Laat ik alleen zeggen dat ik hoop dat je hem niet hebt opgenomen, maar via terugkijken gaat kijken, Anders kon je wel eens heel weinig race zien.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Indy buiten dit topic houden zou bijzonder gewaardeerd worden, die race wil ik nog erg graag spoilervrij kijken morgen
Ik heb hem opgenomen (inclusief, zoals altijd, de 2-3 programma's erna), maar als ik morgen kijk kan het via uitzendinggemistgedoe ook nog welquote:Op zondag 21 juli 2019 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laat ik alleen zeggen dat ik hoop dat je hem niet hebt opgenomen, maar via terugkijken gaat kijken, Anders kon je wel eens heel weinig race zien.
Ik denk dat je dat nodig gaat hebben. (Geen spoiler, gewoon flinke verlate start wegens regen)quote:Op zondag 21 juli 2019 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen (inclusief, zoals altijd, de 2-3 programma's erna), maar als ik morgen kijk kan het via uitzendinggemistgedoe ook nog wel
Wel mooi dat Luyendijk vanuit het publiek in de wagen van Bourdais stapte en 5e werd!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nodig gaat hebben. (Geen spoiler, gewoon flinke verlate start wegens regen)
1 seconde te vroeg, matigquote:Op zondag 21 juli 2019 20:59 schreef heywoodu het volgende:
@:franklop @:sasquatsch @:Sinister-D- @:Nattekat @:JayHovah @:Zorro @:Doler12 @:4-elements
Goedenavond heren
Moggequote:Op zondag 21 juli 2019 20:59 schreef heywoodu het volgende:
@:franklop @:sasquatsch @:Sinister-D- @:Nattekat @:JayHovah @:Zorro @:Doler12 @:4-elements
Goedenavond heren
Ik snapte alleen niet dat Alonso nog mee mocht doen, ik dacht dat die bij Honda niet meer gewenst was.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel mooi dat Luyendijk vanuit het publiek in de wagen van Bourdais stapte en 5e werd!
Ik heb de race vanmorgen via replay tv teruggekeken aangezien de opname niet genoeg tijd besloeg.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen (inclusief, zoals altijd, de 2-3 programma's erna), maar als ik morgen kijk kan het via uitzendinggemistgedoe ook nog wel
Muricaquote:Op zondag 28 juli 2019 21:57 schreef Zorro het volgende:
Nou, genoeg Tour de Fiets gezien, nu hier kijken, maar de Indy is dadelijk ook. Waarom moet dat tegelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |