abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187244049
quote:
Echt enorm veel en altijd bezig. Na werk stappen of andere baan en dan alsnog stappen, in weekenden alsmaar feesten of weet ik veel wat doen. Ik vraag mij vaak af of ik mijn tijd wel goed genoeg besteed (aangezien ik op Fok! zit vast niet :') ) aangezien zij veel meer in die 24 uur doen.

Dat energieke is iets om jaloers op te zijn. :P
Ik heb tijdje gedate met zo iemand en dacht daar net zo over.
Hij daarentegen... was dan weer “jaloers” op het feit dat ik prima als bijrijder in de auto kon zitten zonder daar “kriebelig” van te worden en dat ik gewoon daadwerkelijk moe was rond bedtijd.
En dus ook daadwerkelijk langer sliep.
Want energiek of niet... hij moest toch slapen.
Alleen lukte dat dus meestal niet.

Overigens was dat verschil in energiepeil doorgaans helemaal geen probleem.
En zei hij zelfs beter te slapen met mij.
pi_187249763
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sommigen proppen zoveel activiteiten in een dag dat ik mij afvraag of hun horloge begint met 00 en eindigt met 48. _O-

Echt enorm veel en altijd bezig. Na werk stappen of andere baan en dan alsnog stappen, in weekenden alsmaar feesten of weet ik veel wat doen. Ik vraag mij vaak af of ik mijn tijd wel goed genoeg besteed (aangezien ik op Fok! zit vast niet :') ) aangezien zij veel meer in die 24 uur doen.

Dat energieke is iets om jaloers op te zijn. :P
[..]

Ik heb het bijna nooit over "daten" wanneer ik iemand uitnodig. Eigenlijk omdat ik geen verwachtingen wil hebben en dus geen labeltje wil plakken. Gewoon wat leuks doen en zien of het wat wordt of klikt en dan pas verder met labeltje "daten".

Wb je tip over in de pub afspreken en daarna batsen, bedankt voor de tip maar ik denk niet dat ik zo'n persoon ben daarvoor. :') :'( :P
[..]

Maar zie je nu wel, deze man had kennelijk alles wat er op jouw wensenlijstje stond (niet kaal, niet dik, minstens 1.80m, best knap, intelligent, hooggeschoold) en dan is er toch nog wel iets wat je niet aanstaat. Zou je je eisen niet bij moeten stellen? Dit is een serieuze vraag.
[..]

Volgens mij is het op elke app a la Tinder min of meer hetzelfde. Ik kwam toen ik het gebruikte iig vaak personen tegen die op bijna alle andere apps ook te vinden waren.
Hoezo niet? Werkt altijd.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_187250233
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van weethetevennietmeer met al deze aannames?
Ben je weer aan het janken?

Hij heeft wel degelijk een punt. Zo stom als ze zeggen dat ze dan niet kunnen, maar vervolgens niet met een voorstel komen. In de regel kun je het dan doorgaans wel vergeten..
  dinsdag 4 juni 2019 @ 12:46:03 #54
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187254580
Als je een voorstel doet en iemand kan dan niet en komt niet met een tegenvoorstel, dan komt het er inderdaad vaak op neer dat het niet afspreken wordt.

Dan ga je verder en vergeet je die persoon. Als je daar teleurgesteld over raakt dan heb je toch te veel verwachtingen voor iemand die zegt geen verwachtingen te hebben.
pi_187254788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 12:46 schreef SugeLucky het volgende:
een tegenvoorstel, dan komt het er inderdaad vaak op neer dat het niet afspreken wordt.

Ik vraag mij altijd af waarom iemand door blijft reageren en niet wil afspreken. Als je na telefoon nrs uitwisselend en toch door blijft typen, niet in bent voor een afspraak. Waarom chat je dan? Ga dan fokken, dat lijkt me zinvoller.
pi_187255021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:00 schreef Jardis het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af waarom iemand door blijft reageren en niet wil afspreken. Als je na telefoon nrs uitwisselend en toch door blijft typen, niet in bent voor een afspraak. Waarom chat je dan? Ga dan fokken, dat lijkt me zinvoller.
Komt doordat ze dan niet de confrontatie durven aangaan en ze niet in je gezicht durven afwijzen. Dus dat afwijzen gebeurt dan door middel van silent treatment en toch reageren om beleefd te zijn.

