de straat gekregen, van hetzelfde materiaal als die van de zwemles. Daar reageert de huis van B nogal op. Rood, droog, irritatieplekken etc. Hij heeft een behoorlijk gevoelige huis dus het verbaast me niets. na zwemles zijn die plekken op zijn zij ook altijd rood en geirriteerd.
Of zijn al die gordels nou eenmaal zo? Van zwembandjes heeft hij het ook altijd.
  woensdag 3 juli 2019 @ 11:00:33 #288
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187728717
Is zo'n Easyswim vest dan niet meer iets voor hem? Eventueel met al een blok eruit gehaald?

Dat is geen zwemvest, maar drijfvest en dat helpt een beetje zoals kurk maar zit niet zo vervelend. En vrij beweegbare armen.
pi_187729039
Helpt het als B een uv-shirt onder de kurkjes aan doet? Dan schuurt het misschien niet zo.
pi_187729268
Oh ja zo'n zwemvest kan natuurlijk ook, is ook wat veiliger dan die kurkjes.
pi_187729717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 11:46 schreef exode het volgende:
Oh ja zo'n zwemvest kan natuurlijk ook, is ook wat veiliger dan die kurkjes.
misschien even bij de zwemjuf vragen of dat een goed idee is... Ik ben honderd jaar geleden zwemjuf geweest en mij lijkt een zwemvest wel veilig maar niet de oefening die de juf voor ogen had. Met een vest drijf je op een hele andere manier, je dobbert zeg maar op het water. Een kurkje om ondersteunt het eigen drijf vermogen lijkt mij. Ik zelf zou voor de optie uv shirtje eronder gaan. Of kijken voor kurkjes van een ander materiaal. De meeste drijf dingen zijn ook van een heel vervelend materiaal gemaakt. Dat schuurt inderdaad!
pi_187729956
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 21:59 schreef Franny_G het volgende:
I heeft het de laatste tijd over stemmen die ze in haar hoofd hoort. Ze vertelt dat die haar van alles vertellen en haar soms ook helpen als ze niet weet wat ze moet doen, bijv als ze op school is.
Ik geloof dat het een onschuldige fase is, maar vroeg me af of er anderen zijn hier met een soortgelijke ervaring of iemand die er misschien eens iets interessants over heeft gelezen?
Nee sorry, dat klinkt niet bekend. Rond deze leeftijd ontwikkelen ze wel een soort ‘geweten’, een gevoel voor wat juist is en wat niet, reflectie op eigen handelen. Zou het ook zoiets kunnen zijn? Ik kan me op een of andere manier wel voorstellen dat dat ook een soort stem in je hoofd is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_187729976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 12:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