Niet reageren of wel reageren omdat het beleefd is, is veiliger dan direct afwijzen. Als man moet je dat dus wel meteen inzien dat het niets wordt. Maar ik heb het idee dat niet iedereen dat ziet en wil accepteren.
pi_187256758
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Komt doordat ze dan niet de confrontatie durven aangaan en ze niet in je gezicht durven afwijzen. Dus dat afwijzen gebeurt dan door middel van silent treatment en toch reageren om beleefd te zijn.

Niet reageren of wel reageren omdat het beleefd is, is veiliger dan direct afwijzen. Als man moet je dat dus wel meteen inzien dat het niets wordt. Maar ik heb het idee dat niet iedereen dat ziet en wil accepteren.
Precies, mannen doen dit exact hetzelfde naar vrouwen. Vrouwen moeten ook snel inzien dat een man helemaal niet van plan is om je uit te vragen. Overigens is dit uit veel factoren te herleiden. Net hetzelfde als in het echte leven, als een man tegen je praat wil het nog niet veel zeggen. Het is entertainment voor ze, als ze niks te doen hebben ofzo. Voor een ander is het vanuit eenzaamheid, gebrek aan beter, enz.

Sommige mannen zijn ook heel vol van zichzelf. Nog bijna geen info uitgewisseld en dan om telnr vragen. Net een creep.
pi_187256944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:20 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Precies, mannen doen dit exact hetzelfde naar vrouwen. Vrouwen moeten ook snel inzien dat een man helemaal niet van plan is om je uit te vragen. Overigens is dit uit veel factoren te herleiden. Net hetzelfde als in het echte leven, als een man tegen je praat wil het nog niet veel zeggen. Het is entertainment voor ze, als ze niks te doen hebben ofzo. Voor een ander is het vanuit eenzaamheid, gebrek aan beter, enz.

Sommige mannen zijn ook heel vol van zichzelf. Nog bijna geen info uitgewisseld en dan om telnr vragen. Net een creep.
Not sure if serious.. :?
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:06:43 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187257403
Waarom zaken niet gewoon nemen zoals ze komen. Werkt iets, fijn. Zo niet, geen man of vrouw overboord.

Daten kent geen verliezers, het punt dat mensen denken ergens recht op te hebben maakt dat je dit soort verzuurde discussies krijgt.

Maar wees eerlijk, als je jezelf dan als een echte catch zou omschrijven, dan ben je toch zeker ook heel gelukkig met het leven dat je leid. Een leuke partner is dan een aanwinst, het falen van een date niet zozeer een verlies.

Met andere woorden, iets meer in de spiegel kijken. Ben je echt wel zo gelukkig met je eigen leventje en jezelf? Is nee het antwoord, ga dan eerst je shit op orde krijgen, dan komt die partner vanzelf wel. En komt die niet, prima. Daar zou je dan ook niet wakker van liggen, dunkt me.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187258300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit gaat wel heel ver.
Bepaald gedrag vind ik irritant, dit kom ik natuurlijk overal tegen waar mensen zijn zoals Tinder.

voorbeelden:
- Amsterdammers op Tinder behandelen je vaak als een wegwerpzakdoek
- bovengemiddeld slimme mensen die overal een discussie van willen maken; achterhalen hoe iemand denkt en discussie's zijn niet hetzelfde

Daarentegen heb ik gelukkig wel goede ervaringen: expats zijn vaak gastvrij, vriendelijk en warm.

[ Bericht 11% gewijzigd door Samzz op 04-06-2019 17:23:38 ]
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:24:49 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187258589
Zo, kunnen we weer? Let op hoe je je verwoord, probeer te nuanceren en blijf vooral ontopic. Kusjes, de Duivel.

En dan dus ook echt ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187258616
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:07 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Bepaald gedrag vind ik irritant, dit kom ik natuurlijk overal tegen waar mensen zijn zoals Tinder.

voorbeelden:
- Amsterdammers op Tinder behandelen je vaak als een wegwerpzakdoek
- bovengemiddeld slimme mensen die overal een discussie van willen maken; achterhalen hoe iemand denkt en discussie's zijn niet hetzelfde

Daarentegen heb ik gelukkig wel goede ervaringen: expats zijn vaak gastvrij, vriendelijk en warm.
Ontopic: match je vaker met expats enzo?

[ Bericht 11% gewijzigd door Samzz op 04-06-2019 17:27:54 ]
pi_187258925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ontopic: match je vaker met expats enzo?
Nou, dit is het grappige. Expats en Engelse profielen klik ik altijd weg, ook als het waarschijnlijk Nederlander is.

Soms heb ik dan toch een expat geliket, dan: laat ik dan maar even aanzien. Want date ervaring met ze heb ik eigenlijk ook niet. Nou, het verschil met Nederlanders blijkt dus groot te zijn. De manier van praten al is gewoon veel prettiger ook.

Expats zijn hoogopgeleid, Nederlandse hoogopgeleiden zijn anders. Aan intelligentie ligt het echt niet. Ik zou bijna zeggen: eenmaal expat en je wil niet meer terug 😲
pi_187258950
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou, dit is het grappige. Expats en Engelse profielen klik ik altijd weg, ook als het waarschijnlijk Nederlander is.

Soms heb ik dan toch een expat geliket, dan: laat ik dan maar even aanzien. Want online ervaring met ze heb ik eigenlijk ook niet. Nou, het verschil met Nederlanders blijkt dus groot te zijn. De manier van praten al is gewoon veel prettiger ook.

Expats zijn hoogopgeleid, Nederlandse hoogopgeleiden zijn anders. Aan intelligentie ligt het echt niet. Ik zou bijna zeggen: eenmaal expat en je wil niet meer terug 😲
Daar kan @Yasmin23 over meepraten _O-

Maar op welk manier praten ze dan anders? Minder ego of minder uit de hoogte? Minder direct?
pi_187259044
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Soms heb ik dan toch een expat geliket, dan: laat ik dan maar even aanzien. Want date ervaring met ze heb ik eigenlijk ook niet. Nou, het verschil met Nederlanders blijkt dus groot te zijn. De manier van praten al is gewoon veel prettiger ook.

Ik heb inderdaad vooral ook leuke ervaringen met expats.

Over tijdje eens met eentje uiteten en kletsen.
Niet echt daten ondanks dat ik hem op tinder tegen kwam... maar we zijn allebei nogal van het lekkere eten en een goede discussie en hij woont midden in het centrum van de stad waar ik ook woon.
Nu al zin in :)
pi_187259094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daar kan @:Yasmin23 over meepraten _O-

Maar op welk manier praten ze dan anders? Minder ego of minder uit de hoogte? Minder direct?
Ze lijken socialer en interessanter en gezelliger.

Nou werkte ik ooit voor een van neerlandse grootste internationale bedrijven... (en dus merendeel expats..) en daar was dat niet anders eigenlijk.

Moeilijk uitleggen... het is echt anders.
pi_187259128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daar kan @:Yasmin23 over meepraten _O-

Precies, dat alles. Je kan zeggen dat het kenmerken zijn om een expat leven aan te kunnen of dat je zo wordt. En dat de mensen met andere kenmerken in hun thuisland verder hun leven vormgeven.

Echter als je Hollanders met een migratie achtergrond meeneemt, komen ze ook dichter bij expats dan Hollanders. Of Hollanders die jaren in het buitenland hebben geleefd, zijn ook anders. Over het algemeen warmer van aard, meer acceptatie naar mensen ongeacht of het nou "eigen" of "andere" mensen zijn.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een niet Hollander een vrouw aanhankelijk en onderdanig typert. De keuze van woorden legt al visies bloot.
pi_187259162
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou werkte ik ooit voor een van neerlandse grootste internationale bedrijven... (en dus merendeel expats..) en daar was dat niet anders eigenlijk.

Oké interessant!

Selecteer je ook voor expats of zie je het wel allemaal. Staan Nederlandse jongens ook nog op je radar of is het puur expat.
pi_187259196
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vergeet niet dat om de keuze te maken om in een ander land te gaan wonen en werken je vaak standaard een andere houding / mentaliteit hebt.
pi_187259416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vergeet niet dat om de keuze te maken om in een ander land te gaan wonen en werken je vaak standaard een andere houding / mentaliteit hebt.
Dit is ook zeker waar :Y
pi_187259575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 12:46 schreef SugeLucky het volgende:
Als je een voorstel doet en iemand kan dan niet en komt niet met een tegenvoorstel, dan komt het er inderdaad vaak op neer dat het niet afspreken wordt.