misschien even bij de zwemjuf vragen of dat een goed idee is... Ik ben honderd jaar geleden zwemjuf geweest en mij lijkt een zwemvest wel veilig maar niet de oefening die de juf voor ogen had. Met een vest drijf je op een hele andere manier, je dobbert zeg maar op het water. Een kurkje om ondersteunt het eigen drijf vermogen lijkt mij. Ik zelf zou voor de optie uv shirtje eronder gaan. Of kijken voor kurkjes van een ander materiaal. De meeste drijf dingen zijn ook van een heel vervelend materiaal gemaakt. Dat schuurt inderdaad!
Easyswim is toch eigenlijk ook kurkjes? Alleen dan met een stof eromheen zodat je het als een vest kan aantrekken. Dat zit wat lekkerder.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 juli 2019 @ 13:09:46 #294
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187730403
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Easyswim is toch eigenlijk ook kurkjes? Alleen dan met een stof eromheen zodat je het als een vest kan aantrekken. Dat zit wat lekkerder.
Idd, is echt iets anders dan een zwemvest.
pi_187730652
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 12:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee sorry, dat klinkt niet bekend. Rond deze leeftijd ontwikkelen ze wel een soort ‘geweten’, een gevoel voor wat juist is en wat niet, reflectie op eigen handelen. Zou het ook zoiets kunnen zijn? Ik kan me op een of andere manier wel voorstellen dat dat ook een soort stem in je hoofd is.
Ja, zoiets. Maar ze heeft het over meerdere stemmen. Ik denk dat het gedachtes zijn en ook fantasie. En dat ze haar eigen gedachtesprongen soms niet kan volgen, en dat het dan voelt alsof het van een ander is, of meerdere gedachten tegelijk? Ze had het over een stemmetje dat steeds over sieraden praat, bijv. Volgens haar zijn er een stuk of tien. :o . Maar ja, I is ook zo, dat wanneer ze merkt dat wij op iets doorvragen, dat we het interessant vinden, ze het dan ook gaat aandikken en groter maken. Het is dan soms wat lastig inschatten. Maar ze zegt ook wel oprecht dat ze er soms last van heeft en het vervelend vindt, behalve als ze haar helpen bij iets.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_187730843
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2019 13:26 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, zoiets. Maar ze heeft het over meerdere stemmen. Ik denk dat het gedachtes zijn en ook fantasie. En dat ze haar eigen gedachtesprongen soms niet kan volgen, en dat het dan voelt alsof het van een ander is, of meerdere gedachten tegelijk? Ze had het over een stemmetje dat steeds over sieraden praat, bijv. Volgens haar zijn er een stuk of tien. :o . Maar ja, I is ook zo, dat wanneer ze merkt dat wij op iets doorvragen, dat we het interessant vinden, ze het dan ook gaat aandikken en groter maken. Het is dan soms wat lastig inschatten. Maar ze zegt ook wel oprecht dat ze er soms last van heeft en het vervelend vindt, behalve als ze haar helpen bij iets.
Ja, bekend hier! Toen Eva nog iets jonger was (ze is nu 6, toen rond de 5, 5,5 denk ik). Ik schrok me een hoedje, had al bijna een gesprek bij een psycholoog aangevraagd bij wijze van spreken :')
Maar het is hier ook spontaan over gegaan en ik denk achteraf dat het gedachten in haar hoofd waren die zij als stemmen heeft geplaatst omdat ze het niet goed kon plaatsen.
E.
pi_187731113
Ik leg de easyswim even voor aan zijn zwemjuf. We hebben nog even, gaan over 3,5 week pas op vakantie.
Thanks voor het meedenken!
pi_187736921
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2019 13:26 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Op thuisarts.nl staat info:https://www.thuisarts.nl/stemmen-horen/mijn-kind-hoort-stemmen

'Hoef' je dus alleen iets mee als je kind er mee zit (of jijzelf ongerust bent). Ze raden daar ook aan het uit te leggen aan je kind.
Hopelijk heb je er iets aan :)
pi_187737939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 13:40 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja, bekend hier! Toen Eva nog iets jonger was (ze is nu 6, toen rond de 5, 5,5 denk ik). Ik schrok me een hoedje, had al bijna een gesprek bij een psycholoog aangevraagd bij wijze van spreken :')
Maar het is hier ook spontaan over gegaan en ik denk achteraf dat het gedachten in haar hoofd waren die zij als stemmen heeft geplaatst omdat ze het niet goed kon plaatsen.
Grappig, I is nu ook bijna 5,5. Ik heb gisteravond in bed namens I tegen de stemmen gezegd dat ze maar weg moeten gaan en alleen mogen praten als ze I echt kunnen helpen. Dat vond ze fijn. Vanavond bij het naar bed gaan vroeg ik: "En, hoe was het vandaag met de stemmen?" Maar ze zei dat ze er niet over wilde praten. Ook prima, even kijken of ze er zelf nog eens over begint.
pi_187739629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 13:58 schreef exode het volgende:
Ik leg de easyswim even voor aan zijn zwemjuf. We hebben nog even, gaan over 3,5 week pas op vakantie.
Thanks voor het meedenken!
Mocht je hem mogen gebruiken, ik heb er nog eentje liggen die niet meer gebruikt word!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')