Dan ga je verder en vergeet je die persoon. Als je daar teleurgesteld over raakt dan heb je toch te veel verwachtingen voor iemand die zegt geen verwachtingen te hebben.
Ik blijf niet reageren. Ik vraag het een keer en een week of twee later (hangt van de situatie af) nog een keer want de 1e x kan iemand het zijn misgelopen door drukte, familieaangelegenheden,of om welke reden dan ook. Als er dan geen tegenvoorstel komt, laat ik het erbij zitten.

Ik heb geen verwachtingen in de zin van, iemand moet met mij daten oid. Maar als je al dagenlang met iemand aan het praten bent die je via een datingapp hebt leren kennen en er is ook nog eens een soort van klik, zou het het allervriendelijkst zijn om gewoon te zeggen dat je het niet meer ziet zitten, van de afspraak af wil zien of wat dan ook. Tuurlijk is dat niet verplicht, maar netjes is het volgens mij wel.

Trouwens, sommigen doen alsof verwachtingen hebben iets kwalijks is. Als mensen geen verwachtingen zouden hebben bij wat dan ook, dan zouden ze niet werken, niet daten, niet op een dating app zitten, niet fitnessen, niet met vakantie gaan of wat dan ook ondernemen.
pi_187260014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik blijf niet reageren. Ik vraag het een keer en een week of twee later (hangt van de situatie af) nog een keer want de 1e x kan iemand het zijn misgelopen door drukte, familieaangelegenheden,of om welke reden dan ook. Als er dan geen tegenvoorstel komt, laat ik het erbij zitten.

Ik heb geen verwachtingen in de zin van, iemand moet met mij daten oid. Maar als je al dagenlang met iemand aan het praten bent die je via een datingapp hebt leren kennen en er is ook nog eens een soort van klik, zou het het allervriendelijkst zijn om gewoon te zeggen dat je het niet meer ziet zitten, van de afspraak af wil zien of wat dan ook. Tuurlijk is dat niet verplicht, maar netjes is het volgens mij wel.

Trouwens, sommigen doen alsof verwachtingen hebben iets kwalijks is. Als mensen geen verwachtingen zouden hebben bij wat dan ook, dan zouden ze niet werken, niet daten, niet op een dating app zitten, niet fitnessen, niet met vakantie gaan of wat dan ook ondernemen.
Exact. Haar laten gaan.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 20:07:46 #73
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187261545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Veel mensen appen met tig mensen tegelijk en doen dit al maanden/jaren lang.
Opeens is het niet interessant meer en wordt er niet meer gereageerd of af en toe nog eens een berichtje.

Ik kan me voorstellen dat als je een paar matches per week of nog minder hebt, je hier anders mee omgaat en het vriendelijk zou vinden als je match zou melden dat er geen interesse meer is.

Echter zijn er mensen, voornamelijk vrouwen, die tientallen matches per dag hebben. Ik snap goed dat die de moeite niet meer nemen om alles netjes af te sluiten maar gewoon niet meer reageren als de interesse weg is.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 21:45:28 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187263979
Wat is Tinder irritant geworden zeg, krijg telkens pushmeldingen dat je likes hebt (staat ook bovenin) maar die kom je dan nooit tegen in je lijst maar moet je eerst betalen :')
Oh.
pi_187264619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 20:07 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Veel mensen appen met tig mensen tegelijk en doen dit al maanden/jaren lang.
Opeens is het niet interessant meer en wordt er niet meer gereageerd of af en toe nog eens een berichtje.

Ik kan me voorstellen dat als je een paar matches per week of nog minder hebt, je hier anders mee omgaat en het vriendelijk zou vinden als je match zou melden dat er geen interesse meer is.

Echter zijn er mensen, voornamelijk vrouwen, die tientallen matches per dag hebben. Ik snap goed dat die de moeite niet meer nemen om alles netjes af te sluiten maar gewoon niet meer reageren als de interesse weg is.
Ik was gisteren met een vrouwelijke vriendin (mooie vrouw) en ik ging even met haar kwartiertje Tinderen.

Guess what: binnen 15 minuten, 30 matches _O-

En het duurt welgeteld 2 seconden na de match dat de man tegen haar aan het praten is. Ze zegt dat ze van die 30 matches ze maar tegen 1 of max 2 terugpraat. De rest laat ze zitten want ze zijn niet leuk genoeg.

Ze heeft elke week een date en zij is steeds degene die hem afwijst. Mijn ervaringen waren nogmaals bevestigd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')